• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanneer komen de eredivisie kanalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

manfred!

weet iemand wanneer de voetbal-kanalen van eredivisie-live[4 stuks] bij Ziggo geactiveerd worden tussen de bestaande zenders? mvh bvd voor uw reactie.
 
Wanneer beginnen eigenlijk de eerste uitzendingen? Aanstaande vrijdag, vlak voor de wedstrijd?
Zijn er proefuitzendingen?
 
Kanaal 421 tot en met 424 zouden de Eredivisie kanalen moeten komen. Hier nog niks in ieder geval, heb net even gekeken.

Op een ander forum staat dit:

"Jong Ajax begint later

Amsterdam, 25 aug 2008
De aftrap van de competitiewedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord wordt een kwartier later verricht. Het eerste duel in de Beloftencompetitie begint nu om 18.45 uur en wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Het duel wordt live uitgezonden op het Eredivisiekanaal. De toegang tot het duel van de ploeg van de trainers Adrie Koster en Aron Winter is gratis."

Dus dat zou inderdaad betekenen dat ze testuitzendingen maken.
 
Wanneer beginnen eigenlijk de eerste uitzendingen? Aanstaande vrijdag, vlak voor de wedstrijd?
Zijn er proefuitzendingen?

de proefuitzendingen vinden op dit moment plaats. Als alles goed verloopt worden de kanalen woensdag geactiveerd.
 
Krijg je nog bericht van je aanmelding of is het een kwestie van bidden?
 
eredivisie live

volgens eredivisie live die ik net heb gebeld,omdat ik daar met een email mijn abbonement heb geactiveerd,is het alleen bij ziggo nog allemaal niet duidelijk wat en wanneer ,dus zeiden ze dat ik gewoon maar af moet wachten,dus tel er maar op dat het weer bidden word
 
de proefuitzendingen vinden op dit moment plaats. Als alles goed verloopt worden de kanalen woensdag geactiveerd.
En als het niet naar wens verloopt?????
Ik raak er trouwens al aan gewend dat Ziggo alles op het laatste moment doet.
Ik vind het ook zo gek, dat als je de helpdesk belt, je eerst een bandje hoort met de mededeling dat de bevestigingsbrief vertraging heeft opgelopen. Dat was ruim een week geleden. Heeft de oude man weer een typefout gemaakt? Dan kan je in een weekend toch herstellen?
 
Ik kon het niet laten en heb toch maar even op het test netwerk gekeken van Ziggo. Daar zijn ze inderdaad bezig met uitzendingen. Test A t/m Test D heten de kanalen.

Op Test A is de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord net afgelopen:

eredivisie_test_a.jpg



Zo te zien heeft Feyenoord gewonnen. :wink:

Op Test B wordt een oude wedstrijd getoond:

eredivisie_test_b.jpg


Op Test C een presentator in beeld:

eredivisie_test_c.jpg


En als laatste op Test D een soort van beeldkrant:

eredivisie_test_d.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan