• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactieve TV topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren via de telefoon ook interactieve TV besteld. (inc. abbonement) Aan de telefoon zijden ze dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen was. Hoop dat ze het kunnen waarmaken ;)

Ik kreeg gisteren te horen dat er een enorme vertraging ontstaan is en het tussen de 4 en 6 weken kan duren, ik wacht zelf al ca. 4 weken nu.

Wil je laten weten wanneer je hem hebt?
 
Gisteren nieuwsbrief in mijn mailbox ontvangen over ITV. Ik vind het meer een sigaar uit eigen doos. Waarom?

Het installatiepakket krijg je voor € 130,- i.p.v. € 495,-. Daarnaast moet je € 11,95 voor het interactieve totaalpakket en € 5,- voor de bijdrage van de decoder betalen.

Dit is i.c.m. een tweejarig abonnement dus betaal je uiteindelijk aan totaal abonnements kosten en betaling decoder het volgende:

Abonnementskosten € 286,80
Bijdragen € 120,-
Installatiepakket €130,-
Kosten na 2 jaar € 536,80

En dan zit je ook nog voor 2 jaar vast aan een contract.

Afwegend naar het aanbod en problemen die ik lees op dit forum over ITV. Lijkt m.i. dit geen goede deal.

Wat je ook kiest, elke provider naait je!
Dacht jij dat Ziggo of wie dan ook iets doet waarvan het zelf niet beter word.
Consument is van ondergeschikt belang!
 
Ik heb dus hetzelfde probleem....blijkt dat mijn 2e tuner geen ontvangst heeft, eerste staat wel op 100%
Denk dat het daar mee te maken heeft

Nou dat lijkt mij niet hoor...
Ook in het boekje van Ziggo staat bij die tweede tuner geen signaal.
 
Ik kreeg gisteren te horen dat er een enorme vertraging ontstaan is en het tussen de 4 en 6 weken kan duren, ik wacht zelf al ca. 4 weken nu.

Wil je laten weten wanneer je hem hebt?

Ik heb hem gewoon bij de Saturn gehaald. Ik weet niet of ze nog steeds op voorraad in de winkel liggen?
 
Ik heb dus hetzelfde probleem....blijkt dat mijn 2e tuner geen ontvangst heeft, eerste staat wel op 100%
Denk dat het daar mee te maken heeft

De 2e tuner wordt gebruikt voor opnemen. Na een opname zie je daar pas info (die weer weg is na een reboot)
Itv gaat via het interne modem, daarom moet die geprovisioned zijn en moetje aansluiting retourgeschikt zijn.
 
Ik heb hem gewoon bij de Saturn gehaald. Ik weet niet of ze nog steeds op voorraad in de winkel liggen?

Ik heb hem reeds al bij Ziggo besteld en een 'contract' voor 2 jaar aangegaan. Dus dat kan en wil ik niet meer ongedaan laten maken. Dan ga ik gewoon maar afwachten, is jammer maar geduld is een schone zaak:roll:
 
Ik heb hem reeds al bij Ziggo besteld en een 'contract' voor 2 jaar aangegaan. Dus dat kan en wil ik niet meer ongedaan laten maken. Dan ga ik gewoon maar afwachten, is jammer maar geduld is een schone zaak:roll:
Dat contract heb ik ook gewoon afgesloten hoor. Dus een tip voor de mensen die nog zo'n kastje willen hebben, haal hem gewoon zelf op :D

Alleen dan nog steeds, m'n iTV werkt niet :-(
Itv gaat via het interne modem, daarom moet die geprovisioned zijn en moetje aansluiting retourgeschikt zijn.
Als het goed is is mijn aansluiting retour geschikt. In het begin had ik hem verkeerd aangesloten, toen kon iTV ook niet worden 'geactiveerd' volgens het kastje. Daarna heb ik hem goed aangesloten (retourgeschikt), en daarna lukte het wel om de iTV te 'activeren', nu zie ik via uitzending-gemist wel alle programma's staan alleen mis ik de afspeel knop. Erg raar.
 
Ik had hetzelfde probleem. Zag wel alles, alleen geen OK om af te spelen (verschijnt linksonder in het scherm). Infje heeft me geholpen, en de afspeelknop verscheen. Helaas werkte het daarna nog niet:

er verschijnt "Even wachten tot het afspelen begint"
dan na 2 minuten wachten verschijnt "FOUT Afspelen niet gelukt,druk op 'OK' om TV te kijken. Probeert u het later nog eens

Ben wel erg benieuwd of het bij jou anders gaat. Volgens Infje duidt het op een fout in de verbinding, alleen is de monteur al langs geweest en alles zat goed.

De monteur heeft mij kaartje opnieuw laten activeren, maar dat was al drie keer gebeurt, dus ik verwacht ook daar niet al te veel van.
 
Ik had hetzelfde probleem. Zag wel alles, alleen geen OK om af te spelen (verschijnt linksonder in het scherm). Infje heeft me geholpen, en de afspeelknop verscheen. Helaas werkte het daarna nog niet:

er verschijnt "Even wachten tot het afspelen begint"
dan na 2 minuten wachten verschijnt "FOUT Afspelen niet gelukt,druk op 'OK' om TV te kijken. Probeert u het later nog eens

Was dit een kwestie van een andere instelling op het kastje? Of moest er iets bij Ziggo aan de instellingen veranderd worden.
Als het eerste het geval is, misschien kan je dan vertelen hoe dit moet? Het kan me voorstellen dat er meer mensen met dit probleem zitten.

Gr. Jasper
 
Het lag niet aan mijn kastje, ze hebben bij Ziggo wat veranderd, maar ik weet niet wat. Na de stroom eraf en erop verscheen de afspeelknop.

Misschien heeft dat wat met het activeren van het interactieve pakket te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan