• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactieve TV topic

Status
Not open for further replies.
De klantenservice zou dit voor je na moeten kunnen gaan via een tool. Eventueel kan ik even voor je kijken als je me een PB stuurt.

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de ontvanger in huis hebt? Ik heb hem twee weken geleden 'besteld' en wel een brief gehad maar nog geen ontvanger en ik heb er een enorme zin in eigenlijk.
Wie weet waar ik terecht kan of een antwoord op mijn vraag?
 
Nou leuk hoor ITV we hebben het nu 1 week en het werkt tot nu toe nog steeds niet (we hebben de aanbieding van 130e met 2jr ITV totaal) maar ik krijg ook overal een melding bel de afdeling verkoop voor een abonnement. Is niet echt een goed begin en de klantenservice kom ik ook niet verder mee kreeg iemand van de afdeling ITV die mij hele andere codes doorgaf die dus in mijn regio (8302) niet werken toen ik dit aangaf zei hij o ja natuurlijk u zit in een andere regio (terwijl hij mijn gegevens er al bij had gezocht). Kan iemand nu zorgen dat ik ook gebruik kan gaan maken van een werkende ITV??
Weet iemand wanneer RTL gemist beschikbaar komt (mijn vriendin is verslaafd aan GTST dus als ze het dan mist....)

Grtz Wolter
 
Weet iemand wanneer RTL gemist beschikbaar komt (mijn vriendin is verslaafd aan GTST dus als ze het dan mist....)

Je kan het ding ook zo instellen dat-ie bijvoorbeeld alle uitzendingen GTST opneemt, als (tijdelijke) oplossing.
 
Eerst zeker weten dat alles goed aangesloten is (zie installatie handleiding; incl. aansluiten WCD/Versterker; geen splitters). Daarna evt. PB naar Infje sturen.
Nou leuk hoor ITV we hebben het nu 1 week en het werkt tot nu toe nog steeds niet (we hebben de aanbieding van 130e met 2jr ITV totaal) maar ik krijg ook overal een melding bel de afdeling verkoop voor een abonnement. Is niet echt een goed begin en de klantenservice kom ik ook niet verder mee kreeg iemand van de afdeling ITV die mij hele andere codes doorgaf die dus in mijn regio (8302) niet werken toen ik dit aangaf zei hij o ja natuurlijk u zit in een andere regio (terwijl hij mijn gegevens er al bij had gezocht). Kan iemand nu zorgen dat ik ook gebruik kan gaan maken van een werkende ITV??
Weet iemand wanneer RTL gemist beschikbaar komt (mijn vriendin is verslaafd aan GTST dus als ze het dan mist....)

Grtz Wolter
 
PB is verzonden hij is ermee bezig, heb alles volgens de beschijving aangesloten en zit in een nieuwbouw huis dus ga er vanuit dat verder ook alles goed is mijn signaal ontvangst is 100% dus dat zit wel goed.

Grtz Wolter
 
Niet werkend Interactieve televisie

Ik heb ook weer eens gebeld met klantenservice ITV, in verband met het niet werken van interactieve televisie, ik krijg niet de button om het af te spelen, kom wel in het menu.
De jongen die mij hielp zat er net een dag en moest steeds aan een ander vragen hoe het nou allemaal zit.
Op zich geen probleem, als het probleem maar word opgelost.
Hij kon het probleem van mij niet meteen oplossen en beloofde mij de volgende dag terug te bellen, het was maandag dat ik belde, dus hij zou dinsdag 28 april mij terugbellen.
Nu zit ik nog steeds op zijn telefoontje te wachten.
Vandaag vanaf het werk weer met de ITV klantenservice gebeld.
Daar werd mij verteld de decoder terug te zetten naar fabrieksinstellingen, vervolgens zenders opnieuw zoeken en opnieuw interactieve televisie te installeren, dan zou het zeker moeten werken.
Na het installeren kreeg ik de volgende foutmelding:
error:internal Server errror
Unable to access url:https://prov.vod.iss.lokal/vob Proccess/

Dat word vrijdag op het werk dus weer aan de telefoon hangen en kijken wat ze dan weer te vertellen hebben:-(

Wordt vervolgd....
 
Last edited by a moderator:
Ik heb ook weer eens gebeld met klantenservice ITV, in verband met het niet werken van interactieve televisie, ik krijg niet de button om het af te spelen, kom wel in het menu.
De jongen die mij hielp zat er net een dag en moest steeds aan een ander vragen hoe het nou allemaal zit.
Op zich geen probleem, als het probleem maar word opgelost.
Hij kon het probleem van mij niet meteen oplossen en beloofde mij de volgende dag terug te bellen, het was maandag dat ik belde, dus hij zou dinsdag 28 april mij terugbellen.
Nu zit ik nog steeds op zijn telefoontje te wachten.
Vandaag vanaf het werk weer met de ITV klantenservice gebeld.
Daar werd mij verteld de decoder terug te zetten naar fabrieksinstellingen, vervolgens zenders opnieuw zoeken en opnieuw interactieve televisie te installeren, dan zou het zeker moeten werken.
Na het installeren kreeg ik de volgende foutmelding:
error:internal Server errror
Unable to access url:https://prov.vod.iss.lokal/vob Proccess/

Dat word vrijdag op het werk dus weer aan de telefoon hangen en kijken wat ze dan weer te vertellen hebben:-(

Wordt vervolgd....

Lijkt mij een aansluit /kabelprobleem...
 
Update>>

Vanavond weer gebeld met helpdesk.
Probleem voorgelegd, en ze vertelden mij weer om terug te gaan naar fabrieksinstellingen, ITV opnieuw installeren, etc....
Ik vertellen dat ik dat allemaal al gedaan had.
Na intern overleg daar bij de helpdesk, vertellen ze mij dat het probleem veel voorkomt, en dat ze er een algemene storing van gaan maken en zo spoedig mogelijk het probleem gaan oplossen.
Ik zou het dus terug kunnen vinden op het interne storingenbord van Ziggo, en inderdaad, daar stond de storing ook keurig tussen.
Word vervolgd...........
 
Slechte deal ITV

Gisteren nieuwsbrief in mijn mailbox ontvangen over ITV. Ik vind het meer een sigaar uit eigen doos. Waarom?

Het installatiepakket krijg je voor € 130,- i.p.v. € 495,-. Daarnaast moet je € 11,95 voor het interactieve totaalpakket en € 5,- voor de bijdrage van de decoder betalen.

Dit is i.c.m. een tweejarig abonnement dus betaal je uiteindelijk aan totaal abonnements kosten en betaling decoder het volgende:

Abonnementskosten € 286,80
Bijdragen € 120,-
Installatiepakket €130,-
Kosten na 2 jaar € 536,80

En dan zit je ook nog voor 2 jaar vast aan een contract.

Afwegend naar het aanbod en problemen die ik lees op dit forum over ITV. Lijkt m.i. dit geen goede deal.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top