J
jongetje
Bij Ziggo misschien?Wie weet waar ik terecht kan of een antwoord op mijn vraag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij Ziggo misschien?Wie weet waar ik terecht kan of een antwoord op mijn vraag?
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de ontvanger in huis hebt? Ik heb hem twee weken geleden 'besteld' en wel een brief gehad maar nog geen ontvanger en ik heb er een enorme zin in eigenlijk.
Wie weet waar ik terecht kan of een antwoord op mijn vraag?
Weet iemand wanneer RTL gemist beschikbaar komt (mijn vriendin is verslaafd aan GTST dus als ze het dan mist....)
Nou leuk hoor ITV we hebben het nu 1 week en het werkt tot nu toe nog steeds niet (we hebben de aanbieding van 130e met 2jr ITV totaal) maar ik krijg ook overal een melding bel de afdeling verkoop voor een abonnement. Is niet echt een goed begin en de klantenservice kom ik ook niet verder mee kreeg iemand van de afdeling ITV die mij hele andere codes doorgaf die dus in mijn regio (8302) niet werken toen ik dit aangaf zei hij o ja natuurlijk u zit in een andere regio (terwijl hij mijn gegevens er al bij had gezocht). Kan iemand nu zorgen dat ik ook gebruik kan gaan maken van een werkende ITV??
Weet iemand wanneer RTL gemist beschikbaar komt (mijn vriendin is verslaafd aan GTST dus als ze het dan mist....)
Grtz Wolter
Ik heb ook weer eens gebeld met klantenservice ITV, in verband met het niet werken van interactieve televisie, ik krijg niet de button om het af te spelen, kom wel in het menu.
De jongen die mij hielp zat er net een dag en moest steeds aan een ander vragen hoe het nou allemaal zit.
Op zich geen probleem, als het probleem maar word opgelost.
Hij kon het probleem van mij niet meteen oplossen en beloofde mij de volgende dag terug te bellen, het was maandag dat ik belde, dus hij zou dinsdag 28 april mij terugbellen.
Nu zit ik nog steeds op zijn telefoontje te wachten.
Vandaag vanaf het werk weer met de ITV klantenservice gebeld.
Daar werd mij verteld de decoder terug te zetten naar fabrieksinstellingen, vervolgens zenders opnieuw zoeken en opnieuw interactieve televisie te installeren, dan zou het zeker moeten werken.
Na het installeren kreeg ik de volgende foutmelding:
error:internal Server errror
Unable to access url:https://prov.vod.iss.lokal/vob Proccess/
Dat word vrijdag op het werk dus weer aan de telefoon hangen en kijken wat ze dan weer te vertellen hebben:-(
Wordt vervolgd....