• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet kan het nog gekker regen en internet stort in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eh... jij interpreteert de post van Tja een beetje anders dan ik hem las...

Ik begijp uit de reactie van Tja dat hij bedoelt dat het om de schade gaat waar jij ook last van hebt, niet dat jij dat veroorzaakt hebt. Ofwel "zijn die graafwerkzaamheden verder in jouw straat niet voor dezelfde storing als jij en je buren nu ook hebben?"

Ik kreeg zeker niet de indruk dat Tja jou de schuld gaf....

Ik bedoelde het inderdaad zoals Cees het hier uitlegt. Blijkt toch weer dat het soms moeilijk is om iets kort en bondig en toch eenduidig neer te zetten. :?

Dan mijn excuus dat ik de regel toch anders zach.

Aanvaard! :wink:


Dat klopt sinds dat ze de gasleiding hebben vervangen heeft de hele straat problemen en hebben dit al gemeld gisteren stond de aannemer er helaas was ik niet gebeld dus niet thuis nu moet ik even afwachten op een nieuwe afspraak van de aannemer wanneer er wat gaat gebeuren.

Er lijkt in elk geval schot in de zaak te zitten, dus dat is positief.
 
Ik bedoelde het inderdaad zoals Cees het hier uitlegt. Blijkt toch weer dat het soms moeilijk is om iets kort en bondig en toch eenduidig neer te zetten. :?



Aanvaard! :wink:




Er lijkt in elk geval schot in de zaak te zitten, dus dat is positief.


Gelukkig wel nu alleen wachten wanneer ze gaan bellen en niet weer zo voor de deur staan want dan weet ik nog niet wanneer ze komen.
Maar al met al het had veel eerder gekund dat ze het op hadden gelost, maar ja er gebeurd nu gelukkig wat en nu maar afwachten weer.
 
Monteur vrijdag geweest verklaard niks aan de hand maar sinds dit weekend is het internet zo gaaf dat het niet voor uit te branden is dus Ziggo als u dit lees wanneer gaat er wat gebeuren en nu niet zeggen kabel is goed.







Storing wordt erger sinds dit weekend en ook vanmorgen



16:56 uur 6 juli 2009



kan amper nog op internet komen



Dit is de download van 20:48 uur op maandag 6 juli 2009 en nog even en ik ga een uurtje slapen voor dat ik een pagina los krijg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow ...... :shock::shock::shock:

Dacht dat mijn verbinding zo betrouwbaar was als kruipende modder maar dit slaat alles :giveup:
 
Wow ...... :shock::shock::shock:

Dacht dat mijn verbinding zo betrouwbaar was als kruipende modder maar dit slaat alles :giveup:

Dacht ik inplaats verhoging is het nu aan het nu extra verlaging schrok de zelf ook van maar ja ik lees wel u heeft dus ook problemen met u verbinding.

Ben ik blij dat de mijne nog steeds loopt als een zonnetje

Kon ik dat ook maar zeggen maar helaas hier is nog steeds niet goed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In principe loopt de mijne op 48 / 4 (volgens snelheidstesten) maar draait in werkelijkheid 45 echt max en 3.5 / 4.

Het probleem zit hem in het feit dat ik de ene keer zeg maar mijn max haal en de andere keer maar 50% .. dan valt de lijn 30 tot 60 seconden weg en zelfs soms langer (nee is niet dhcp lease gewoon pure willekeur met of zonder router (Sitecom 300N XR gaming WL-308)).

DNS wil wel eens compleet foetsie zijn. Zelden wanneer downloads draaien dat ie constant is (schommelt dan tussen de 45 tot 20).

Etc. Etc.
 
In principe loopt de mijne op 48 / 4 (volgens snelheidstesten) maar draait in werkelijkheid 45 echt max en 3.5 / 4.

Het probleem zit hem in het feit dat ik de ene keer zeg maar mijn max haal en de andere keer maar 50% .. dan valt de lijn 30 tot 60 seconden weg en zelfs soms langer (nee is niet dhcp lease gewoon pure willekeur met of zonder router (Sitecom 300N XR gaming WL-308)).

DNS wil wel eens compleet foetsie zijn. Zelden wanneer downloads draaien dat ie constant is (schommelt dan tussen de 45 tot 20).

Etc. Etc.


Dat schommeld dus ook alle kanten op daar wordt je ook niet vrolijk van maar hier is het net het om gekeerde het zakt compleet in elkaar en mijn kabel loopt regel recht naar het modem toe. En als het internet in zakt dan kan ik ook niet meer bellen en komt er ruis op de tv dus een probleem waar je niet vrolijk van wordt en bij regen is het een ramp.
 
Wordt je inderdaad niet vrolijker van.

Net weer een mega dip gehad. Amper 1 mbit up. Online gamen kan ik wel weer vergeten.

Het hele vreemde is wel dat mijn connectie met een Teamspeak2 server van vrienden actief blijft en hun blijf horen maar verder doet helemaal niks het (ik kan ook niet met hun praten alleen hun horen).

Snap er helemaal niks van maar wat ik wel weet is dat ik het nu helemaal beu ben en morgen ga ik de Hd lastigvallen aangezien dit op me zenuwen begint te werken.

Nu een week na me "verhoging" en wordt alleen maar slechter en niet beter.
 
Wordt je inderdaad niet vrolijker van.

Net weer een mega dip gehad. Amper 1 mbit up. Online gamen kan ik wel weer vergeten.

Het hele vreemde is wel dat mijn connectie met een Teamspeak2 server van vrienden actief blijft en hun blijf horen maar verder doet helemaal niks het (ik kan ook niet met hun praten alleen hun horen).

Snap er helemaal niks van maar wat ik wel weet is dat ik het nu helemaal beu ben en morgen ga ik de Hd lastigvallen aangezien dit op me zenuwen begint te werken.

Nu een week na me "verhoging" en wordt alleen maar slechter en niet beter.


Heel veel succes vandaag met het bellen en hoop dat daar alles goed komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan