• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing casema gebied.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sluit me aan, het is blokjes, haperend geluid enfin, het werkt even niet goed.
actie voor de monteurs :wink:
 
In postcode gebied 4271 ook storing, vreemd het zelfde als ik eerder deze week vermelde, ook mijn email ligt er uit. En weet iemand de oorzaak? Of weet men het bij de leverancier het ook niet meer gezien de hoeveelheid storingen.
 
situatie PC 1182:
Jul-18 op 23:30 - Analoog zeer slecht, Digitaal bloks en happerig geluid (hoge BER >200)
Jul-19 op 08:50 - Analoog ok, Digitaal bloks in beeld en happerig geluid (lage BER <200)
 
Op de Internet site nog steeds geen melding van de storing als men het postcode gebied invoert.
TV schijnt weer oké te zijn, zie geen haperingen meer.
 
De kanalen 998 ZiZone en 999 InfoTV & Preview geven nog zwart beeld (gisteren was hierop een testbeeld te zien).

Kanaal 995 GoedTV is uit de zenderlijst verdwenen. Deze zender is nog wel te ontvangen op het testnetwerk.
 
De kanalen 998 ZiZone en 999 InfoTV & Preview geven nog zwart beeld (gisteren was hierop een testbeeld te zien).

Kanaal 995 GoedTV is uit de zenderlijst verdwenen. Deze zender is nog wel te ontvangen op het testnetwerk.

Kanaal 999 had vanmorgen vroeg bij mij een meldingsbeeld (still) met een storingsmelding ("Ziggo werkt aan het herstellen van de storing op dit kanaal" of zoiets), daarna begonnen de blokjes storingen rond 0800 uur, later waren zowel 998 en 999 zwart met een E37 en weer een goed beeld op de andere zenders.
 
Ja die still (beeld met tekst) had ik ook op kanaal 999.
Vreemd is het wel dat kanaal 995 GoedTV uit de zenderlijst is verdwenen.
 
Vanochtend is hier in 3903 de boel op hol geslagen , ging het eerst nog redelijk momenteel op diverse zenders geen beeld en die het wel doen blokjes , stilstaand beeld en overal geen geluid.
Ber blijft op 0 staan
 
Vanochtend is hier in 3903 de boel op hol geslagen , ging het eerst nog redelijk momenteel op diverse zenders geen beeld en die het wel doen blokjes , stilstaand beeld en overal geen geluid.
Ber blijft op 0 staan

Yep postcode 2914 hier ook. het is geen kijken.
ber = 0 analoog is prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan