• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis modem geïnstalleerd, telefonie werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan "Ziggo Webteam Peter" je wellicht beter uitleggen.
Volgens mij was het uiteindelijk een instelling in een Ziggo-database.
 
Vandaag 02-11 heb ik weer telefoon dus alles weer okay.
Heb een klacht via ziggo.nl gemeld en de TD heeft het nu dus opgelost.:applause::applause::applause::frons::frons::frons::frons::frons::applause::applause::applause::thumb up::thumb up::thumb up::frons::frons::thumb up::frons::thumb up::frons::applause::pompom::pompom::pompom::pompom::lol::lol::lol::lol:
 
Proficiat joh.
Ziggo is bang geworden vanuit TROS Radar èn ze zijn verstandig geworden!:oyeah:
 
Ik heb een paar maanden geleden ook het Docsis 3.0 modem gekregen en nadat ik deze heb aangesloten heb ik regelmatig dat de telefoon niet werkt. Ik heb dan geen kiestoon meer en ik kan niet meer bellen/gebeld worden. Soms gebeurd dit ook midden in een gesprek, of nadat ik een gesprek heb gehad. Ik moet het modem dan uitzetten, dan wacht ik een paar min. en zet hem weer aan. Vervolgens kan ik dan weer bellen. Dit probleem had ik niet met mijn oude modem. Mijn basisstation heb ik al zo'n 3 meter verplaatst, maar geen succes. Mijn internet werkt daarentegen wel. Lijkt er dus op dat de telefoniegegevens in het modem onderuit gaan, maar het is toch behoorlijk vervelend om het modem iedere keer uit en aan te zetten. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben en misschien nog andere suggesties?
 
Dat is een bekend probleem in Enschede, dat ook op de storingenpagina zou moeten staan. Daar al gekeken?
 
Dat is een bekend probleem in Enschede, dat ook op de storingenpagina zou moeten staan. Daar al gekeken?

D'r staat inderdaad een melding, maar ik heb deze "storing" al langer.. Heeft deze melding daar nu mee te maken dan?

Groepsstoring van donderdag 17 december 14:04 uur

Op dit moment is er een Telefonie storing in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
 
Ik hoor net van mijn broer dat hij en een ook vriend van hem precies hetzelfde probleem hebben. Hoop dat Ziggo gauw hier wat aan gaat doen, want ik merk sinds vandaag dat ik na elk telefoongesprek geen kiestoon meer heb en dus mijn modem opnieuw moet opstarten. Dit was eerder nog niet zo...:giveup:
 
Ik heb Ziggo ook nog even een mail gestuurd.. En die zeggen dat het aan de software ligt en in jan.2010 er een nieuwe firmware uitkomt. (ik dacht dat ik dat ook gelezen had hier).
 
Lees dit net op internet:

Ziggo maakt nieuwe firmware voor Ubee modem dinsdag 2 februari 2010 | 04:30 CET




Ziggo heeft nieuwe firmware vrijgegeven voor de Ubee modem voor particuliere klanten. Volgens belangenvereniging Coax waren over dit apparaat veel klachten. De update wordt automatisch geïnstalleerd bij het resetten van de modem.



Heb toevallig gisteren een reset op het modem gegeven... omdat hij weer niet werkte.
 
RoWa? Tip: als je het gedeelte betreffende 'Ziggo Internet' volgt op dit forum had je veel eerder kunnen weten dat er inmiddels een firmwareupdate voor de Ubee is :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan