• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storingen (blokjes) daarna beeld even op zwart RTL en SBS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier gisteravond hetzelfde probleem..
Ook blokjes en wegvallende zenders...

Moet zeggen dat die blokjes af-en-toe de dag eerder ook al zichtbaar waren..
Wel in mindere mate dan gisteravond.

Postcode: 4793
 
Hier gisteravond hetzelfde probleem..
Ook blokjes en wegvallende zenders...

Moet zeggen dat die blokjes af-en-toe de dag eerder ook al zichtbaar waren..
Wel in mindere mate dan gisteravond.

Postcode: 4793

Dat iedereen dit probleem heeft waargenomen is duidelijk. Zoals ik al eerder aangaf we hebben het zelf ook waargenomen.

Het lijkt erop dat we een (vermoedelijke) oorzaak hebben gevonden.
Vanaf vanochtend 9.00 zijn de hiks dan ook niet meer voorgekomen.

Verzoek aan een ieder mocht je ze nu nog weer zien op een RTL of SBS zender meld dan hier even welke zender en welk tijdstip dan kan ik dit vergelijken met de meldingen die wij waarnemen in onze systemen.

Nogmaals gaat dus niet om of je het ook dit weekend heb gezien, maar of je het na NU nog weer waarneemt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat iedereen dit probleem heeft waargenomen is duidelijk. Zoals ik al eerder aangaf we hebben het zelf ook waargenomen.

Het lijkt erop dat we een (vermoedelijke) oorzaak hebben gevonden.
Vanaf vanochtend 9.00 zijn de hiks dan ook niet meer voorgekomen.

Verzoek aan een ieder mocht je ze nu nog weer zien op een RTL of SBS zender meld dan hier even welke zender en welk tijdstip dan kan ik dit vergelijken met de meldingen die wij waarnemen in onze systemen.

Niogmaals gaat dus niet om of je het ook dit weekend heb gezien, maar of je het na NU nog weer waarneemt.

Fijn dat jullie er zo snel bovenop zitten en er werk van maken.
Maar geven jullie ook de (vermoedelijke) oorzaak weer?
Gewoon uit interesse.
 
Fijn dat jullie er zo snel bovenop zitten en er werk van maken.
Maar geven jullie ook de (vermoedelijke) oorzaak weer?
Gewoon uit interesse.

Het schept een basis van vertrouwen als een bedrijf durft toe te geven waar het probleem zat !! (Het begint met durven toe te geven DAT er een probleem is).

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je eerst een paar dagen wat meer zekerheid wilt hebben of het probleem ook daadwerkelijk gefixed is.
 
Fijn dat jullie er zo snel bovenop zitten en er werk van maken.
Maar geven jullie ook de (vermoedelijke) oorzaak weer?
Gewoon uit interesse.

We hebben wat "raars" gezien aan een input signaal wat vermoedelijk problemen veroorzaakt aan de output. Tot nu toe geen alarmeringen meer waargenomen in onze systemen en hoop dat dit dan ook overeenkomt met wat jullie (en wij zelf) als probleem hebben waargenomen in het signaal.
 
Had net weer veel blokvorming op

kanaal 19..Nickelodeon/Comedy Central
Uitzending Family Guy
Tijd 20.30 - 20.37

Kwaliteit: 100%
Ber: 0
Sterkte 57-58%


Weet niet of het dezelfde oorzaak heeft.. of misschien was dit een ander probleem.
 
Mensen alles gecontroleerd maar bij mij is het nu weer goed vanavond GEEN ENKELE uitvaller gehad.
Ben nu dus weer tevreden hopelijk blijft dat zo.:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:
 
storing blokjes

Hallo , ik heb er ook al een paar dagen last van .
Heb hier al alles op de kop gezet kabels gecheckt maar alles is oke , heb ook al Ziggo gebeld maar die geven aan geen storing te hebben.
Maar nu ik deze verhalen lees denk ik toch dat het zeker aan hun ligt.
Als ze bij ziggo nou eens eerlijk waren hoefde ik hier niet alles op de kop te zetten.

gr roxy storing betreft omg horst limburg.:schater:
 
@Roxy,

Het valt toch wel mee wat je op de kop hebt gezet?
Het is vaker dat een helpdesk niks van dit soort storingen af weet. maar goed dat je dit forum gevonden hebt....:wink:
Gisteravond van 20.00 tot 23.00 uur naar SBS6 gekeken en geen storing meer gehad!
Bedankt voor het oplossen, Ziggo medewerkers.
Hopelijk stabiliseert het zich weer, want ben een tevreden gebruiker.
 
Ook in Roermond (postcode 6042) hetzelfde probleem: Blokkerig beeld en/of voor 2 seconden wegvallen beeld met foutcode e48-32. Vooralsnog alleen bij NET5, SBS6 en Veronica.

hallo

Iedereen die hier last van heeft ook even melden bij ziggo
want zij zeggen dat er geen storing,klachten meldingen zijn.
ik heb hey ook op veronic sbs6 rtl4.

gr roxy omg horst n limburg.:giveup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan