• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Download limiet bereikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Allards

Na maanden niks uit nieuws groepen te hebben gedownload heb ik FTD en Grabit opnieuw ingesteld.

Ik loop echter direct bij het downloaden van uit news.casema.nl aan tegen een Download limiet bereikt.

Dat kan dus niet!! Heeft iemand een idee waardoor dit komt?
 
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar mischien heb je hier iets aan, kun je download limit verhogen. Staat sandaard op 10 in xp sp3 ik heb die verhoogt naar 50
hier meer info
 
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar mischien heb je hier iets aan, kun je download limit verhogen. Staat sandaard op 10 in xp sp3 ik heb die verhoogt naar 50
hier meer info

Nee het de nieuws servert die me de melding geeft, niet mijn Os Vista. En ik kan er dus niet overheen zijn aangezien ik al maanden niks met nieuws heb gedaan.

(of iemand heeft mijn account gesniffed en download via een ander IP adres op mijn account)
 
Hij is tot leven gekomen

Na het @casema.nl achter mijn gebruikersnaam te verwijderen (ctrl x) kreeg ik de error niet geauthenticeerd. Middels (ctrl v) @casema.nl teruggeplaatst en hij werkt.

Technologie is zeer VAAG.
 
Download limiet wederom bereikt

De vorige post was al gesloten:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=12027
Na maanden niks uit nieuws groepen te hebben gedownload heb ik FTD en Grabit opnieuw ingesteld.

Ik loop echter direct bij het downloaden van uit news.casema.nl aan tegen een Download limiet bereikt.

Dat kan dus niet!! Heeft iemand een idee waardoor dit komt?


Maar ik heb te vroeg gejuicht na een file zit ik weer aan de download limiet (error482 Download limiet bereikt)
Dit kan dus niet!
 
Na maanden niks uit nieuws groepen te hebben gedownload heb ik FTD en Grabit opnieuw ingesteld.

Ik loop echter direct bij het downloaden van uit news.casema.nl aan tegen een Download limiet bereikt.

Dat kan dus niet!! Heeft iemand een idee waardoor dit komt?

Mogelijkheden:
- iemand anders maakt gebruik van jouw inlog en quotum
- er is iets mis :wink:

Misschien kan Raymond iets in de logs zien?
 
Mogelijkheden:
- iemand anders maakt gebruik van jouw inlog en quotum
- er is iets mis :wink:

Misschien kan Raymond iets in de logs zien?

- Het eerste is onmogelijk tenzij de gegevens gesnift zijn (alle acount gegevens staan in Keepass en daar kan alleen ik bij)
- Mis waar? Niet op mij pc / nieuws client.

I hoopte dat iemand dit ook heeft meegemaakt, maar het ziet er naar uit dat ik moet gaan bellen mailen met de overbelaste Ziggo klantenservice.....
:cry:
 
Ik hoopte dat iemand dit ook heeft meegemaakt, maar het ziet er naar uit dat ik moet gaan bellen mailen met de overbelaste Ziggo klantenservice.....
:cry:
Ik denk dat je beter niet kunt bellen, de klantenservice kan vermoedelijk toch niet zien of je newsquotum bereikt is.

Wat zegt de mijnziggo-site trouwens over je newsverbruik ?
https://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail

Inloggen met je volledige hoofd-emailadres en bijbehorend wachtwoord. Als je ingelogd bent kun je ook je newsverbruik zien. Wat staat daar ?
 
1.08 Gb dataverkeer verbruikt (vanaf 1-6-2008) -1.08 Gb resterend (vreemd)

Ik heb een Internet z3 abonnement en deze om laten zetten naar een All in One. (16000/3000) Het is me niet duidelijk wat mijn limiet nu is:

Abonnement Datalimiet
Internet Z1 10 GB per maand
Internet Z2
50 GB per maand
Internet Z3 100 GB per maand
Internet Z3i 200 GB per maand
Alles-in-1 Basis 10 GB per maand
Alles-in-1 Plus
50 GB per maand
Alles-in-1 Extra
onbeperkt

Maar het is minimaal 10gb, dus er klopt niks van.
 
Ik heb een Internet z3 abonnement en deze om laten zetten naar een All in One. (16000/3000) Het is me niet duidelijk wat mijn limiet nu is:

Abonnement Datalimiet
Alles-in-1 Extra onbeperkt
Dat dus... als het abonnement daadwerkelijk in gaat. Totdat het omgezet is, blijft het bij de oude situatie (100GB toch? standaard Z3?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan