• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
TV kosten overzetten Abbo

Ik ben een (oud) @Home gebruiker en bij @Home was de digitale televisie gratis. Dwz. de vaste TV kosten van €15,90 p/m voor analoge TV werden niet verhoogd zodra je Digi TV van @Home nam.

Als ik nu overstap naar een "Alles in 1 Plus Pakket", neem ik aan dat die vaste TV kosten van €15,90 komen te vervallen en dat er geen financiele addertjes onder het gras zijn buiten de gespreks kosten natuurlijk.

Klopt mijn aanname?
 
Ik ben een (oud) @Home gebruiker en bij @Home was de digitale televisie gratis. Dwz. de vaste TV kosten van €15,90 p/m voor analoge TV werden niet verhoogd zodra je Digi TV van @Home nam.

Als ik nu overstap naar een "Alles in 1 Plus Pakket", neem ik aan dat die vaste TV kosten van €15,90 komen te vervallen en dat er geen financiele addertjes onder het gras zijn buiten de gespreks kosten natuurlijk.

Klopt mijn aanname?


Klopt! bij het alles in-1-pakket. zijn de kosten voor het analoge signaal (€15,90)inbegrepen. Alleen als je bijvoorbeeld het tv digitaal totaal pakket (of keuzepakketten neemt) of 24 uur bellen erbij wilt, betaal je daarvoor. Hiervoor kun je zelf natuurlijk kiezen, wat je wel en niet wilt. Er zitten geen addertjes onder het gras, en tja... of de prijzen volgend jaar ook nog zo blijven??? vast niet!!
 
Wij zijn hedenavond overgestapt van Z3i en analoge TV naar 'Alles in 1 Extra'... Van €84,- (X-Tra en TV) naar €75,- (inclusief Digitaal Totaalpakket). Toch maar de stap gewaagd... en ben benieuwd. 14 werkdagen wachten zeggen ze...
 
Wachten op snelheid internet of decoder of.....?
 
Wachten op snelheid internet of decoder of.....?
De snelheid van het internet gaat sowieso naar beneden (22Mbit -> 16Mbit)... de decoder komt pas na het installatiepakket of zo. Ik zie het allemaal wel. Het heeft geen haast :D
 
Hier @home internet intensief 12000, basis bellen en basis digitale tv om laten zetten naar "alles in een extra". Extra decoder was welkom.
 
Ook ik heb mijn ab om laten zetten in alles in 1 extra.
Eigenlijk alleen maar voordelen:

- Gratis extra ontvanger (ideaal voor boven, alleen 15 euro per jaar kwijt aan de smartcard :))
- 16 mbit i.p.v. 12 die ik nu heb.
- 3 mbit upload i.p.v. 1,5 die ik nu heb.
- Lagere kosten.

Dus ja ben je nou nederlander of niet :mrgreen:
 
Alles in 1 basispakket

Mijn losse "onderdelen":) om laten zetten in een alles in 1 basis pakket. Als alles goed gaat gaat het eind van de week in.
Digitaal plus abonnement bij Casema loopt door tot eind v/h jaar als ik het op tijd opzeg.
 
hm wat ik heb begrepen is dat dit in 3 fases gebeurt die omzettingen van @home naar Ziggo. De alles in 1 abonnenmenten voor @home gebruikers worden op de volgende dagen omgezet 30mei, 5 juni en 13 juni.

Dus ik zou iedereen van @home aanraden even te w8en tot na 13juni om te kijken wat er met je abonnement gebeurt.

Je bedoelt dat ze na die datum waarschijnlijk zelf met een aanbod komen om je "losse onderdelen" (internet/telefoon/tv) te bundelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan