• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet opnemen

  • Onderwerp starter exroosje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klacht: Opmerkelijk vind ik dat de helpdesk zelf niet door heeft dat er een storing is.... terwijl het kennelijk al 5 dagen hommeles is

Als je wat verder rondleest in dit forum, dan zul je lezen dat de helpdesk vaak helemaal niet weet dat de cisco bestaat, laat staan dat ze weten dat er een storing aan het apparaat is. Ik neem aan dat je de klacht ook via een formulier aan Ziggo hebt gestuurd, want dit forum doet niet zoveel met die klacht. Kitaro1 en collega's lezen dit forum op vrijwillige basis. het is geen officieel zigoo-kanaal.
 
Als je wat verder rondleest in dit forum, dan zul je lezen dat de helpdesk vaak helemaal niet weet dat de cisco bestaat, laat staan dat ze weten dat er een storing aan het apparaat is. Ik neem aan dat je de klacht ook via een formulier aan ziggo hebt gestuurd, want dit forum doet niet zoveel met die klacht. Kitaro1 en collega's lezen dit forum op vrijwillige basis. het is geen officieel zigoo-kanaal.

Vraagje, heb jij wel eens een klacht via Ziggo.nl ingestuurd? Ik wel, kreeg na ongeveer 9 weken een reactie dat ze te weinig informatie hadden en mijn klacht niet in behandeling konden nemen :pompom:!
 
Vraagje, heb jij wel eens een klacht via Ziggo.nl ingestuurd? Ik wel, kreeg na ongeveer 9 weken een reactie dat ze te weinig informatie hadden en mijn klacht niet in behandeling konden nemen :pompom:!

Breek me de bek niet open :censored:. Ik wilde alleen duidelijk maken dat dit geen officieel ziggo-kanaal is, dus dat zijn klacht op goodwill basis door ziggo-medewerkers wordt opgepakt. Maar we dwalen hiermee wel van het topic af.
 
Ik vind het onvoorstelbaar hoe slecht de mensen van de klantenservice op de hoogte zijn. De storing staat nog wel op de website van Ziggo zelf, maar ze weten bij de klantenservice gewoon nergens van :evil:

Ik heb via de contactpagina van de Website van Ziggo de volgende klacht gestuurd:
vraagopmerking: We kunnen nu al 2 dagen niet opnemen met onze nieuwe Cisco PVR. Ik begrijp dat er hard aangewerkt wordt en dat het de volle aandacht heeft, maar kun je enige tijdsindicatie aangeven. Gaat dit nog een paar uur duren of nog een paar dagen of weken of maanden? Anders haal ik mijn oude analoge Harddisk recorder weer van zolder. Maar voor een paar uurtjes is dat niet nodig.
Krijg ik het volgende antwoord:
Geachte heer/mevrouw xxx,

Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC2343 - Klacht - TV Digitaal - Storing: Verbinding en ontvangst".
Opnemen van de decoder moet altijd mogelijk blijven .

Heeft u de decoder al gereset en de stekker 30 seconden uit het stopcontact gehouden .
Bij het opstarten van de decoder is er een zacht gebrom te horen van de hard disk , als deze niet te horen is het mogelijk dat de hard disk is vastgelopen .
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

yyy
Afdeling Klantenservice
Ziggo

mod : Om dezelfde reden waarschijnlijk dat u uw eigen naam niet zichtbaar maakt, heb ik de naam van de HD medewerker verwijderd.
edit: Oh, sorry, u heeft volkomen gelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je wat verder rondleest in dit forum, dan zul je lezen dat de helpdesk vaak helemaal niet weet dat de cisco bestaat, laat staan dat ze weten dat er een storing aan het apparaat is. Ik neem aan dat je de klacht ook via een formulier aan ziggo hebt gestuurd, want dit forum doet niet zoveel met die klacht. Kitaro1 en collega's lezen dit forum op vrijwillige basis. het is geen officieel zigoo-kanaal.

Ik weet idd dat de helpdesk slecht is ingelicht. De laatste keer dat ik iemand sprak wist wel dat de cisco bestond maar niet dat deze gewoon te koop zijn bij de Mediamarkt....
Wat ik hoop is dat de meekijkende Ziggo medewerker dit oppakt en hier iets mee kan doen (wellicht wat naief)
Dit was ook de bedoeling met de opmerking over het wegblijven van een melding dat de Time Shift niet beschikbaar is.
 
Geen beeld, geen signaal

Ben inmiddels weer thuis, als ik nu de ontvanger aanzet gaat in ieder geval de harddisk weer aan, echter mijn hdmi aansluiting werkt nu niet, alleen de scart. Verder heb ik geen zenders en krijg ik de boodschap "geen signaal, neem contact op". Heb inmiddels de smartcard erin gedaan die ik bij de ontvanger kreeg maar nu staat het apparaat al 5 minuten op "please wait", gewone smartcard er weer in gedaan, zonder succes, nog steeds geen beeld. Heb de stekker er 30 seconden uit gehad, gelukkig nu weer beeld, ook via HDMI :pompom:.

Echter werkt de 2e tuner nog niet :cry:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Working Fine now

I reset my Cisco, Re-scanned the channels (1111, 356000) and everything (Timeshift and recording) works fine. Only Sport 1 HD will not record(but then it never did).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net heb ik de Cisco helemaal uitgezet (stroom eraf) en na paar minuten stroom er weer op, maar nu heb ik ook geen TV meer. Er staat E58 en "kan het signaal niet vinden" en dat ik de helpdesk moet bellen.

Maar dat lijkt me vrij zinloos, die weten er volgens mij helemaal niks van. Wat kan ik nu doen om weer TV te kunnen kijken?

EDIT: Ik heb het alweer opgelost: Cisco uit, kaart eruit, kaar erin, Cisco aan. Ik kan weer TV kijken, maar nog steeds niet opnemen!
 
Ben inmiddels weer thuis, als ik nu de ontvanger aanzet gaat in ieder geval de harddisk weer aan, echter mijn hdmi aansluiting werkt nu niet, alleen de scart. Verder heb ik geen zenders en krijg ik de boodschap "geen signaal, neem contact op". Heb inmiddels de smartcard erin gedaan die ik bij de ontvanger kreeg maar nu staat het apparaat al 5 minuten op "please wait", gewone smartcard er weer in gedaan, zonder succes, nog steeds geen beeld. Heb de stekker er 30 seconden uit gehad, gelukkig nu weer beeld, ook via HDMI :pompom:.

Echter werkt de 2e tuner nog niet :cry:

De 2e tuner gaat pas 'werken' als je een opname maakt.
Tot die tijd staat er 0%
 
Net heb ik de Cisco helemaal uitgezet (stroom eraf) en na paar minuten stroom er weer op, maar nu heb ik ook geen TV meer. Er staat E58 en "kan het signaal niet vinden" en dat ik de helpdesk moet bellen.

Maar dat lijkt me vrij zinloos, die weten er volgens mij helemaal niks van. Wat kan ik nu doen om weer TV te kunnen kijken?

Kijk eens in het menu bij opnieuw zenders zoeken op hoeveel procent het signaal staat. Zoek desnoods de zenders opnieuw op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan