• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanneer komen de eredivisie kanalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het nu telefonisch in orde gemaakt (wachttijd 28 minuten !)
ik zou nu binnen 48 uur moeten kunnen kijken dat is dus te laat voor de 1e wedstrijd

Hieruit maak ik op dat je aanmelding niet geregistreerd stond ??? Anders zouden ze de kanalen er namenlijk direct bij kunnen prikken
 
ik kreeg net een telefoontje van ziggo en over 10 min heb ik beeld
 
Ik krijg een melding Preview Periode verlopen
Is het nog niet doorgegeven deze 4 zenders ?
 
Ik krijg een melding Preview Periode verlopen
Is het nog niet doorgegeven deze 4 zenders ?


1) Alleen als je abonnee bent van deze vier zenders kun je ze zien.

2) Twee dagen na aanmelding krijg je beeld (niet eerder)

3) heb je na de door Ziggo beloofde termijn van twee dagen geen beeld dan moet je bellen, dan verzorgt Ziggo het signaaltje handmatig.
 
Ik heb me en paar weken geleden aangemeld
En vanm iddag een uur aan de telefoon zonder iemand te spreken :?
 
ik heb nu inderdaad beeld en dus de 4 kanalen alleen op kanaal 4 (424) zie ik nu één (Vlaamse publieke omroep, VRT) misschien een fout van ziggo?
 
Ik heb me en paar weken geleden aangemeld
En vanm iddag een uur aan de telefoon zonder iemand te spreken :?

Ik heb me ruim een maand geleden online aangemeld. Hierbij kreeg ik de mededeling dat in de week voorafgaand je de bevestigingsbrief zou ontvangen. Afgelopen dinsdag gebeld (na ruim een half uur wachten) en deze adviseerde mij de volgende dag terug te bellen.......! Dus woensdag opnieuw zolang in de wacht gestaan. Deze medewerker kon niet goed zien of ik mij had aangemeld....... Voor de zekerheid heeft hij mij telefonisch dus nog een keer geregistreerd. Deze medewerker zei tegen mij dat aanmeldingen van deze week dit weekend zeker nog geen voetbal kunnen zien!!! Ik heb wel 4 kanalen met E18. Nu maar hopen dat mijn eerste registratie alsnog wordt verwerkt zodat ik dit weekend wèl kan kijken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan