• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry Excalibur, maar wat je nu schrijft is wel hele grote onzin.

Kun jij wel onzin vinden, maar juridisch heeft Excalibur helemaal gelijk. Nergens heb jij een contract gesloten met Ziggo dat zegt dat je 50 megabit voor 64,95 krijgt. Frustrerend ja, maar juridisch wel correct.

Ziggo is juridisch dus tot geen enkele compensatie verplicht, je kunt je hooguit op coulance beroepen.
 
Kun jij wel onzin vinden, maar juridisch heeft Excalibur helemaal gelijk. Nergens heb jij een contract gesloten met Ziggo dat zegt dat je 50 megabit voor 64,95 krijgt. Frustrerend ja, maar juridisch wel correct.

Ziggo is juridisch dus tot geen enkele compensatie verplicht, je kunt je hooguit op coulance beroepen.

Wel even dan alle voorwaarden lezen he!!!

https://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/BLOB_UPLOAD/Algemene Basisvoorwaarden Ziggo.pdf

https://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOME/BLOB_UPLOAD/Aanvullende Voorwaarden Ziggo Internet.pdf


en even een linkje naar de tarieven he!!!

https://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/


En wat voor snelheid staat er nu bij alles-in-1-extra???? en welk tarief???

even GOED lezen he voordat je reageerd.
 
z3i @ bjorn

als je z3i as abbo heb gehad had die upgrade naar 40 mb al in mei gedaan zijn

dan eind juni naar 50 mb

zo niet dan heb je geen z3i gehad naar mijn weten werd z3i gecompenseerd


peter
 
En wat voor snelheid staat er nu bij alles-in-1-extra???? en welk tarief???

Zucht. Het gaat er niet om wat er nu staat (dat is alleen relevant voor mensen die NU een nieuw contract sluiten), maar wat er stond toen jij je contract afsloot.
 
sja somige mensen kunnen niet lezen misschien spellen

peter

sorrry moest ff kwijt :sleep:
 
Zucht. Het gaat er niet om wat er nu staat (dat is alleen relevant voor mensen die NU een nieuw contract sluiten), maar wat er stond toen jij je contract afsloot.

HAHAHA, ik heb nooit een contract afgesloten met ziggo, heb 9 jaar internet van @home gehad, sinds vorig jaar pas overgenomen, onder de voorwaarden van ziggo.
 
HAHAHA, ik heb nooit een contract afgesloten met ziggo, heb 9 jaar internet van @home gehad, sinds vorig jaar pas overgenomen, onder de voorwaarden van ziggo.

Je geeft zelf het antwoord al: vorig jaar onder de toenmalige voorwaarden van Ziggo is het contract van Ziggowege aangepast bij overname.
Maar ga gerust je gang door van alles te gaan claimen als je graag geld wilt uitgeven wat je niet terug gaat krijgen als je mij niet wilt geloven. Laatste bericht van mij op dit punt.
 
en wanneer gingen deze voorwaarden in???

Wel goed lezen in de voorwaarden he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PER 16 mei 2008

dus welke voorwaarden gelden nu?

hehe zijn we er eindelijk uit.
 
je bedoelde de slechtste provider van nl (@home )

sja ik heb hier geen commentaar meer op

zoek het maar uit


peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan