• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Status
Not open for further replies.
3904...

Geen mail, geen brief en geen modem.
Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, gezien de ervaringen uit het verleden...
Beloven, beloven, beloven.... Maar niet nakomen... Moet ik eens een keer niet betalen, eens kijken hoe snel ze reageren... Alhoewel die administratie zal ook wel een zooitje zijn....
 
Eerder op de avond heb ik de helpdesk gesproken aangaande het feit dat ik nog geen bericht heb mogen ontvangen daar waar het het DOCSIS3 modem betreft. Wachttijd was overigens nog geen twee minuten.

Het gesprek duurde zo'n minuut of 10, er werd uitgebreid de tijd genomen om netjes uit te leggen hoe en wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Een samenvatting:
- Modem uitlevering staat officieel gepland van juli tot en met september (ondanks dat de website juli en augustus meldt)
- Het type modem waar een probleem mee is wordt op dit moment even niet meer uitgeleverd
- Nog niet alle wijkcentrales zijn klaargemaakt voor de hogere snelheden
- Als de wijkcentrale is klaargemaakt wordt een extern bedrijf ingeschakeld die de modems verstuurd
- Dit gaat nog steeds volgens een willekeurige selectie, waarbij nieuwe klanten een beetje voorrang hebben
- Het zou vreemd zijn als het modem niet in september geleverd zou worden
- Eventuele compensatie voor het betalen van de 15 euro extra voor een alles-in-een plus snelheid kan achteraf bepaald worden zodra het modem geleverd is

Ondanks dat het me nu nog niet duidelijk is wanneer het modem precies geleverd wordt en wat bij mij de oorzaak is van het tot op heden niet leveren, het is een (bijna) zekerheid dat het modem in september geleverd gaat worden.

Was een prima, open gesprek. De medewerker kwam bekwaam over en bovenstaande lijkt mij geloofwaardig.
 
Eerder op de avond heb ik de helpdesk gesproken aangaande het feit dat ik nog geen bericht heb mogen ontvangen daar waar het het DOCSIS3 modem betreft. Wachttijd was overigens nog geen twee minuten.

Het gesprek duurde zo'n minuut of 10, er werd uitgebreid de tijd genomen om netjes uit te leggen hoe en wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Een samenvatting:
- Modem uitlevering staat officieel gepland van juli tot en met september (ondanks dat de website juli en augustus meldt)
- Het type modem waar een probleem mee is wordt op dit moment even niet meer uitgeleverd
- Nog niet alle wijkcentrales zijn klaargemaakt voor de hogere snelheden
- Als de wijkcentrale is klaargemaakt wordt een extern bedrijf ingeschakeld die de modems verstuurd
- Dit gaat nog steeds volgens een willekeurige selectie, waarbij nieuwe klanten een beetje voorrang hebben
- Het zou vreemd zijn als het modem niet in september geleverd zou worden
- Eventuele compensatie voor het betalen van de 15 euro extra voor een alles-in-een plus snelheid kan achteraf bepaald worden zodra het modem geleverd is

Ondanks dat het me nu nog niet duidelijk is wanneer het modem precies geleverd wordt en wat bij mij de oorzaak is van het tot op heden niet leveren, het is een (bijna) zekerheid dat het modem in september geleverd gaat worden.

Was een prima, open gesprek. De medewerker kwam bekwaam over en bovenstaande lijkt mij geloofwaardig.

En eind sept horen we hetzelfde bandje :schater:
 
En eind sept horen we hetzelfde bandje :schater:

Wie zal het zeggen? Echter, gezien de aard en openheid van het gesprek weet ik dat de medewerker er niet op uit was om te proberen me met een kluitje in het riet te sturen.

"Wie niet in wonderen gelooft, die is geen realist!" :thumb up:
 
Wie zal het zeggen? Echter, gezien de aard en openheid van het gesprek weet ik dat de medewerker er niet op uit was om te proberen me met een kluitje in het riet te sturen.

"Wie niet in wonderen gelooft, die is geen realist!" :thumb up:

BIj Ziggo heb je geen wonderen alleen meevallers :mrgreen:
 
BIj Ziggo heb je geen wonderen alleen meevallers :mrgreen:

Die meevaller is dan dat ik tot op heden nog niet ben gefactureerd? :wink:

We zullen het wel zien gebeuren, heb nog niet de brief mogen ontvangen met daarin de excuses voor de uitstel van de levering naar september.

"Nog maximaal 29 dagen te gaan!" :mrgreen:
 
Die meevaller is dan dat ik tot op heden nog niet ben gefactureerd? :wink:

We zullen het wel zien gebeuren, heb nog niet de brief mogen ontvangen met daarin de excuses voor de uitstel van de levering naar september.

"Nog maximaal 29 dagen te gaan!" :mrgreen:

Er stond dat ze het verwachten in september. Het kan zo maar wel oktober worden.
 
Lekker dit allemaal weer te lezen. Afgelopen vrijdag Ziggo gebeld waar me modem bleef. 20 minuten in de wacht bij de helpdesk om dan weer eens te horen dat het systeem plat ligt en men niet kan zien wanneer de modem wordt verstuurd. Zou vrijdagavond of zaterdag maar bellen.

Zaterdag: Weer gebeld met de helpdesk en weer 20 minuten in de wacht. Eindelijk de medewerker aan de lijn, krijg ik doodleuk te horen dat men het helemaal niet kan zien wanneer je een nieuwe modem krijgt.... :x:x:x:x Geef aan dat ik de dag ervoor te horen had gekregen dat dat wel zichtbaar zou zijn, maar medewerker bleef voet bij stuk houden. Ik antwoord: Dus omdat ik gister verkeerd ben voorgelicht, heb ik vandaag weer een half uur van me leven voor de kat zijn viool wachtend doorgebracht en mag ik weer 2-3€ afrekenen... Antwoord: Ja daar komt het wel op neer.... :evil::evil::evil::evil::evil:

Zaterdagmiddag een klacht bij Ziggo neergelegd dat ik niet akkoord ga met deze manier van werken. Heb nu al 2 maand de snelheid van een plus pakket, waarbij ik wel mag betalen voor het extra pakket. Zal mij benieuwen of hier uberhaupt wat mee gedaan wordt. Ziggo kennende zal compensatie wel weer eens uitblijven.....

Maandag brief in de bus dat uitlevering vertraagd is tot medio September. :sad:
 
Zaterdagmiddag een klacht bij Ziggo neergelegd dat ik niet akkoord ga met deze manier van werken. Heb nu al 2 maand de snelheid van een plus pakket, waarbij ik wel mag betalen voor het extra pakket. Zal mij benieuwen of hier uberhaupt wat mee gedaan wordt. Ziggo kennende zal compensatie wel weer eens uitblijven.....

Maandag brief in de bus dat uitlevering vertraagd is tot medio September. :sad:
Houd wel in je achterhoofd dat jij op dit moment dan in principe de snelheid behaalt die je bij het abonnement afgesloten hebt. Dat Ziggo zonder aanpassing van de tarieven een snelheidsverhoging doorvoert doet daar niets aan af.

Feitelijk haal je nu de gratis snelheids verhoging niet, maar betaal je nog steeds voor dat pakket wat je afgesloten hebt met bijbehorende snelheid.

maakt het niet minder vervelend, maar ik denk dat je niet teveel van een compensatie hoeft te verwachten, en persoonlijk ben ik het daar ook wel mee eens.
 
Houd wel in je achterhoofd dat jij op dit moment dan in principe de snelheid behaalt die je bij het abonnement afgesloten hebt. Dat Ziggo zonder aanpassing van de tarieven een snelheidsverhoging doorvoert doet daar niets aan af.

Feitelijk haal je nu de gratis snelheids verhoging niet, maar betaal je nog steeds voor dat pakket wat je afgesloten hebt met bijbehorende snelheid.

maakt het niet minder vervelend, maar ik denk dat je niet teveel van een compensatie hoeft te verwachten, en persoonlijk ben ik het daar ook wel mee eens.

Sorry Excalibur, maar wat je nu schrijft is wel hele grote onzin.
Met ingang van half augustus is de snelheidsverhoging voor alles-in-1-plus verhoogd naar 20/3 (49,95) terwijl vele klanten met alles-in-1-extra ook nog steeds 20/3 (64,95) hebben tot de dag van vandaag.
dus met ander woorden, heb ik vanaf 1 september 2009 een alles-in-1 plus pakket, met op mijn rekening een alles-in-1 extra pakket.

Ook Ziggo kan van mij een rekening verwachten hiervoor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top