• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo thuis help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb IE 8 en ik geloof niet dat die verwijderd kan worden en opnieuw te installeren is en updaten heb ik al gedaan.

Misschien is Thuishelp programma nog niet voor Microsoft Internet Explorer 8.0 aangepast.
Ik heb wel eens op sommige sites gemerkt dat niet go goed werkt met MSIE 8.0.

MSIE 8.0 heeft ook instellingen voor compatibiliteitsweergave, maar daar moet je internet links invoeren. Of het ook voor lokaal werkt heb ik geen idee.
 
MSIE 8.0 heeft ook instellingen voor compatibiliteitsweergave, maar daar moet je internet links invoeren.
Als IE8 bemerkt dat een site niet goed weerggeven zal/kan worden, gebruikt deze automatisch de compatibiliteitsweergave. Hier hoeft men 'standaard' niets voor in te voeren.
 
Thuishelp

Ik heb alles uitgeprobeerd maar niets helpt. Ik Google chrome gedownload en
geinstalleerd, ik krijg dan wel Thuishelp met het rondlopende zoekertje maar er gebeurd verder ook niks.
 
Ik heb alles uitgeprobeerd maar niets helpt. Ik Google chrome gedownload en
geinstalleerd, ik krijg dan wel Thuishelp met het rondlopende zoekertje maar er gebeurd verder ook niks.

Google Chorme is nog steeds in beta.
Volgens mij werkt Ziggo's programma niet meer goed.
 
Ik heb thuishulp geprobeerd in MSIE 8.0.6001.18702IC (compatibility mode ingeschakeld) en Google Chrome 3.0.190.1 en het werkt beperkt in MSIE 8 (activex required) en nauwelijks in Chrome (geen activex beschikbaar).
Dat komt waarschijnlijk omdat het eigenlijk in een soort eigen browser (opstarter?) draait. Die browser/opstarter werkt hier goed met IE8 als default browser.
(aanroep: "C:\Program Files\Thuishelp\Zesko\Thuishelp_browser.exe" "-AppKey=Zesko -URL=file://C:\Program Files\Thuishelp\Zesko\OCB\xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx\Start.htm?VendorID=Zesko,isHidden=false,ConnectivityRequired=true,flowId=HOMEPAGE,FlowParams="
Neem voor dat ogenblik geduld trouwens liever 5 minuten.

Je hebt andere problemen.

Mees de Roo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan