• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoon storing na verhuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, maar (zonder je te willen opjutten) heb je enig idee wanneer je aan mij toe bent?
 
ik probeer er volgende week naar te kijken
 
Nog steeds geen telefoon na verhuizing

Beste meneer Ziggo Anoniem,

Ook ik heb 2 weken geleden het formulier ingevuld om mijn storing van telefonie na verhuizing te melden. Ik heb geen telefonie sinds 6 december 2008. Zie mijn eerder post op dit forum.

Is mijn melding ontvangen? Gaat u er iets mee doen..zo ja wanneer?

Heb wederom de Ziggo klantenservice gebeld, maar ik moet nog steeds geduld hebben.

Bedankt voor je reactie!
 
Beste meneer Ziggo Anoniem,

Ook ik heb 2 weken geleden het formulier ingevuld om mijn storing van telefonie na verhuizing te melden. Ik heb geen telefonie sinds 6 december 2008. Zie mijn eerder post op dit forum.

Is mijn melding ontvangen? Gaat u er iets mee doen..zo ja wanneer?

Heb wederom de Ziggo klantenservice gebeld, maar ik moet nog steeds geduld hebben.

Bedankt voor je reactie!

Ik ben al 3 weken bezig met een vergelijkbaar probeer voor Sazzie. De problemen die ontstaan bij verhuizing zijn de meest complexe problemen om ze gefixed te krijgen. Zoals ik elders ook al heb aangegeven kan niet meer dan een aantal uur per week te besteden aan deze problemen. Het kost me de nodige moeite om het probleem door de verschillende afdelingen op te laten lossen en de eerste van deze categorie is me nog niet gelukt, hoewel ik denk dat ik redelijk dicht tegen de oplossing aan zit.


wat zegt de klantenservice overigens ?
 
Hoi Anoniem,

bedankt voor je reactie. Ik ga morgen Ziggo klantenservice weer bellen. Het verhaal wat ze continue zeggen is dat dit om een omvangrijke landelijke storing gaat voor verhuizing telefonie. Het is aan de afdeling doorgegeven. Ik moet geduld hebben.

Ik laat wel weten wat ze nu te melden hebben.

Groet,

Dave
 
Leg helpdesk net weer neer (weer een uur aan de telefoon gehangen), vorige week was mijn verhuizing goed gegaan en nu is hij ineens vastgelopen bij stap 3 van 6. De helpdesk belooft iedere keer van alles maar ik geloof ze zo langzamerhand niet meer.

Ik moet maar afwachten en het is een proces wat ze verder volgens hun niet kunnen sturen. (en ze kunnen ook niet zien wat er mis gaat)

Wordt allemaal lekker ingewikkeld zo maar nog steeds geen telefoon kan zo ondertussen mensen naar huis sturen want er komt nog niet de helft aan werk binnen van wat er anders binnen komt......... Ben benieuwd of ik ook in aanmerking komt voor werktijdverkorting....
 
:applause::applause::pompom::pompom:
Hij (lijn1) doet het ! Vanmiddag de laatste keer met de helpdesk heeft de medewerker een taak voor een andere afdeling aangemaakt en die hebben er waarschijnlijk naar gekeken. De telefoonlijn kan ik weer normaal gebruiken (bellen en gebeld worden) Ik weet niet wie hier naar gekeken heeft (Anoniem of een collega die ik via de helpdesk heb weten te bereiken.....) maar in ieder geval bedankt.

Blijft nu de 2e lijn over. deze werkt nog steeds niet. Geen lampje geen kiestoon en als je belt krijg je dat het nummer niet bestaat :?:
 
Esmee probleem

Anoniem,

Had gisteren de Z. klantenservice gebeld en de deskundige aan de lijn wist mij te vertellen dat het probleem nu het "Esmee probleem" wordt genoemd.

Heel veel mensen kampen schijnbaar hiermee. Ze wist mij tevens te vertellen dat ik nu bij "stap 4" was van in totaal 6 stappen. Er was gisteren nog aan mijn klacht gewerkt....

Maar ik heb nog steeds geen telefonie.....
 
Wordt allemaal lekker ingewikkeld zo maar nog steeds geen telefoon kan zo ondertussen mensen naar huis sturen want er komt nog niet de helft aan werk binnen van wat er anders binnen komt......... Ben benieuwd of ik ook in aanmerking komt voor werktijdverkorting....
Niet om het een of ander, maar jij hebt een bedrijf waar meerdere personen werken? En waarom geen zakelijk abonnement genomen voor de telefoon als deze noodzakelijk is voor je bron van inkomsten en voor het bestaan van je bedrijf? Natuurlijk wel lekker goedkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan