• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Onderhoud DTV bij Multikabel 7/8 april

Status
Niet open voor verdere reacties.
welke updateversie zou de software nu zijn dan? want onze software staat op 0.24 en firmware en andere op 1.1 Want wij hadden die van ons niet aan gezet..omdat me vriend het niet tegen me had gezegd.

Ik hoor het graag verder.
Dit ging om het updaten van de smartcard die in je ontvanger zit, dus niet om de ontvanger zelf. Als je nu normaal kunt kijken zonder dat veel kanalen geblokkeerd zijn is het bij jou al uit zichzelf goed gekomen.
Als dat niet het geval zou zijn zou je sinds april al (bijna) geen DTV kanalen meer hebben kunnen bekijken.
 
Ow oke. Dan is dat gewoon goed gekomen bij ons. Maar nog vraagje, hoe zit dat dan met die software update? Volgens de website moeten wij die zelf kunnen updaten, maar ik kan het knopje software update niet in drukken of selecteren.
 
Ow oke. Dan is dat gewoon goed gekomen bij ons. Maar nog vraagje, hoe zit dat dan met die software update? Volgens de website moeten wij die zelf kunnen updaten, maar ik kan het knopje software update niet in drukken of selecteren.
Als je het knopje niet kunt selecteren heeft je ontvanger al de laatste versie van de software aan boord, zodra er een nieuwere beschikbaar is zul je het knopje wel kunnen gebruiken. Zie ook hier.
 
dan klopt het toch niet? als daar staat huidige software update op 114 en mijnes staat nog op 0.25.

maarja het zal dan wel. Ik weet in ieder geval dat de update van april voor de smartcard was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan