• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beeldvertraging van 1 seconde ?
De luidsprekers 330 meter verderop zetten misschien een optie :mrgreen:
 
ik heb wederom de helpdesk gebeld........ ''Nou meneer, wij zijn helemaal niet bekend met de lipsync problemen op deze HD zenders'' er zijn nog geen andere klachten van binnengekomen............. waarom wordt ik zo moedeloos van dit bedrijf.......:censored::censored::censored:
 
ik heb wederom de helpdesk gebeld........ ''Nou meneer, wij zijn helemaal niet bekend met de lipsync problemen op deze HD zenders'' er zijn nog geen andere klachten van binnengekomen............. waarom wordt ik zo moedeloos van dit bedrijf.......:censored::censored::censored:

Nou da's dan leuk. Wat is er dan met mijn klacht gebeurd? Ben dinsdag nog bij Ziggo geweest en ze hebben een notitie gemaakt van de klacht en mijn telefoonnummer genoteerd. Ik zou binnen twee dagen worden gebeld en dat is dus ook niet gebeurt.

Ik weet zeker dat het bij mij niet aan de coax ligt. Ik gebruik een Hirchmann kabel van drie meter die rechtstreeks op de contactdoos in de woonkamer is aangesloten. Ook ligt het niet een de LCD. Heb de Samsung LE40A556 en gebruik ook geen beeldverbeteraar. De samsung 360 is optisch verbonden met de versterker. Is nog nooit anders geweest en heeft nog nooit problemen opgeleverd. Ook vorig jaar niet toen NL 1 in HD was.

En inderdaad je wordt er moedeloos van!!!!
 
Ik heb net nog even contact gehad met de helpdesk en er werd nu tegen mij gezegd dat ze met het probleem op de hoogte waren. En aangezien ik de hele procedure die je standaard moet doen zoals stekker er uit en na dertig seconden er weer in al had gedaan en het niet heeft geholpen, komt er een monteur langs op 16 juli om naar het probleem te kijken. Er wordt dan o.a. een nieuwe wandcontactdoos geplaatst die beter geschikt is voor HD. Ik ben nieuwsgierig of de monteur het kan oplossen. Ik hoop het.
 
Overigens is het insturen van een klacht niet mogelijk omdat de keuze van onderwerp (verplicht) niet mogelijk is....

Gebruik je toevallig Firefox als browser? Ik had dat probleem ook, maar bij gebruik van Internet Explorer (of de add-on 'IE Tab') is er wél een onderwerp te kiezen.
 
Gebruik je toevallig Firefox als browser? Ik had dat probleem ook, maar bij gebruik van Internet Explorer (of de add-on 'IE Tab') is er wél een onderwerp te kiezen.
ik heb met Firefox en IE 8 geprobeerd, beiden geen onderwerp mogelijk, zal het met Safari / chrome ook maar eens proberen...
 
IK heb wel een automatisch antwoord gekregen dat mijn klacht in behandeling wordt genomen echter.......nog geen antwoord. Wacht al enkele dagen.

Blijf rustig wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan