• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
NED1 HD is nu redelijk in sync, echter NED 3 niet. Ik merk dat het soms iets beter wordt naarmate je langer kijkt. Maar het is zeker nog niet perfect.
Ik heb een grote TV gekocht en een Dolbyreceiver om optimaal van HDTV te genieten, maar er is zo niet veel aan.
 
Misschien handig (voor ons op het forum, maar wellicht ook voor anoniem c.s.) om hier dan even erbij te vertellen:
- audio op PCM of Dolby ingesteld
Maakt niet uit.

- krijg je geluid rechtstreeks naar TV (via HDMI)
- via home theater set
- optische verbinding
Het geluid gaat via een optische kabel naar een klein JVC setje (NX-F3).

En (kweenie of dat simpel te vinden is, mijn 360 doet het ff niet...): is er iets te zetten over hardware releases waar het wel / niet werkt?
Loader: 106
S/W: 132
H/W: 501
 
Het geluid gaat via een optische kabel naar een Onkyo 6.1 receiver.
Het beeld via HDMI naar een Samsung 50" plasma.

Loader: 106
S/W: 132
H/W: 501

Ik zit nu naar Toots Tielemans te kijken op NED3, maar die blaast er flink langs :roll:

Hoe kan ik trouwens de BER waarden controlleren van de Samsung H360?
 
Samsung gebruikers: Volgens Ziggo hebben jullie slechte splitters en coax liggen

Humax gebruikers: Jullie hebben geen last, dus alles van perfecte kwaliteit liggen.

Natuurlijk Ziggo, en ik ben ''Gepetto''
gepetto.gif
 
Ik ben dan wel al bijna 55 maar zeker nog niet dement.

Dacht ik ook niet maar in een andere thread zei iemand dat hij zonder problemen HD keek omdat hij de zenders ook op 71 etc gevonden had.

Wat wel vreemd blijft is dat jouw BER niet 0 is en je geluid toch gelijk loopt. Als de andere HD zenders ook gelijk lopen kan het ook niet aan je homecinemaset liggen (dat die misschien vertraagt ofzo).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan