• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheden Power

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardoor jouw downloadsnelheid volgende week verdubbeld voor hetzelfde maandelijkse bedrag? Is dat "misbruik van hun positie" ??

Ja, de gebruikers die hetzelfde produkt afnemen voor de volledige prijs (internet in dit geval) worden op deze manier benadeeld en gemanipuleerd om ook een bundel af te nemen.

Vanuit MK is dit logisch omdat je dan een alternatief hebt voor de KPN en eerder geneigd bent om ook je KPN abbo op te zeggen en via de tochal aanwezig kabel telefoon te bellen, waardoor MK extra inkomsten zal generen.

Vanuit gebruikers is dit echter een ander verhaal, degene die al de volle mep betalen worden benadeeld en gemanipuleerd, en dat mag een gebruikers vereniging gerust aan de kaak stellen, al is het alleen maar om MK te laten weten dat dit niet gewaardeerd wordt door de niet bundel abbonees.

De snelheidsverhoging zal voor alle internet abonnees moeten gelden omdat het hetzelfde produkt is, bundelaars hebben al een prijsvoordeel.
 
Vanuit gebruikers is dit echter een ander verhaal, degene die al de volle mep betalen worden benadeeld en gemanipuleerd, en dat mag een gebruikers vereniging gerust aan de kaak stellen, al is het alleen maar om MK te laten weten dat dit niet gewaardeerd wordt door de niet bundel abbonees.
Dat is juist hetgene wat we allang gedaan hebben. Toen meer dan een maand geleden bekend werd dat er dus feitelijk 2 producten gingen ontstaan hebben we hier uitleg over gevraagd en inderdaad de argumenten van verschil in dezelfde produkten genoemd.

Maar het staat Ziggo vrij om nieuwe produkten te introduceren, en zo zul je dit denk ik moeten zien. Een abonnement wat hetzelfde kost als nu, met een dubbele snelheid, gratis telefoonlijn en gratis smartcard voor Digitale TV.
 
Dat is juist hetgene wat we allang gedaan hebben. Toen meer dan een maand geleden bekend werd dat er dus feitelijk 2 producten gingen ontstaan hebben we hier uitleg over gevraagd en inderdaad de argumenten van verschil in dezelfde produkten genoemd.

Maar het staat Ziggo vrij om nieuwe produkten te introduceren, en zo zul je dit denk ik moeten zien. Een abonnement wat hetzelfde kost als nu, met een dubbele snelheid, gratis telefoonlijn en gratis smartcard voor Digitale TV.

Goed om te horen dat jullie dat al aangekaard hebben bij MK.

Ziggo is natuurlijk vrij om aan te bieden wat ze willen, maar als het 2 verschillende abonnementen betreft met 2 verschillende snelheden moeten ze het niet dezelfde naam geven, dit is naar mijn mening misleidend, en ik blijf erbij dat je op die manier gemanipuleerd wordt om een bundel af te nemen.

Eerst alleen middels de prijs en daar bovenop nu ook de snelheid.
 
maar als het 2 verschillende abonnementen betreft met 2 verschillende snelheden moeten ze het niet dezelfde naam geven
Ik verwacht dat dit binnenkort wel gaat gebeuren als het nieuwe merk gelanceerd zal gaan worden. We zitten nu nog in een overgangsfase en de wisselingen van specs van de verschillende abbo's zijn hier een voorbode van.
 
Ik verwacht dat dit binnenkort wel gaat gebeuren als het nieuwe merk gelanceerd zal gaan worden. We zitten nu nog in een overgangsfase en de wisselingen van specs van de verschillende abbo's zijn hier een voorbode van.

Dat zou het in iedergeval wel een stuk duidelijk maken, bv. Power als je het los afneemt en in een bundel PowerPlus of PowerExtra ofzo om aan te geven dat het een ander produkt is.

Tijd zal het leren wat er nog allemaal uit de fusie voort zal komen.
 
Ja, de gebruikers die hetzelfde produkt afnemen voor de volledige prijs (internet in dit geval) worden op deze manier benadeeld en gemanipuleerd om ook een bundel af te nemen.

Vanuit MK is dit logisch omdat je dan een alternatief hebt voor de KPN en eerder geneigd bent om ook je KPN abbo op te zeggen en via de tochal aanwezig kabel telefoon te bellen, waardoor MK extra inkomsten zal generen.

Vanuit gebruikers is dit echter een ander verhaal, degene die al de volle mep betalen worden benadeeld en gemanipuleerd, en dat mag een gebruikers vereniging gerust aan de kaak stellen, al is het alleen maar om MK te laten weten dat dit niet gewaardeerd wordt door de niet bundel abbonees.

De snelheidsverhoging zal voor alle internet abonnees moeten gelden omdat het hetzelfde produkt is, bundelaars hebben al een prijsvoordeel.

Daar ben ik het niet mee eens. Multikabel benadeelt de mensen met een los abbo niet het geeft diegene die een bundel afnemen gewoon nog een streepje voor. Als ze de mensen die een los abbo afnemen zouden benadelen of manipuleren dan zouden ze bv de prijs omhoog gooien van los abbo of juist de snelheid verlagen van dat abbo nu geven ze gewoon de bundels wat extra voordelen.:wink: niks mis mee dus.
 
Even een update betreffende nieuwe snelheden. De nieuwe snelheden gaan niet per 1 mei in maar per 5 mei.

Mvg, Elsido
 
Even een update betreffende nieuwe snelheden. De nieuwe snelheden gaan niet per 1 mei in maar per 5 mei.

Ik denk misschien nog wel iets eerder.
Af en toe je modem even resetten om te kijken of je nieuwe profiel er al in zit. Vaak is dat al enige tijd voor de 'datum' gereed. Het zou me niet verbazen als er dit weekeinde al een aantal overgezet worden....
 
Ik denk misschien nog wel iets eerder.
Af en toe je modem even resetten om te kijken of je nieuwe profiel er al in zit. Vaak is dat al enige tijd voor de 'datum' gereed. Het zou me niet verbazen als er dit weekeinde al een aantal overgezet worden....

Das waar. het is trouwens niet altijd nodig om je modem te resetten hoor. Vorige keer dat de snelheid omhoog ging heb ik me modem ook niet hoeven te resetten.

offtopic @ Cees.

Werk jij nou bij mk of niet?
 
het is trouwens niet altijd nodig om je modem te resetten hoor. Vorige keer dat de snelheid omhoog ging heb ik me modem ook niet hoeven te resetten.
De modems worden van afstand gereset als je niets doet zodat je na de reset je nieuwe snelheid hebt. Dat gebeurt dus vóór 5 mei, maar dat doen ze dus niet in 1 keer, maar in batches. Pas na het resetten pikt je modem het nieuwe profiel op. Dat profiel staat dan dus al klaar en als je het modem dus zelf reset op het moment dat voor jouw type modem het nieuwe profiel klaarstaat heb je de nieuwe snelheid al wat eerder. :wink:

Werk jij nou bij mk of niet?
Nee, gelukkig niet - want anders zou ik niet onafhankelijk in de MGV kunnen meedoen. Niemand van de MGV werkt bij Multikabel/Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan