• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor/lees veel verschillende verhalen over de levertermijn van het alles in 1 pakket.

Sommige zeggen 48 uur, sommige 5 dagen (waaronder ik), sommige 14 dagen, en ga zo maar door.

Ik heb voor de grap eens 3x de helpdesk gebelt.

1 zei binnen 5 dagen, 1 zei ik weet het niet, en 1 zei zo rond de 14 dagen.

Dit is dus letterlijk 3x een totaal ander antwoord.
Ik ga voor de 2de persoon, "ik weet het niet".
Die lijkt me het meest betrouwbaar :D
 
Je bedoelt dat ze na die datum waarschijnlijk zelf met een aanbod komen om je "losse onderdelen" (internet/telefoon/tv) te bundelen?

Dat weet ik niet helemaal zeker.. volgens mij niet. Dan worden gewoon je abonnementen omgezet naar Ziggo.. en dan worden ook de online onderdelen van de site beschikbaar.. nu krijg je steeds dat je nog moet worden omgezet.

Vanaf 1-juli zouden alle 3 de bedrijven echt 1 bedrijf moeten zijn kwa administratie en technische dingetjes.
Dus we zullen met z'n alle de komende 1,5 maand daarvan nog wel wat merken.
 
Nu hoorde ik net weer van vrienden die in een oud casema gebied wonen, dat zij deze week alles al rond zouden hebben werd hun verteld. Terwijl ik oud @Home gebruiker de snelheid van internet pas in juni omhoog gaat wel de decoder z.s.m zou ontvangen.
Lijkt dus dat @home klanten langer moeten wachten. :?
Nou ja we zien wel.
 
Nu hoorde ik net weer van vrienden die in een oud casema gebied wonen, dat zij deze week alles al rond zouden hebben werd hun verteld. Terwijl ik oud @Home gebruiker de snelheid van internet pas in juni omhoog gaat wel de decoder z.s.m zou ontvangen.
Lijkt dus dat @home klanten langer moeten wachten. :?
Nou ja we zien wel.
Wat is jou als termijn genoemt voor het ontvangen van het pakket, ik ben namelijk ook een oud @home gebruiker, misschien dat daarom wel verschillende termijnen worden genoemt.
 
Het pakket zou zo spoedig mogelijk omgezet worden, en dus de decoder zou ik ook zo spoedig mogelijk krijgen alleen de internet snelheid verhoging naar van 12 naar 16 zou omstreeks 13 juni worden gedaan.
 
Nee je krijgt geen andere decoder het is zo dat alles wat je hebt blijft het zelfde en dat is voor internet telefonie en digitv.
Je krijgt wel opnieuw een decoder (dat is de actie) in mijn geval is het dus mooi want dan kan de 2e decoder (trouwens zonder verder abbonement)naar de bovenverdieping hebben we daar ook super beeld.
De snelheid van in mijn geval het alles in 1 extra gaat omhoog, ook hier voor krijg je geen andere modem.

Dit is trouwens ook al in andere posting uitgelegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan, maar vraag me niet wanneer je wat ontvangt zoals de decoder. Want daar hoor je verschillende antwoorden op dus gewoon in de gaten houden:wink:
 
Oons Ziggo,ers bint zuunig :mrgreen:
Ziggo'ers... (apostrophe ;)) Staat zo raar om die te vervangen door een komma haha, maar uh, Ziggo wil toch juist dat we bundels nemen? Als er een 'Alles in 1 Extra Extra' (Z3i) bundel was, had ik die wel genomen. Dus ja...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net om laten zetten naar Alles in 1 Plus.
Snel iemand aan de lijn (3 sec.) , alles werd goed uitgelegd, binnen drie dagen bevestiging , decoder gratis wel verzendkosten, en binnen 48 uur zou mijn internet snelheid omhoog gaan.
Keurig geregeld:wink:
 
Heb zopas ook maar eens gebeld en alles laten omzetten naar Alles in 1 Plus. Bereikbaarheid van de klantenservice is goed. Had zo iemand aan de lijn. :)

Bij mij gaat het nieuwe abbo eind juni in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan