• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik eerst nieuwe firmware moet hebben alvorens ik mijn modem aan kan melden.
Er gaan nu zoveel speculaties rond en straks weet je van gekkigheid niet meer wat waar is en wat niet.

Tot die tijd, rustig afwachten............

Of ik nieuwe firmware moet hebben weet ik niet maar wat ik schrijf zijn mijn ervaringen die ik niet dikker maak dan ze zijn het zijn gewoon feiten die ik heb opgeschreven. Het is toch van de zotte dat Ziggo al zo lang negatief in het nieuws is in allerlei media. Als ik zo bij mijn baas presteer, dan was ik er al lang uit gevlogen. en dan de directeuren en managers maar dikke salarissen opstrijken en dat terwijl een en ander al heel lang niet fatsoenlijk werkt. Moet ik er ook nog eerlijkheidshalve bij zeggen dat mijn verbinding met het oude modem al maanden werkt zonder noemenswaardige problmen. Maar hier gaat het niet om mij maar om heel veel mensen met de zelfde problemen. De postbode gisteren vertelde dat hij zijn hele bus vol had liggen met modems die hij gisteren moest bezorgen. En allemaal maar bellen met HD $$$$$$$$$$$$$$$$
 
Net nog even gebeld naar de HD, kreeg al meteen te horen na het invoeren van mijn postcode (6372), dat het niet mogelijk was om het modem online te krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Ok dit gaat dus nog even duren. Blij dat ik mn oude modem nog heb :pompom:
 
Ik heb nu net gebeld 13:16 en krijg te horen dat het modem activeren niet megelijk is.

M

Ongelooflijk! Wat een miscommunicatie daar :cry:
Wat ik gedaan heb 0900-1884
Storing - Internet

Kunt u mij helpen de modem te activeren.
Klantnummer
adres, huisnr
cmac nummer (staat op plakkertje bij het modem)

Tada, reboot, tada, router erin, tada internet
 
Zodra ik door de lijn heenkom direct even proberen dan :)

Wietze
 
Ongelooflijk! Wat een miscommunicatie daar :cry:
Wat ik gedaan heb 0900-1884
Storing - Internet

Kunt u mij helpen de modem te activeren.
Klantnummer
adres, huisnr
cmac nummer (staat op plakkertje bij het modem)

Tada, reboot, tada, router erin, tada internet


Dat hebben velen gisteren gedaan.... Ik belde gisteren om 18:00 en de helpdesk mevrouw werkte vanaf 17:00, ik was nummer 15. Klantnummer, huisnummer imac-nummer doorgegeven en het zou goedkomen die avond, of morgen (vandaag dus). Ik denk dat ik vanavond de oude modem maar weer ga herplaatsen tot nader bericht. :sleep:
 
Hier ook net 10 min. geleden gewoon geactiveerd via HD, en eindelijk van af van die stomme ping van 42m/s, nu netjes 10 en volledige snelheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan