• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Status
Not open for further replies.
Hard maken

Yup!, life sometimes can be a B*tch !:schater:

Is jou al verteld door Ziggo dat je eerst nieuwe firmware moet hebben alvorens je kunt activeren?, kan je dit hard maken dan ?.

Wat moet ik hard maken?

M
 
hm...wellicht...ik heb storingen van 5 weken meegemaakt bij KPN en ofschoon de ondernemer 25k omzet misliep en hij een schadevergoeding kon indienen kreeg hij niks nakkes nada...laten we hopen dat het inderdaad wel gebeurt als je het nodig hebt, iedere situatie is natuurlijk anders.
 
Nee, als je zakelijk afhankelijk bent van internet, dan moet je zakelijk internet nemen. Dan heb je recht van spreken bij storingen. Maar ja, dat zal wel weer veel te duur zijn... :schater:

En dus doel ik op het feit, dat als je echt zo zakelijk afhankelijk bent van internet, dan moet je dus gewoon zakelijk internet nemen en niet met zo'n slap excuus komen. Ook daar zijn storingen, maar omdat het puur zakelijk is, is de ondersteuning wel beter en zijn storingen sneller opgelost.
Zekerheid bij zakelijk internet over kabel/dsl/enkelvoudig glas is in Nederland niet te koop, is gewoon een afweging dat zo af en toe de beloofde SLA niet gehaald wordt.
Stuur je in het ergste geval een accountmanager om sorry te zeggen en een paar maanden abo compensatie te geven en over tot de orde van de dag.

Hier ben ik al 9 jaar altijd online met dank aan twee consumentenlijntjes (niet dat het altijd belangrijk was maar ik haat het als mijn mail niet bereikbaar is).
 
Okee, back to topic :) Ja storing is erg vervelend :)

Maar iemand toevallig alweer geprobeerd?
 
Zekerheid bij zakelijk internet over kabel/dsl/enkelvoudig glas is in Nederland niet te koop, is gewoon een afweging dat zo af en toe de beloofde SLA niet gehaald wordt.
Stuur je in het ergste geval een accountmanager om sorry te zeggen en een paar maanden abo compensatie te geven en over tot de orde van de dag.

Hier ben ik al 9 jaar altijd online met dank aan twee consumentenlijntjes (niet dat het altijd belangrijk was maar ik haat het als mijn mail niet bereikbaar is).
Maar dan heb je wel een goede reden om te klagen ;) Er is in ieder geval een accountmanager en ja, compensatie komt ook wel. Maar dan heb je wel het recht om ook te gaan klagen. Als je zakelijk afhankelijk bent van internet, maar je hebt gewoon particulier aboonementje, dan kan en mag je het argument dat je zakelijk afhankelijk bent gewoonweg niet gebruiken. Heel simpel. Toch?
 
Wat moet ik hard maken?

M

Dat ik eerst nieuwe firmware moet hebben alvorens ik mijn modem aan kan melden.
Er gaan nu zoveel speculaties rond en straks weet je van gekkigheid niet meer wat waar is en wat niet.

Tot die tijd, rustig afwachten............
 
Maar dan heb je wel een goede reden om te klagen ;) Er is in ieder geval een accountmanager en ja, compensatie komt ook wel. Maar dan heb je wel het recht om ook te gaan klagen. Als je zakelijk afhankelijk bent van internet, maar je hebt gewoon particulier aboonementje, dan kan en mag je het argument dat je zakelijk afhankelijk bent gewoonweg niet gebruiken. Heel simpel. Toch?
Eens, om te "mogen klagen" heb je een zakelijk abo nodig ;)

Hoewel ik na 2,5 werkdag geen kabelinet meer zou willen horen dan "we weten het niet" blijf ik nog wel even braaf wachten :mrgreen:
 
Ziggo zou actveren dus kon het modem laten hangen. Vandaag de oude er weer op want een hele avond en de volgende ochtend zonder internet kan helaas niet hier. In de loop van de komende dagen/weken/maanden het nieuwe modem maar eens opnieuw proberen als het even uitkomt.
 
Ik heb het vandaag om 12:00 het nog even geprobeerd, maar ik bleef de welbekende HTTP 500 + Tomcatserver-stacktrace houden, wanneer ik probeerde op de 'Volgende' knop te drukken.

Mvgr,
wietze
 
De beller is sneller. Vanochtend rond 11:00 gebeld en heb al een 2 uur internet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top