• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

@home mailprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

De mailproblemen lijken voor mij echt voorbij. :-P

Raymond, in ieder geval bedankt voor je reacties. Ik vond het toch wel handig dat op dit forum direct contact met iemand van Ziggo mogelijk was.

Zelf heb ik geen enkele poging ondernomen contact op te nemen met de helpdesk, omdat het me wel duidelijk was dat het niet aan mijn computer lag, en met mijn internetverbinding verder niets mis was.

mvg,
RvdK
 
email problemen

Ook bij mij lijken de problemem opgelost.
Emails gaan nu weer binnen een seconde weg.
 
Als er problemen zijn en dit is bekend bij Ziggo, waarom zet men dan niets op de internetsite?

Marcel
 
kan alweer geen e-mail versturen.

Hallo allemaal,

Het is alweer zo ver bij Ziggo ( Kliko ) , kan alweer geen e-mail versturen.:mrgreen:
Nu weer een andere melding.:?::confused:
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'Brand', Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '451 Temporary local problem - please try later', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 451, Foutnummer: 0x800CCC6A
 
Het is niet mogelijk email te verzenden 18:31 uur

Het noodlot heeft zich hier (Vught-'s-Hertogenbosch) ook toegeslagen! Een aantal pogingen gewaagt, maar helaas zonder het gewenste resultaat. Gisteren in Rosmalen, men kon geen email verzenden. Wel via Webmail, maar dat is niet de bedoeling. En nu dus in deze contéRijen, er zal best een uitleg voor zijn, maar ventileer dat dan ook. Voordelen: het schept duidelijkheid, begrip, en vooral minder geklaag. Doe er uw voordeel mee zou ik zeggen.
 
Sorry, maar dit antwoord vind ik iets te gemakkelijk. Dan is het nog beter om niet te reageren als Ziggo official!

Te keer gaan tegen een Ziggo-official werkt ook niet denk ik. Zo'n official doet niet alles alleen en probeert hier en daar ook iets op te lossen.
Ik vind wel Raymond dat je hier de afgelopen week wel om de hete brei heen hebt gedraaid ipv gelijk te zeggen dat er een probleem bij Ziggo zit. Ik kreeg het idee dat je de problemen op de gebruiker of wou schuiven om Ziggo uit de wind te zetten....

Gelukkig heb je dit vandaag herroepen en dat vind ik dan wel weer netjes.
 
Te keer gaan tegen een Ziggo-official werkt ook niet denk ik. Zo'n official doet niet alles alleen en probeert hier en daar ook iets op te lossen.
Ik vind wel Raymond dat je hier de afgelopen week wel om de hete brei heen hebt gedraaid ipv gelijk te zeggen dat er een probleem bij Ziggo zit. Ik kreeg het idee dat je de problemen op de gebruiker of wou schuiven om Ziggo uit de wind te zetten....

Gelukkig heb je dit vandaag herroepen en dat vind ik dan wel weer netjes.

Ik probeer altijd correct te blijven en dat was mijn opmerking, dit keer richting Ziggo, ook dacht ik.
 
Hi!

Sorry, maar dit antwoord vind ik iets te gemakkelijk. Dan is het nog beter om niet te reageren als Ziggo official!

Dit voegt niets toe aan de discussie is het wel? Maar wat jij wil, als jij het beter vind dat we hier niet meer reageren, dan moeten we dat maar opvolgen, Bedankt voor je advies.

Suc6,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan