• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post je snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook over eventuele risico`s als ik nu extra zou bestellen. Heeft dat zin, of gaat het dan misschien helemaal mis ?
Uiteraard is het volgens de klantenservice geen probleem, alleen heeft mijn vertrouwen daarin ietwat schade opgelopen ....
Ik heb persoonlijk het gevoel dat niet alle bestellingen bij jou afgerond zijn. Mocht dit wel het geval zijn, dan heeft men een steekje laten vallen.

Aan 1 kant begrijp ik jouw eventuele keus om 'Extra' te gaan bestellen, aan de andere kant ben ik er ook huiverig voor (in jouw geval!).

Wij zijn net na 16 mei 2008 overgestapt van Z3i naar 'Alles in 1 Extra'. Na diverse snelheidsverhogingen zitten wij nu 2Mbit beneden onze 'oude' snelheid van Z3i en zijn nog iets goedkoper uit. Daarvoor hebben we nu wel een extra decoder en telefonie.

Als jij een nieuwe bestelling gaat plaatsen kunnen er 2 dingen gaan gebeuren. Als jouw vorige bestellingen nog niet afgerond zijn, sluit de nieuwe bestelling vrolijk achteraan in de rij en schiet het dus niet op. Wat er ook kan gebeuren is dat er gewoon nu een geheel nieuwe ticket aangemaakt wordt voor de bestelling van 'Alles in 1 Extra' en draait het binnen 48 uur ;). Zoals ik al probeerde te vertellen, uiteindelijk komt het ook wel goed, net zoals bij ons, maar durf je het risico te nemen? Persoonlijk zou ik de stoute schoenen aantrekken en 'Extra' bestellen, maar wel eerst even duidelijk vragen via de HD wat men nu allemaal voor info heeft over jouw bestelllingen en of er nog bijzonderheden zijn. Desnoods vraag je of je met iemand die je reeds op dit forum hebt gesproken òf eerder tijdens telefoontjes naar de HD, doorgeschakeld kunt worden.
 
Wij zijn net na 16 mei 2008 overgestapt van Z3i naar 'Alles in 1 Extra'.

Ik heb 17 Mei voor het eerst Alles in 1 plus besteld en 2 weken later nog een keer .......
Ik lees net in een ander topic dat bij Ziggo langs gaan kan helpen.
Dat ga ik Maandag dan maar proberen.
 
Ik heb 17 Mei voor het eerst Alles in 1 plus besteld en 2 weken later nog een keer .......
Ik lees net in een ander topic dat bij Ziggo langs gaan kan helpen.
Dat ga ik Maandag dan maar proberen.
In ieder geval succes maandag!

Even een klein voorbeeldje over hoe het ook kan. Misschien compleet off-topic, maar ik vertel het toch.

Ik heb afgelopen maanden geklaagd over het bereik bij ons huis van T-Mobile. Nu even niets kwaads over T-Mobile, want die discussie hoort hier sowieso niet. Maar na een aantal mailtjes heen en weer kreeg ik gisteren een telefoontje met de mededeling, dat ik de keus had om onze 2 abonnementen vroegtijdig op te zeggen. Aangezien ik dit een paardemiddel vind, want er zijn verder geen klachten en het bereik is nou ook weer niet dusdanig slecht, heb ik gevraagd of er andere opties zijn. Ja hoor, voor alle 2 abonnementen 3 maanden 50% òf 6 maanden 20% korting. Nou, niet verkeerd dus.

Alles geregeld.

Tot ik vanochtend wakker word en een andere optie bedenk.
Vroegtijdig van mobieltje wisselen, aangezien ik meer problemen ervaar en mijn vriendin minder met haar telefoon. Dus 9 maanden voor beëindiging van het huidige abonnement stap ik over op een 'gratis' zwarte iPhone 3G 16GB (vriendin heeft witte), waarvan de problemen al geminimaliseerd zijn en met de update die vandaag is vrijgegeven het een heel erg goed alternatief is voor mijn huidige smartphone (Nokia E61i).

Zo kan het ook hè? Ze laten duidelijk merken dat ze me als klant willen houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Messed-Up succes maandag en hou ons op de hoogte.
Het Winschoterdiep is voor andere ook een zeer nuttig adres als jouw problemen worden opgelost na al die tijd.

Iedereen een prettig weekend toegewenst.

Paul
 
Rampzalig !!!!!!!!!!!

Messed-Up succes maandag en hou ons op de hoogte.
Het Winschoterdiep is voor andere ook een zeer nuttig adres als jouw problemen worden opgelost na al die tijd.

Iedereen een prettig weekend toegewenst.

Paul

Bedankt, dat bezoekje kunnen ze nu zeker verwachten :evil::censored:
Er staat een factuur op mijn Ziggo, ja ik weet dat het het verkeerde topic is,

2 maanden alles in 1 Plus (wat nog steeds niet goed werkt)
PLUS: televisie Z1 voor December € 15,90 :censored::evil::sleep::giveup:
PLUS: gewoon alle gesprekskosten met andere Ziggo klanten :evil::censored::censored:

Hoe gek kunnen ze het maken.
ZIGGOOOO, IK KOM ER AAN !!!!!!!!!!!!!!!

en een prettig weekend iedereen :pompom:
 
Woohoo :mrgreen: na reset is de upload t.o.v vorige maand sterk verbeterd...
Echter nu is mijn upload hoger dan mijn download...:censored:

Alles-in-één (16mBit/3mBit)

Het is vandaag zo:
359859149.png


Hopelijk is het 1 december opgelost..als de snelheidsverhoging officieel is...
Het was (oktober) namelijk zo:
340847986.png
 
Woohoo :mrgreen: na reset is de upload t.o.v vorige maand sterk verbeterd...
Echter nu is mijn upload hoger dan mijn download...:censored:

Alles-in-één (16mBit/3mBit)

Het is vandaag zo:
359859149.png


Hopelijk is het 1 december opgelost..als de snelheidsverhoging officieel is...
Het was (oktober) namelijk zo:
340847986.png

Heb je dit ook als je op andere servers test? Alkmaar geeft niet altijd even goede resultaten. Lijkt regelmatig nog wel eens druk te zijn waardoor de testresultaten tegenvallen. Test eens achter elkaar iets van 3 verschillende servers bij speedtest.net als je wil.
 
Heb je dit ook als je op andere servers test? Alkmaar geeft niet altijd even goede resultaten. Lijkt regelmatig nog wel eens druk te zijn waardoor de testresultaten tegenvallen. Test eens achter elkaar iets van 3 verschillende servers bij speedtest.net als je wil.

Alkmaar blijkt vandaag volkomen van slag te zijn.

Harry
 
Zit zoals ik een beetje had verwacht wel veel verschil tussen de inkomende signaalwaardes. Nu heeft dat zoals je aangeeft geen invloed op de snelheid, maar om evt/mogelijke problemen in de toekomst met het signaal te voorkomen.

Zit er een schakelaar/regelaar op die MSB waarmee je de versterkingsfactor voor het inkomende signaal op die data uitgang waar het modem op zit lager/uit zou kunnen zetten?

Nee die zit er niet op. Ik heb wel de voeding van die Tratec eruit getrokken en had toen nog wel radio maar het internet was vertrokken.

Helpdesk gebeld en die sturen volgende week vrijdag een monteur welke het binnenkomende signaal zal testen en het Tratec kastje vervangen.
Nu nog even met gekruiste vingers zitten of hij werkelijk komt opdagen.

Verder blijkt dus dat we hier in de omgeving ws met een geweldig capaciteitsprobleem kampen. Een andere verklaring kan ik niet vinden omdat op rustige tijdstippen de snelheid wel redelijk is.
 
Helpdesk gebeld en die sturen volgende week vrijdag een monteur welke het binnenkomende signaal zal testen en het Tratec kastje vervangen.
Nu nog even met gekruiste vingers zitten of hij werkelijk komt opdagen.

Verder blijkt dus dat we hier in de omgeving ws met een geweldig capaciteitsprobleem kampen. Een andere verklaring kan ik niet vinden omdat op rustige tijdstippen de snelheid wel redelijk is.

Ik ben nieuwsgierig of de monteur wat vindt bij jou. Ik heb toevallig vanmiddag namelijk ook de helpdesk gebeld en bij mij op 'Het Veer' komt hij 2 december de boel doormeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan