• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanneer komen de eredivisie kanalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hieruit maak ik op dat je aanmelding niet geregistreerd stond ??? Anders zouden ze de kanalen er namenlijk direct bij kunnen prikken

Welke van de vele Helpdesks hebben de bevoegdheid om die kanalen er direct bij te prikken? Het meisje dat ik sprak zei me dat niemand op de Helpdesk dat kon (of mocht)
 
Welke van de vele Helpdesks hebben de bevoegdheid om die kanalen er direct bij te prikken? Het meisje dat ik sprak zei me dat niemand op de Helpdesk dat kon (of mocht)

Ik heb dit meegemaakt met Film1 en Sport1 en Tele2 in de @hometijd. Ook geen beeld (nadat me dat wel beloofd was). Bij mij werden de zenders direct er doorgeprikt en kreeg tijdens het telefoongesprek beeld. Ik moet alleen wel melden dat ik niet meer zeker weet of men mij had doorgeschakeld.
 
In het @Home gebied worden wijzigingen in het systeem real-time verwerkt, dus kun je inderdaad tijdens het gesprek al beeld hebben. Mailen naar [email protected] was ook altijd snel, al heb ik geen zicht op hoe het daar de laatste tijd was.

De 48 uur die voor een aanmelding via de website geldt, maakte dit voor het @Home gebied vaak de langzaamste oplossing.
 
Deze medewerker zei tegen mij dat aanmeldingen van deze week dit weekend zeker nog geen voetbal kunnen zien!!!!

dan spreken ze elkaar wel erg tegen aangezien de vrouw die ik aan de telefoon had tegen mij zei : u heeft binnen 48uur beeld..

dus tja wat moet je nou serieus nemen en wat niet.. :shock:
 
Hier nog steeds geen beeld en code E16 maakt geen deel uit van uw abonnement. Woensdag geïnformeerd of aanvraag was binnengekomen, dit bleek het geval te zijn, net gebeld en moest het maar afwachten, ik het het gevoel dat het niet goed gaat komen al hoop ik tegen beter weten in. De zoveelste misser van Ziggo zullen we maar zeggen. :cry::cry::cry:
 
Ook ik had vanmiddag geen nog geen beeld. Ik heb gebeld en in het menu gekozen voor televisie en dan "geen ontvangst of zoiets". Ik kreeg netjes een vrouwtje aan de lijn die me real time de eredivisiezenders er door prikte. In het @home-gebied dus geen enkel probleem.
 
Hè, hè, eindelijk beeld! Vamiddag om twaalf uur nog steeds niet maar nu (zes uur) dus wel. Gelukkig! Hopelijk worden anderen ook nog snel geholpen!
 
dan spreken ze elkaar wel erg tegen aangezien de vrouw die ik aan de telefoon had tegen mij zei : u heeft binnen 48uur beeld..

dus tja wat moet je nou serieus nemen en wat niet.. :shock:
Haha, ik heb vanmiddag rond 13.15 gebeld en eredivisie live aangevraagd, ze zei na 2 minuten afwezigheid ik heb eredivisie live voor u geactiveerd, en binnen 48 uur heeft u de beschikking daarover. Nu kijk ik net 19.43 en ik kan nu al kijken :shock:
 
nou helaas voor mij ik heb weer e48 melding :x
toch maar een kijken voor een andere kabel denk ik? hoop dat het helpt me sterkte is ook maar 8%

*ZUCHT* ................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan