• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is trouwens echt niet de bedoeling de boel af te kraken, Ziggo krijgt van mij zeker de kans, maar een beetje sarcasme kan ook geen kwaad.
Ben namelijk tot nu toe altijd erg tevreden geweest m.b.t de @home diensten, aan mij hebben ze in ieder geval iemand gehad qua mond op mond reclame....ZIGGO houdt het @home imago hoog, dan komt het met ZIGGO wat mij betreft helemaal goed!:wink:

Je kunt natuurlijk ook ipv sarcastisch te zijn, het eens positief benaderen.
Gewoon rustig kijken wat alle reclames gaan zeggen. (begonnen vanaf de 12e)
Misschien ga je dan alles duidelijker zien waarvoor Ziggo gaat staan. Krijg je misschien ook antwoord op al je vragen zoals over producten, prijzen etc. ja, toch?
 
Wat mij opvalt is dat de folder die bovenaan dit topic staat en naar @home klanten is gestuurd afwijkt van wat ik in casema gebied heb ontvangen.
Onderaan word gesproken over de bundels van 4mb en 12 mb(alles in 1 plus en extra)
Bij de folder die ik kreeg staat dit in zijn geheel niet vermeld , dus geen info over bundels:shock:

Zo heet ut pakket bij casema ook niet en bij @home wel:wink:.
 
Wat mij opvalt is dat de folder die bovenaan dit topic staat en naar @home klanten is gestuurd afwijkt van wat ik in casema gebied heb ontvangen.
Onderaan word gesproken over de bundels van 4mb en 12 mb(alles in 1 plus en extra)
Bij de folder die ik kreeg staat dit in zijn geheel niet vermeld , dus geen info over bundels:shock:
De brief/folder die we vandaag ontvangen hebben geeft alleen de wijzigingen aan die voor 'ons' geldt. Oftewel je ziet daar de nieuwe naam voor bestaande produkten.

Bij Multikabel ziet de folder er ook anders uit dan bij @Home, wij hebben er bijvoorbeeld nog een optie "Mobiel" bij staan omdat Multikabel ook mobiele telefonie levert. Ook de snelheden die bij de verschillende pakketten hoort is nog niet gelijk bij de provider volgens de folder.

Maar in de bijgaande brief stond dat dit "de eerste brief" was, dus ik neem aan dat er binnenkort nog meer informatie volgt. Dat zou ook verklaren waarom er in de Casema-folder nog geen sprake van "Alles-in-1" pakketten is omdat dit "iets nieuws" is voor Casema en dat zal denk ik wel apart aangekondigd gaan worden.

@Thomas999:
De snelheden zijn bij Multikabel al aangepast en die hogere snelheden gelden voor de "Alles-in-1 Basis", "Alles-in-1 Plus" en "Alles-in-1 Extra" en niet voor de Z1/Z2 en Z3 abonnementen.

Bij Multikabel is het momenteel na de aanpassingen:
Z1 - 1600/500
Z2 - 4000/1000
Z3 - 12000/1500
Z3i- 22000/2000

Alles-in-1 Basis - 800/128
Alles-in-1 Plus - 8000/1000 (=z2 in bundelvorm)
Alles-in-1 Extra -16000/3000 (=z3 in bundelvorm)
Voor Z3i bestaat geen bundelvorm meer.

Opvallend is wel dat het "Z3i" abonnement geen aparte naam heeft gekregen.
 
AHA , kwartje is gevallen , bedankt elsido en ceeS:-P
 
Begrijp ik het nu goed uit de kleine letters van de folder dat het in het Cogas Kabel gebied niet mogelijk is om het combinatiepakket en de alles-in-1 pakketten af te sluiten.
Of lees ik het verkeerd?
 
Je kunt natuurlijk ook ipv sarcastisch te zijn, het eens positief benaderen.
Gewoon rustig kijken wat alle reclames gaan zeggen. (begonnen vanaf de 12e)
Misschien ga je dan alles duidelijker zien waarvoor Ziggo gaat staan. Krijg je misschien ook antwoord op al je vragen zoals over producten, prijzen etc. ja, toch?


Dat doe ik ook zeker.... je moet ook ff verder lezen dan het word sarcasme......

maar dan nog vind ik te informatie naar bestaande klanten toe erg laat en heel sumir op gang komen, op reclames zit ik niet te wachten, want ''we'' zijn tenslotte al geabonneerd. Natuurlijk wacht ik netjes af tot vrijdag dan zou (wat ik eerder in een bericht al zei) veel meer duidelijkheid geven......... Maar geef toe, je krijg via dit forum sneller en meer info dan vanauit de aanbieder zelf (en dat moet eigenlijk net andersom zijn natuurlijk)
 
Begrijp ik het nu goed uit de kleine letters van de folder dat het in het Cogas Kabel gebied niet mogelijk is om het combinatiepakket en de alles-in-1 pakketten af te sluiten.
Of lees ik het verkeerd?



Nee someone dat staat er niet, tis wat onduidelijk tot nu toe allemaal dat geef ik toe, maar wat ik uit dat votje kan maken is dat jij analoog momenteel geen tv via essent kijkt maar via cogas? je kunt straks dus wel digitaal kijken, internetten en bellen via ZIGGO (en dus ook combi pakketten nemen), maar je anologe tv signaal blijft komen van cogas. Wij betalen 15 euro kabelaansluiting aan essent nu, jij waarschijnlijk aan cogas!
 
informatie naar bestaande klanten toe erg laat en heel sumir op gang komen

Ach valt wel mee denk ik, vergeet niet dat de mensen die je hier op dit forum ziet al maanden weten dat het Ziggo wordt. De campagne die nu eigenlijk pas de 16e gaat beginnen is bedoeld voor de gemiddelde klant die tot vandaag nog nooit van de naam Ziggo gehoord had. Die wordt langzaam van de informatie voorzien en de nieuwe dingen komen pas na de 16e denk ik. En voor die meeste mensen zal er in het begin nog niets veranderen.
Maar "wij" zijn natuurlijk allemaal razend benieuwd wat er allemaal gaat wijzigen.
 
Nee someone dat staat er niet, tis wat onduidelijk tot nu toe allemaal dat geef ik toe, maar wat ik uit dat votje kan maken is dat jij analoog momenteel geen tv via essent kijkt maar via cogas? je kunt straks dus wel digitaal kijken, internetten en bellen via ZIGGO (en dus ook combi pakketten nemen), maar je anologe tv signaal blijft komen van cogas. Wij betalen 15 euro kabelaansluiting aan essent nu, jij waarschijnlijk aan cogas!

Klopt inderdaad, analoge kosten betaal ik aan Cogas Kabel.
Maar ik vind de tekst in de folder zo neergezet dat je deze op 2 manieren kan lezen, dus ging al meteen van het slechtste uit :wink:
 
Ach valt wel mee denk ik, vergeet niet dat de mensen die je hier op dit forum ziet al maanden weten dat het Ziggo wordt. De campagne die nu eigenlijk pas de 16e gaat beginnen is bedoeld voor de gemiddelde klant die tot vandaag nog nooit van de naam Ziggo gehoord had. Die wordt langzaam van de informatie voorzien en de nieuwe dingen komen pas na de 16e denk ik. En voor die meeste mensen zal er in het begin nog niets veranderen.
Maar "wij" zijn natuurlijk allemaal razend benieuwd wat er allemaal gaat wijzigen.


Natuurlijk Cees, je hebt misschien ook wel gelijk, het grootste gedeelte van Nederland heeft waarschijnlijk nog nooit van ZIGGO gehoort, en ook ik ben benieuwd wat er allemaal komen gaat in de toekomst ik hoop en denk ook wel dat we er allemaal (qua dienstverlening) er op vooruit gaat. Maar ben je het ook niet een beetje met me eens dat de eerste informatievoorziening naar bestaande klanten wat duidelijker had mogen zijn? kijk maar na de brief die we vandaag hebben ontvangen, heb ik al verschillende vragen en suggesties op dit forum voorbij zien komen die niet nodig waren geweest. Persoonlijk kijk ik liever de kat even uit de boom en wacht ik af wat ziggo.nl me te vertellen heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan