• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Status
Not open for further replies.
Maar heb wel begrepen (Onofficieel) dat we dit jaar nog IPTV (uitzendinggemist, films pay-per-view, voetbal) kunnen verwachten..
Ontvanger zou gewone digitale tv+hdtv+iptv moeten kunnen combineren.
Dat is al langer geleden aangekondigd. Alleen zal je dan een Scientific Atlanta ontvanger moeten aanschaffen, met met de nu gebruikte decoder modellen gaan features als Uitzending Gemist, niet lukken.
 
Prachtig welkomstpakket!

Dank u wel meneer Dijkhuizen!!! Wat een Feestelijk onthaal zeg (de brief van Ziggo) en drie mooie stickers erbij (ik heb ze dubbel, wil iemand ruilen?)...... dat maakt die dubbele afschijving in mei weer helemaal goed!! Ik wacht met spanning en vol verwachting af, welke saaie dingen u leuker gaat maken .......daar is de trend volgens mij al in gezet...... ik betaalde al maaaanden 67,90 (werd een beetje saai) dan was de 135,80 van deze maand inderdaad weer eens wat anders.:roll:.

Het is trouwens echt niet de bedoeling de boel af te kraken, ZIGGO krijgt van mij zeker de kans, maar een beetje sarcasme kan ook geen kwaad.
Ben namelijk tot nu toe altijd erg tevreden geweest m.b.t de @home diensten, aan mij hebben ze in ieder geval iemand gehad qua mond op mond reclame....ZIGGO houdt het @home imago hoog, dan komt het met ZIGGO wat mij betreft helemaal goed!:wink:
 
Ziggo noemt het anders?

Misschien ben ik wat te voorbarig en moet ik eerst even wachten tot de 16e, maar op het foldertje wat bij de brief staat ''ziggo noemt het anders'' missen wat mij betreft een aantal dingen, of zijn in ieder geval wat onduidelijk.

Hoe heet straks :

VolopBellen
Avond & Weekend
+ BasisBellen?????

en

VolopBellen 24 uur
+ BasisBellen

en

TV Digitaal Totaal (extra pakket met alle digitale zenders)


Valt dit straks onder de alles-in-1 extra bundel?


is er voor klanten met internet Z3i (20 mb/s) geen Bundel?
 
Internet Intensief 12000 was bij @home toch 8000 ?? Dus toch snelheidverhogingen?? Ook op regelmatig ??
 
Straks is ook de prijs nog anders van bundels, voordelen die je hebt als triple-player??? Hoe zit dat allemaal???
 
ik mag aannemen dat ze voorlopig niks wijzigen aan de inhoud en prijs van de nu betsaande bundels bij @home....maar de info op ''het velletje'' is wat mij betreft erg slapjes........ vol verwachting klopt mijn hart, als ziggo.nl de lucht in gaat, dat zal vast meer duidelijkheid geven.......er zitten op de afdeling communicatie denk ik net afgestudeerde mensen waarvan (de goede zin van het woord) ''informatievoorziening'' niet echt een van de sterkste kanten was/is :-P
 
Ik ben benieuwd wat Ziggo allemaal voor ons gaat betekenen, ik vind het iig jammer dat ik nu al lees dat het servicenummer 10x zo duur wordt. 0900-Multikabel was 0.01 p/m en het nieuwe 0900-1884 wordt 0.10 p/m.

En ook idd een beetje raar dat we een brief krijgen met een link naar de nieuwe internetsite terwijl deze nog niet bereikbaar is (of iemand moet wel een gebruikersnaam en wachtwoord ervoor hebben)

Is er bekend of de abonnementen wel hetzelfde blijven? (Afgezien van de naamswijziging)

er staat wil in de brieg dat ziggo vanaf 16 mei actief dus dan ook pas de website dit is gewoon van te vooren inlichten van je klanten al vind ik het een beetje aan de laate kant
 
Inderdaad, was 8000, maar toch al weer een hele tijd op 12000.:)
Bij Casema is het een paar maanden (schat ik) ook 12000. Maar ik lees elders in dit forum dat ze bij Multikabel in mei naar 16000 zouden gaan.
Nou, we wachten maar af!
 
Wat mij opvalt is dat de folder die bovenaan dit topic staat en naar @home klanten is gestuurd afwijkt van wat ik in casema gebied heb ontvangen.
Onderaan word gesproken over de bundels van 4mb en 12 mb(alles in 1 plus en extra)
Bij de folder die ik kreeg staat dit in zijn geheel niet vermeld , dus geen info over bundels:shock:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top