• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid komt uit de lucht vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarstraks nog ff gechat met een medewerker van Ziggo, maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. Kreeg het standaard-antwoord: Voor 1 september moeten alle Alles-in-1 Extra klanten hun nieuwe snellere modem krijgen. Ook begreep in uit zijn verhaal dat niet alleen TNT die modems bezorgd. Voor de rest van zijn kant uit, einde discussie.

Ik snap ook niet dat je daar voor bellen moet.

Je krijgt vanzelf je modem, het is nog niet het einde van de maand.
Door te bellen heb jij echt niet sneller je modem hoor!
Je verbinding werkt toch?
 
Ik snap ook niet dat je daar voor bellen moet.

Je krijgt vanzelf je modem, het is nog niet het einde van de maand.
Door te bellen heb jij echt niet sneller je modem hoor!
Je verbinding werkt toch?
Heb niet gebeld. Heb heb met het Ziggo Thuishelp zitten rommelen.
 
Net even mijn modem gereset en hier nu ook de nieuwe snelheid. :)



Niet helemaal de volle snelheid zoals voorheen waarbij ik er regelmatig een hogere snelheid had maar ik ben weer blij. ;)
 
Net even mijn modem gereset en hier nu ook de nieuwe snelheid. :)



Niet helemaal de volle snelheid zoals voorheen waarbij ik er regelmatig een hogere snelheid had maar ik ben weer blij. ;)
Dit is normaal voor 20Mbit/s.
 
Dat ik thuis (moet) werken is puur omdat ik ZZP-er ben en dus eigenlijk niet zonder kan.

Daarom heb ik adsl (Online) als backup, niet snel maar goed genoeg voor email en remote werken.

Verder zit ik in hetzelfde schuitje, de helpdesk heeft de call doorgezet.
Vreemd genoeg kreeg ik binnen 48u te horen als oplostijd?
 
"20/3 is snel zat"
Dat is waarvoor u internet gebruikt.
Maar waarvoor zou Ziggo de hoge en zeer hoge snelheden dan gaan gebruiken?
Zij verhogen natuurlijk niet de snelheden om alleen de klanten die muziek/film downloaden tevreden te stellen, toch?:roll:

Mooi, de verhoging van de Plus-snelheden is voor mij het teken om een stapje terug te doen van Extra naar Plus! 20/3 is snel zat voor mij
 
"20/3 is snel zat"
Dat is waarvoor u internet gebruikt.
Maar waarvoor zou Ziggo de hoge en zeer hoge snelheden dan gaan gebruiken?
Zij verhogen natuurlijk niet de snelheden om alleen de klanten die muziek/film downloaden tevreden te stellen, toch?:roll:
Ik weet niet zo goed wat ik met deze opmerkingen aanmoet. Zoals ik al zei is 20/3 VOOR MIJ snel zat, dus doe ik op dit moment een stapje terug. Het lijkt bijna of daar wat mis mee is?

Als Ziggo interessante plannen blijkt te hebben met de hoge snelheden, dan kan ik toch altijd weer een stapje omhoog maken? Gelukkig biedt Ziggo die flexibiliteit.
 
Er is totaal niets mis mee als men tevreden is over een bepaalde snelheid.
En inderdaad u kunt altijd weer een stapje omhoog doen.
Ik weet niet zo goed wat ik met deze opmerkingen aanmoet. Zoals ik al zei is 20/3 VOOR MIJ snel zat, dus doe ik op dit moment een stapje terug. Het lijkt bijna of daar wat mis mee is?

Als Ziggo interessante plannen blijkt te hebben met de hoge snelheden, dan kan ik toch altijd weer een stapje omhoog maken? Gelukkig biedt Ziggo die flexibiliteit.
 
Mijn 5 jaar oude Belkin router in de r:censored:t getrapt.
Zojuist een nieuwe Linksys WRT320N aangesloten.
Simpel en snelle installatie :applause:
Nu loopt mijn nieuwe Alles in 1 Plus snelheid als een zonnetje :thumb up:

539130329.png
https://www.speedtest.net/result/539130329.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan