• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uitstel Cisco decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot op heden niets meer vernomen van Ziggo over interactive totaal pakket met Cisco decoder.
Had deze beter in de winkel kunnen kopen denk ik, had ik het meteen gehad!
 
Ik heb het pakket op maandag 20 april besteld via de ziggo website. en 30 april binnengekregen, mischien dat er iets met je bestelling mis is gegaan?
ITV werkt hier trouwens prima nu.. had wat start problemen met activiatie ITV maar voor de rest zeer tevreden, postcode 7512 gebied
 
Hoe betaal je eigenlijk de € 130 ???
Wordt het verrekend in de maandelijkse abonnement of betaal je het op een andere manier ?
 
De 130 euro moet je ineens betalen, maar schiet niet op want ik heb nog helemaal niets. Hoor er ook niets meer over van Ziggo.:cry:
Waarschijnlijk grote problemen wat Ziggo niet verwacht had.:rolleyes:
 
nee het heeft denk ik te maken met leveringsissues

zolang jouw bestelling niet afgesloten staat en goed in het klantsysteem staat word je niet gefactureerd , als het eenmaal goed staat krijg je vanzelf bericht omtrent wat open staat etc , (systeem kijkt terug tot bv waneer de smartcard entitled en actief is gemaakt omtrent de itv pakketten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan