• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Via deze gebruikersgroep naar Ziggo cam module op de site gelinkt:
https://www.ziggo.nl/producten/televisie/ci-plus
Op de site van ziggo zelf is deze link niet toegankelijk (?).

Nu dus wel:applause:. www.ziggo.nl > Producten > Televisie en dan het item "Digitiale Televisie Module", rechts onderin. Daar staan overigens nog steeds geen gecertificeerde Philips TV's :sad:. Ik heb een 37PFL8404H/12 aangeschaft nog voor ik ooit van CI+ had gehoord. Ik hoop dus maar dat die er door komt.

L8r, Henk
 
Er zijn toch nog geen CI+ TV's met opnamemogelijkheden?
Het is volgens mij via deze techniek mogelijk dat de provider allerlei beperkingen oplegt op o.a. de opnamemogelijkheden, waardoor een opname bijvoorbeeld slechts 1 week houdbaar is, of waardoor je reclame niet kunt skippen. Maar daarvoor zal er eerst CI+ apparatuur moeten zijn waarmee je kunt opnemen, voordat we die ellende over ons uitgestort krijgen.

Zo moeilijk moet 't toch niet zijn om ook in CI+-TV's een harde schijf te stoppen voor zaken als time shift en het maken van een opname als je ff niet thuis bent? Kunnen ze vast wel zo inrichten dat zo'n schijf compleet onbruikbaar is buiten het toestel, als er dus geen verbinding is met de CI+ en Smartcard.

L8r, Henk
 
Nu dus wel:applause:. www.ziggo.nl > Producten > Televisie en dan het item "Digitiale Televisie Module", rechts onderin. Daar staan overigens nog steeds geen gecertificeerde Philips TV's :sad:. Ik heb een 37PFL8404H/12 aangeschaft nog voor ik ooit van CI+ had gehoord. Ik hoop dus maar dat die er door komt.

L8r, Henk

het is jammer dat het allemaal zo gaat . uiteindelijk zullen alle ci+ tv,s het signaal ontvangen. ik heb ook een 8404, bij mij staat op de doos dat het geschikt is voor ziggo .dit zet philips er niet zomaar op.
dus nog even wachten
 
Maar als het ik draadje "Update aangaande certificering Philips" bekijk heb ik weinig hoop meer. :?
 
Reclame

Mischien kan anoniem hier antwoord op geven. Hoe kan het dat Philips op zijn tv zet dat ze geschikt zijn voor Ziggo terwijl dit (nog) niet zo is. Mag dit zomaar. Ik dacht dat dit wel met Ziggo overlegd zou zijn voordat ze dit op de verpakking zetten maar daar heb ik mijn twijfels bij.
 
Mischien kan anoniem hier antwoord op geven. Hoe kan het dat Philips op zijn tv zet dat ze geschikt zijn voor Ziggo terwijl dit (nog) niet zo is. Mag dit zomaar. Ik dacht dat dit wel met Ziggo overlegd zou zijn voordat ze dit op de verpakking zetten maar daar heb ik mijn twijfels bij.

Ik ga het niet voor je opzoeken maar hier is al antwoord op gegeven; philips had dit niet mogen doen en is hier op aangesproken.....
 
Ik heb de 40pfl9704 besteld en net philips gebeld.
De CI+ module werkt 1000% zeker zegt ie.
Ze worden niet goed van die indianenverhalen.
 
Het blijft raar dat Philips zegt dat de CAM werkt terwijl er mensen zijn die schrijven dat de test-CAM niet werkt. En dat wordt bevestigd met ondersteunende foto's. Over welke CAM Philips het dan heeft, weet ik niet, maar de Ziggo CAM lijkt niet te werken in de tv's die al verkocht zijn. In het Ziggo lab zijn er samples van Philips die wel werken maar wat de verschillen zijn met de produktiemodellen en of de problemen met alleen nieuwe firmware zijn op te lossen is allemaal nogal onduidelijk.
 
Mischien kan anoniem hier antwoord op geven. Hoe kan het dat Philips op zijn tv zet dat ze geschikt zijn voor Ziggo terwijl dit (nog) niet zo is. Mag dit zomaar. Ik dacht dat dit wel met Ziggo overlegd zou zijn voordat ze dit op de verpakking zetten maar daar heb ik mijn twijfels bij.

Philips is hier op aangesproken en de dealers zijn hier op geattendeerd. Er mogen geen Philips TV meer uitgebracht worden met informatie waaruit de klant of de dealer zou mogen afleiden dat het geschikt is / of getest is door ziggo. Philips heeft de stickers hiervoor aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan