• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen dolby digital

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk zijn die mannen van noc in de leer geweest bij de noccers van Canal Digitaal. Die vergeten iedere week ook zaken om te schakelen in het weekeinden vanwege de gedeelde kanalen... Zoals Sport1/EL1 enz...
Ach, ik begrijp die mentaliteit gewoon niet. Kennelijk heeft men geen beroepseer. Als ik iets lees op één van de forums over een mogelijk probleem dan kijk ik meestal 's avonds direct even met de DVB-C PC-TV kaart en wat gratis DVB analyse software of er iets speciaals aan de hand is. Veelal is er dan wel te bepalen dat er inderdaad iets aan de hand is wat dan toch niet zo moeilijk moet zijn om op te lossen. Bij Ziggo hebben ze dan nog als voordeel dat ze weten wat ze aan het doen zijn met het kanaal of signaal, iets waar ik alleen maar naar kan raden en wat het zoeken naar de oorzaak van een probleem voor mij alleen maar moeilijker maakt. En als het goed is beschikken zij toch over allerlei professionele analyse apparatuur. Maar nee, eerst moet er weer dagen lang gezeurd worden en dan gaan ze hopelijk een keer kijken.
 
Sinds deze morgen is de Dolby Digital track ook weer terug op Nederland3 HD in het voormalige @home gebied.
 
Sinds deze morgen is de Dolby Digital track ook weer terug op Nederland3 HD in het voormalige @home gebied.
Inderdaad, ook bij mij weer dolby digital op Ned3 HD.
Ben weer blij :frons: Maar hopelijk voor langere tijd. Iedereen wederom bedankt voor het oplossen van deze storing.
 
bevestigd! probleem is opgelost, en wat mij betreft kan er een slotje op... :pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan