• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet opnemen

  • Onderwerp starter exroosje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een beetje teruglezen is schijnbaar teveel moeite :evil:, dus hierbij de link naar wat anoniem daar over schrijft:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=133741&postcount=147

Nou zeg, ik wist niet dat je kwaad werd. Laat ik het maar op houden dat je zo gefrustreerd bent dat het allemaal niet werkt dat je onredelijk wordt :rolleyes:

Er wordt zoveel doorelkaar heen in verschillende topics gepost dat ik het op een gegeven moment ook niet weet te vinden...
Mijn nederige excuses... :wink:
 
Nou zeg, ik wist niet dat je kwaad werd. Laat ik het maar op houden dat je zo gefrustreerd bent
..omdat ik TheGrouch heet, dus dat gedrag hoort bij mijn naam :mrgreen:

dat het allemaal niet werkt
Ik neem bijna alleen van Film1HD op en dat werkt gewoon

Er wordt zoveel doorelkaar heen in verschillende topics gepost dat ik het op een gegeven moment ook niet weet te vinden...
Daarom wijs ik je even de weg :oyeah:
 
Timeshiften

Vanmorgen getest, timeshifting, of althans ik kan het beeld weer op pauze zetten, ik neem aan dat dit dezelfde optie is als timeshifting. Wat programma's geprogrameerd vanmorgen ik ben benieuwd als ik vanmiddag thuis kom
 
Timeshift en opnemen op de zenders van het digitale standaardpakket is nog niet mogelijk. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing.
 
Timeshift en opnemen op de zenders van het digitale standaardpakket is nog niet mogelijk. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing.

:sleep::sleep::sleep: Dag 9 alweer...

Enig idee wanneer het probleem verholpen zal zijn?
 
...

Mijn dochterje van twee wordt boos als ze nog een keer sesamstraat met Sinterklaas moet kijken. Die is al lang weer weg....

....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan