• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat werkt inderdaad perfect, zoals het moet. Ik heb kennelijk steeds een andere printknop gebruikt.
Bedankt.
Zo prachtig is het nou ook weer niet met de factuur van september. En wijs er nogmaals op dat Ziggo in overtreding is wanneer zij de bedragen geïncasseerd heeft. En dit zou tevens betekenen dat zij twee keer in korte tijd de wet heeft overtreden. Eénmaal in mei (dubbele incasso) zonder de klanten van te voren op de hoogte te brengen en nu dan.

Vrouwe Justitia stelt dit niet op prijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Gisteren ook 80 minuten aan de telefoon gezeten over dit onderwerp voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg. Daarna weer 3 keer doorgestuurd want de eerste die je krijgt weet nooit het antwoord. Als uiteindelijke antwoord kreeg ik heel naar voor u wordt aan gewerkt over 2 uur is het in orde. Nu heb ik het idee dat Ziggo altijd al een heel ander tijdsbesef heeft dan ik want en dag later is het nog niet in orde.

Als excuus krijg je dan dat ze gefuseerd zijn en dat ze er aan werken, maar wel bijzonder dat het innen van de facturen altijd prima gaat ook nadat ze gefuseerd zijn daar zijn ze nooit te laat mee.

Aan het einde van het gesprek vroeg ik nog aan de medewerker of hij niet het schaam rood op zijn kaken heeft staan dat iemand 80 minuten aan de lijn moet zitten en een antwoord krijgt waar je niks aan hebt. Hij kon de opmerking wel begrijpen en vond het ook allemaal niet veel meer na de fusie.

Ook vroeg ik of ik de specificatie niet gratis thuis gestuurd kon krijgen want dat is een paar maanden geleden ook gebeurt toen ze net opgestart waren als Ziggo. Dat konden ze nu niet meer doen want dat mocht niet meer. Mensen 80 minuten aan de lijn houden dat mag natuurlijk wel.

Uiteindelijk ook een klacht ingediend dat ik 2 euro terug wil van gemaakte belkosten en dan is dat meer een principe kwestie voor mij.

Ik begrijp het gewoon niet.
 
Zo prachtig is het nou ook weer niet met de factuur van september. En wijs er nogmaals op dat Ziggo in overtreding is wanneer zij de bedragen geïncasseerd heeft. En dit zou tevens betekenen dat zij twee keer in korte tijd de wet heeft overtreden. Eénmaal in mei (dubbele incasso) zonder de klanten van te voren op de hoogte te brengen en nu dan.

Vrouwe Justitia stelt dit niet op prijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey, je kan ook overdrijven hoor! :evil:
 
Vind ik niet.

Volgens mij heb je al lang en breed je statement gemaakt.
Alleen maar roepen dat ze juridisch fout zitten schiet niet op.
Ik zou zeggen, stap naar de rechter en laat ons z.s.m. weten hoe het is afgelopen.
 
ik denk dat er iemand te vlug praat en niet weet waar het over gaat
de factuur is voldoende gespecificeerd om rechtmatig te zijn
het gaat alleen om de specificatie van de telefoonkosten
met de factuur is juridisch niets mis
 
ik denk dat er iemand te vlug praat en niet weet waar het over gaat
de factuur is voldoende gespecificeerd om rechtmatig te zijn
het gaat alleen om de specificatie van de telefoonkosten
met de factuur is juridisch niets mis
Je ziet alleen het bedrag dat is afgeschreven rond 26 augustus in de lijst, bij het opvragen van de desbetreffende factuur staat deze op NULL en is niet gespecifeerd. Wie praat nu te vlug en weet niet waar het over gaat ............

Dus geen factuur en de daaraan gekoppelde specificaties.

N.b. het gaat om de laatste factuur!!!!!!!!
 
pardon, dan praat ik voor mijn beurt
mijn factuur is wel degelijk gespecificeerd
alleen geen specificatie van de telefoonkosten
mijn excuses hoor
 
Kingpin

Wat moet ik doen om voor de zoveelste keer geld terug te krijgen van Ziggo??????????

Een kopje thee komen drinken bij het kantoor in Alkmaar een optie?????????

Graag een doosje valium erbij dan:lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan