• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur

Status
Not open for further replies.
KingPin bent u werkzaam bij Ziggo? En zoja, zou het prettig zijn voor de gebruikers van dit forum u als dusdanig kenbaar te maken.
Deze discussie is reeds gevoerd.
Mocht de specificatie over de maand september uitblijven, zou het mogelijk kunnen zijn om per direct, volgens het juridisch rechtstelsel, Ziggo te verplichten de incasso terug te draaien.
Het is natuurlijk aan u of dit mogelijk zou kunnen zijn en u dit dan ook daadwerkelijk zou willen doorzetten.
 
Is opgepakt en in behandeling!
Dat is natuurlijk mooi dat het is opgepakt en in behandeling is.
Het zou fijn zijn als Ziggo net zo (snel) reageert op de individuele klachten, al was het alleen maar met een identieke mededeling en een verwachte reactiedatum (bijvoorbeeld bij klachtenformulieren). Nu blijven er kennelijk nog erg veel mensen (zoals ik) in de lucht hangen met hun klacht. De ontstane machteloosheid roept boze reacties op.
 
Mijn laatste 2 facturen zijn door Ziggo wel geincasseerd, maar ik kan ze NIET opvragen op de site. Er staat wel een eindbedrag in het overzicht maar als ik de facturen wil 'printen' dan opent de PDF en is ALLES leeg. Staat overal NILL. Wat een zooi. En waarom hebbeb ze nu 3 maanden in een keer afgeschreven. Het lijkt een steeds grotere bende daar geworden. Heb ook een klacht ingediend, ben benieuwd.

Ook zeer irri dat je steeds al je gegevens handmatig moet invoeren als je wilt communiceren, terwijl je al ingelogd bent en ze dus weten wie je bent.

De laatste 2 facturen kan ik niet opvragen omdat ze LEEG zijn. In overzicht staat wel het eindbedrag, maar ik kan ze niet openen. Het document is leeg. Overal staat NULL. Erg vervelend.

En waarom moet ik als ik ingelogt ben en een klacht o.i.d. wil indienen steeds al mijn gegevens HANDMATIG weer intypen? Zeer irritant.

Tevens zeer irritant dat er schijnbaar 3 maanden geen geld is afgeschreven en nu in een keer (ZONDER AANKONDIGING) alles in 1 keer wordt afgeschreven.

Die ouwe van jullie luistert dus helemaal niet maar doet weer precies (en eigenlijk nog erger) dan alle andere bedrijven.

BAH
 
Dat is natuurlijk mooi dat het is opgepakt en in behandeling is.
Het zou fijn zijn als Ziggo net zo (snel) reageert op de individuele klachten, al was het alleen maar met een identieke mededeling en een verwachte reactiedatum (bijvoorbeeld bij klachtenformulieren). Nu blijven er kennelijk nog erg veel mensen (zoals ik) in de lucht hangen met hun klacht. De ontstane machteloosheid roept boze reacties op.

Aantal klachten staan gelukkig niet meer in verhouding zoals zij na 16 mei geweest zijn.
Opmerkingen, vragen en klachten, zoals hier op dit forum, worden gelezen beantwoord (veelal door Ziggo medewerkers, forumbeheerders en lezers van dit forum) en waarnodig doorgezet aan het Webcare Team.

Kan u verder verzekeren dat klachten die per brief (of via webcare) binnenkomen gelezen en behandeld worden.
Dat er soms reacties uitblijven en daardoor niet prettige reacties oproepen, is niet leuk om te ervaren.
Ik kan u verzekeren dat er hard gewerkt wordt om service zo optimaal mogelijk te maken.
Dit geldt natuurlijk niet alleen voor afhandeling van klachten, maar in alles.
 
Kan u verder verzekeren dat klachten die per brief (of via webcare) binnenkomen gelezen en behandeld worden.
Dat er soms reacties uitblijven en daardoor niet prettige reacties oproepen, is niet leuk om te ervaren.
Ik kan u verzekeren dat er hard gewerkt wordt om service zo optimaal mogelijk te maken.
Dit geldt natuurlijk niet alleen voor afhandeling van klachten, maar in alles.
Ik geloof u direct als u zegt dat iedereen erg zijn best doet. Als klant merk ik alleen dat er niet wordt gereageerd op klachtenformulieren en ook het doorgeven aan de klantenservice heeft nog niet tot resultaat geleid. Mijn klacht heb ik in juni telefonisch doorgegeven, daarna in juli nog eens en in augustus nog eens. Het laatste wat ik hoorde was dat het in behandeling was (na ruim 2 maanden dus). Inmiddels heb ik al ongeveer € 1,50 aan belkosten uitgegeven om te proberen ruim € 6 aan teveel gefactureerde belkosten terug te krijgen. Ik besef dat mijn klacht een peanut-klacht is vergeken met andere klachten die ik hier lees, maar een klacht is een klacht.
Overigens is, zoals in dit forum al is gebleken, bellen niet echt een optie. De lange wachttijden maken het geen favoriete bezigheid en de (overigens lieve) dames kunnen (bij factuurproblemen) veelal weinig anders doen dan doorgeven. Daarna blijft het stil.
Ik denk dat Ziggo al erg veel zou winnen door de klanten goed te informeren dat hun klachten in behandeling zijn met vermelding van een verwachte reactiedatum.
Communicatie hoeft toch niet zo moeilijk te zijn, de meeste klanten hebben e-mail......
 
Ter verduidelijking staat hier de gehele wetgeving. En wijs daar met name op artikel 12 van deze wetgeving.

Artikel 12

1.Een gedraging in strijd met het krachtens de artikelen 2, eerste lid, of bepaalde is een misdrijf, wanneer zij opzettelijk geschiedt, en overigens een overtreding.
2.Een gedraging in strijd met het bij of krachtens artikel 11 bepaalde, indien uitdrukkelijk aangeduid als strafbaar feit, is een overtreding.


https://wetten.overheid.nl/cgi-bin/deeplink/law1/title=PRIJZENWET

Nogmaals Ziggo houdt u aan deWetgeving!!!!!!!!!!!
 
Last edited by a moderator:
Ziggo had er ook voor kunnen kiezen indien de factuurspecificatie niet opvraagbaar is via de site (kan technisch natuurlijk) om alsnog aan de wetgeving te voldoen en deze via de gewone postkanalen gratis te versturen aan haar klanten. Ik ben benieuwd naar de actie of dat Ziggo toch wilens en wetens de wetgeving aan haar laars gaat lappen.
Dat de specificatie in de september nota niet zichtbaar is, is niet intrinsiek, dus eenmalig (hoop ik) door een foutje. De vorige nota's gaven de specificaties wel goed weer (afgezien van soms verkeerde bedragen).
Wat wel nog steeds vervelend is, is dat deze gespreksspecificaties niet zijn te printen. Wel waarschijnlijk met Ctrl-C/Ctrl-V, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Misschien kan Ziggo daar nog iets aan doen.....
 
Wat wel nog steeds vervelend is, is dat deze gespreksspecificaties niet zijn te printen. Wel waarschijnlijk met Ctrl-C/Ctrl-V, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Misschien kan Ziggo daar nog iets aan doen.....

Natuurlijk: Onder "Uitloggen" staat factuur printen. Er opent zich een pdf file en die kunt u printen (incluisief gespreksgegevens)
 
Natuurlijk: Onder "Uitloggen" staat factuur printen. Er opent zich een pdf file en die kunt u printen (incluisief gespreksgegevens)
Dat werkt inderdaad perfect, zoals het moet. Ik heb kennelijk steeds een andere printknop gebruikt.
Bedankt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top