• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Software update beschikbaar

Status
Not open for further replies.
Reactie op "Ziggo : wel beloven niets doen ??"

Voor de Ziggo medewerker : “wat hebben we beloofd” ?
Dan ben ik ook flauw en zeg dat dat in mijn reactie staat (12-09 11:51):
Uw medewerker heeft mij woensdagochtend gemeld dat mijn klacht (op dat moment) een bekend probleem was en dat het probleem die middag nog voor 14:30 zou worden opgelost !
Vandaar dus mijn enigszins teleurgestelde emoticon. :no:
 
Vervolg : Nederland 1,2, en 3 niet te ontvangen

Ik heb in Groningen, bij een nieuwe installatie exact hetzelfde probleem.
Heb daar de software version NHD2CIR 1.00.04.
In Meppel werk ik met de versie 1.00.09, zonder problemen.
Alles zenders muv Nederland 1,2 en 3 zijn goed te installeren.
Bij 1, 2 en 3 staat de melding : 1 (onbekend) ipv 1 (Nederland 1 HD).
Na verloop van tijd is de Tuner (soms) de zenders 1, 2 en 3 "kwijt".
Gisteravond kon de storingsdienst nog niets melden.
Vanochtend blijkt het een "bekend" probleem te zijn waar aan gewerkt word.
Om 14:30 zou het probleem opgelost zijn.
Ik help het hopen .....:confused:
(22/09 22:30) Nog helemaal niets gebeurd.
Staat ook niets op de websiteb van ZIGGO.
Wel beloven niets doen ?? :no:
Zal morgen weer bellen.
wat hebben we dan beloofd ??
Voor de Ziggo medewerker : “wat hebben we beloofd” ?
Dan ben ik ook flauw en zeg dat dat in mijn reactie staat (12-09 11:51):
Uw medewerker heeft mij woensdagochtend gemeld dat mijn klacht (op dat moment) een bekend probleem was en dat het probleem die middag nog voor 14:30 zou worden opgelost !
Vandaar dus mijn enigszins teleurgestelde emoticon. :no:

Volgens medewerker van Ziggo (13-09 12:10) heeft de door mij eerder gemelde storing inderdaad gisteren op het “storingsbord” gestaan, maar is er nu weer vanaf gehaald.
Het verhaal dat het aan de bekabeling moet liggen is onjuist, aangezien mijn eigen decoder (ook een Humax 5000C) op dezelfde aansluiting géén problemen geeft.
Medewerker van Ziggo meldt dat hij privé hetzelfde probleem heeft, “maar hij kijkt toch niet naar Nederland 1,2 of 3 …….”
De storing is nu aangemeld en moet binnen drie werkdagen verholpen zijn.
Wederom help ik hopen dat het nu wel lukt.:rolleyes:

-----
Ik wil een ieder die hetzelfde probleem heeft adviseren om gewoon de storingsdienst te bellen (0900-1884 optie 2,1,2) om het probleem te melden. We betalen netjes aan Ziggo de kosten voor digitale TV, kopen de door Ziggo geadviseerde decoder, maar er wordt (tot nu toe) niet geleverd wat wordt beloofd.
 
Verplaatsing topic "Nederland 1, 2 en 3 niet te ontvangen met Humax 5000c"

Volgens medewerker van Ziggo (13-09 12:10) heeft de door mij eerder gemelde storing inderdaad gisteren op het “storingsbord” gestaan, maar is er nu weer vanaf gehaald.
Het verhaal dat het aan de bekabeling moet liggen is onjuist, aangezien mijn eigen decoder (ook een Humax 5000C) op dezelfde aansluiting géén problemen geeft.
Medewerker van Ziggo meldt dat hij privé hetzelfde probleem heeft, “maar hij kijkt toch niet naar Nederland 1,2 of 3 …….”
De storing is nu aangemeld en moet binnen drie werkdagen verholpen zijn.
Wederom help ik hopen dat het nu wel lukt.:rolleyes:

-----
Ik wil een ieder die hetzelfde probleem heeft adviseren om gewoon de storingsdienst te bellen (0900-1884 optie 2,1,2) om het probleem te melden. We betalen netjes aan Ziggo de kosten voor digitale TV, kopen de door Ziggo geadviseerde decoder, maar er wordt (tot nu toe) niet geleverd wat wordt beloofd.

Deze discussie ben ik gestart bij "Humax IRHD-5000 (HD-Tuner) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze digitale HD kabel ontvanger van Humax".
Omdat dit probleem niet goed te vinden is op het forum en de discussie is gestart op 12 maart met als onderwerp de "
Software update beschikbaar"
maak ik er een nieuwe (aparte) discussie van : https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=192632#post192632
 
Probleem oude software (1.00.004) Humax opgelost

:pompom:
Heb inmiddels contact gehad met Ziggo.
Petje af voor de adequate reacties van de medewerker van Ziggo 2e-lijns Support (ook via de Privéberichten)!
Heb nu de nieuwe software (1.00.09) kunnen downloaden en alles werkt nu zoals het zou moeten.
Bedankt voor de hulp, ik kan nu weer een goede daad verrichten voor mijn schoonmoeder in Groningen :thankyou:.

Het vervolg van de (re)acties staat ook op : https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=19757&highlight=nederland

YamYam
 
Ik merkt toch na de upgrade dat er vaak vastlopers zijn :evil:
Dan helpt alleen nog maar de stroom er even afhalen.

Wordt dat nog verholpen in een volgende upgrade???
 
Ik merkt toch na de upgrade dat er vaak vastlopers zijn :evil:
Dan helpt alleen nog maar de stroom er even afhalen.

Wordt dat nog verholpen in een volgende upgrade???


Wat voor vastloppers heb je, zijn dit niet toevallig signaal problemen?
Kun je jouw klacht wat meer omschrijven misschien dat ik en anderen hier je dan verder kunnen helpen.
 
Nee het zijn geen signaal problemen.

Het komt zo nu en dan voor dat de decoder nergens meer op reageert.
Je kan op de AB elke willekeurige knop drukken, maar de IRHD regeart dan nergens meer op.

Alleen stroom eraf en opnieuw booten

Er zijn meerdere personen die dit al op dit forum gemeld hebben.
 
Ik heb deze decoder vandaag ook geinstalleerd, ik dacht dat ziggo hem niet eens leverde. Maar goed, uit de doos al met softwareversie 1.0.0.9 , hij staat nu een paar uur aan, en nog geen gekke gedragingen of bugs ontdekt. Wat niet is, kan nog komen, zal de oplettende lezer zeggen, dus ik houd jullie op de hoogte. De olympics op Eurosport in native hd zien er iig strak uit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top