probleem

  1. E

    Outlook uitgaande mail op android telefoon werkt niet

    Op mijn Huawei P30 smart pro (paar maanden oud) heb ik outlook geinstalleerd als mail programma van voorkeur. Alles werkt, inkomende mail, agenda synchronisatie behalve de uitgaande mail van mijn upmail account vanaf de telefoon. Wat ik ook probeer .. afmelden, aanmelden, IMAP/SMTP settings...
  2. D

    Ziggo wifi zorgt voor Outlook performance problemen

    Ik heb deze week een wifi booster geplaatst van Ziggo en de snelheid ligt gemiddeld op 45 mbps als ik deze online test. De snelheid is stabiel. Alleen als ik Outlook opstart duurt het lang om mijn profiel op te halen en met regelmaat hangt Outlook vast wanneer ik een e-mail selecteer. Ik krijg...
  3. MMS2

    Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

    Beste Ziggoforum, Het bericht zoals hieronder beschreven is hetzelfde als dit bericht in de Ziggocommunity. Ik plaats hem hier ook, omdat ik graag wil weten of er nog anderen zijn die hetzelfde probleem ondervinden.
  4. René

    Algemene storingsmeldingen [deel 6]

    In dit topic kun je algemene storingsmeldingen kwijt met betrekking tot je internetverbinding. Met algemene storingen bedoelen we storingen die (mogelijk) regionaal of landelijk zijn. Indien je een storing wilt melden, geef dan ook aan in welke regio of postcode je zit. Voor individuele...
  5. T

    Geen internet (RF signaal upstream uitgevinkt)

    Hi Ziggo gebruikers, Ik heb al een aantal dagen geen internet en een storende televisie. De Ubee ziggo modem/router meerdere malen gereset, kabels gechecked, maar het mag niet baten. De router zelf geeft ook alleen maar constante groene lampjes bij de statussen. Echter wanneer ik op de...
Terug
Bovenaan