horizon

  1. V

    UITLEG: hoe stel ik de Horizon(mediabox xl) qwerty afstandsbediening in op de tv?

    Ik heb dit ook al op het ziggo forum gedeeld, maar hier ook delen kan geen kwaad:) Stap 1 Zet de mediabox XL (horizon) uit. Stap 2 Druk de volgende toetsen gelijktijdig in: - Volume omlaag - TV bron (source) Houd beide knoppen ingedrukt totdat de TV-standbyknop op de Horizon...
  2. frixel

    DVR knop programmeren op harmony Ultimate

    Hallo. Ooit al eens een poos zitten klooien om de DVR knop van de Horizonbox werkend te krijgen op mijn harmony ultimate AB. Is er inmiddels al een nieuwe workaround (nu met de nieuwe software voor de mediabox) gevonden?
  3. MMS2

    Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

    Beste Ziggoforum, Het bericht zoals hieronder beschreven is hetzelfde als dit bericht in de Ziggocommunity. Ik plaats hem hier ook, omdat ik graag wil weten of er nog anderen zijn die hetzelfde probleem ondervinden.
  4. D

    Mediabox XL nieuwe software

    Bevestiging van Ziggo zelf. Ze willen de XL een nieuw leven inblazen... https://tweakers.net/nieuws/157982/ziggo-beperkt-aanbod-mediabox-next-updatet-xl-box-voor-vergelijkbare-ervaring.html
Terug
Bovenaan