coax

  1. H

    Hirschmann HMV41 vóór kabelmodem

    Wegens een verbouwing ben ik bezig met het herinrichten van de meterkast. Ik heb tot nu toe 2 TVs die van signaal voorzien moeten worden (CI+ module, geen aparte tuners) en uiteraard het kabelmodem. Wellicht wordt dit in de toekomst uitgebreid tot 3 TVs. Op dit moment zit er een Braun Telecom...
  2. LuukLL

    Problemen digitale radio en tv sinds digitale radio ontvanger.

    Hi Community. Ik heb een probleem met tv/radio sinds ik een digitale radio ontvanger gebruik. Probleem: De Radio en TV signalen zijn haperig en vallen af en toe 2 seconden stil. Dit probleem had ik niet voordat ik de digitale radio ontvanger had, en dus toen ik nog analoge radio luisterde...
  3. Tonnyv29

    Connectbox giga blijft rood branden na aansluiten

    Hi, Ik heb dus mijn coax aansluiting in de woonkamer gebruikt en de modem aangesloten. Nu meerdere keren gebeld en blijkbaar moet er een monteur komen want het is niet op te lossen volgens mevrouw aan de telefoon. Nu wil ik niet stil zitten zonder internet tot maandag dus ik hoop dat iemand...
  4. B

    Zenderzoeken lukt niet

    Hallo allemaal, Het zoeken van zenders bij mijn humax irhd-5300C lukt niet, ik heb alles volgens de handleiding gedaan, maar sterkte en kwaliteit blijven op 0% staan terwijl ik wel zenders vind als ik mijn coax kabel direct in de tv steek. Kan iemand mij helpen?
  5. R

    Coax kabel versus binnenkomend signaal

    Ik heb in mijn huidige huis reeds 3 jaar internet van Ziggo. De vorige eigenaar heeft in de meterkast een centraal punt gecreëerd waar alle kabels naar alle kamers samenkomen. Helaas is dit niet de plek waar het aansluitpunt van Ziggo zit. Dat zit aan de andere kant van het huis. Dat betekent...
Terug
Bovenaan