ziggo

  1. J

    Glasvezel kabel van Ziggo

    Pietlut, in coax zit inderdaad nog voldoende mogelijkheden. Alleen om deze mogelijkheden te kunnen gebruiken moet je flink investeren in het opwaarderen van de DOCSIS techniek. Ergens komt het punt dat je de keuze moet maken om coax/DOCSIS los te laten en the last mile te verglazen. mod edit...
  2. H

    Hirschmann HMV41 vóór kabelmodem

    Wegens een verbouwing ben ik bezig met het herinrichten van de meterkast. Ik heb tot nu toe 2 TVs die van signaal voorzien moeten worden (CI+ module, geen aparte tuners) en uiteraard het kabelmodem. Wellicht wordt dit in de toekomst uitgebreid tot 3 TVs. Op dit moment zit er een Braun Telecom...
  3. WvOostveen

    Groot volumeverschil tussen tv en de youtube-app bij onze ziggo mediabox mini.

    Als we via de ziggo mediabox mini eerst tv kijken en dan naar youtube gaan (nog steeds binnen de ziggo mediabox mini), dan is het geluid daar HEEL VEEL HARDER. Je schrikt je iedere keer een hoedje. Hebben anderen dat ook? Is er wat aan te doen?
  4. T

    Upload snelheid Ziggo gaat iets omhoog

    Nou poeh poeh, Ziggo gaat de upload snelheid eindelijk verhogen wel met maximaal 25 Mbit. :brullen: https://tweakers.net/nieuws/205422/ziggo-verhoogt-in-mei-uploadsnelheden-van-veel-abos-met-maximaal-25mbit-s.html Ik weet niet welke manager dit bedenkt maar 150 Mbit had ook wel gelukt hoor...
  5. CreativeS

    Ziggo Black Friday 2022

    Hij is er weer... Internet Only wel 6 maanden 50%. https://www.ziggo.nl/alles-in-1 https://www.ziggo.nl/tv-internet https://www.ziggo.nl/internet/internet-only
  6. H

    CI+ Module, geluid via MediaBox Next

    Hallo, wij hebben in een ruimte meerder tv's hangen met een CI+ module. Ik wil het geluid van de tv via de MediaBox Next laten verlopen. De nieuwe MediaBox loopt via ethernet kabel en niet via coax. Weet iemand of er dan vertraging zit in geluid? De mediabox next sluit ik via HDMI aan op mijn...
  7. René

    Resultaten speedtest T-Mobile, KPN & Ziggo

    Op het Provider Forum maken we al enige tijd gebruik van de nPerf Speedtest voor het testen van internetsnelheden. nPerf heeft de resultaten van het afgelopen jaar gepubliceerd. De resultaten zijn gebaseerd op meer dan 450.000 speedtests in Nederland, in de periode van 1 juli 2021 tot 30 juni...
  8. DirkLui

    Vervangen Mediabox

    Even een kort positief verhaal. Afgelopen week begon onze media box xl (7400) raar te doen. Geplande opnames werden niet gedaan, regelmatig geen reactie meer van de media box en andere problemen. Zaterdagavond weer en toen via de app contact gezocht met Ziggo. Het was al na 21 uur dus ik dacht...
  9. V

    UITLEG: hoe stel ik de Horizon(mediabox xl) qwerty afstandsbediening in op de tv?

    Ik heb dit ook al op het ziggo forum gedeeld, maar hier ook delen kan geen kwaad:) Stap 1 Zet de mediabox XL (horizon) uit. Stap 2 Druk de volgende toetsen gelijktijdig in: - Volume omlaag - TV bron (source) Houd beide knoppen ingedrukt totdat de TV-standbyknop op de Horizon...
  10. Tweakers.net

    Ziggo activeert IPv6 voor sommige modems in bridgemodus in oud-UPC-gebied

    Sommige Ziggo-klanten die in het voormalige UPC-gebied wonen, kunnen nu ook IPv6 gebruiken als hun modem in bridgemodus staat. Dit was al mogelijk voor klanten in het Ziggo-gebied, maar het oud-UPC-gebied bleef achter. Bron: Tweakers.net
  11. René

    Snelheidsverhoging Ziggo 2022

    Vanaf juli 2022 worden de snelheden weer verhoogd bij Ziggo, zo valt te lezen op Tweakers.net: Consumenten Huidige snelheid (Mbps) Nieuwe snelheid (Mbps) Basic 40/5 50/20 Start 75/10 100/20 Start XL / XXL 150/15 200/20 Complete 300/30 350/35 Z1 75/10 100/20 Z2/Z3 300/30 350/35...
  12. Tweakers.net

    Ziggo deelt specificaties voor het gebruik van eigen modem op Ziggo-netwerk

    Ziggo heeft de specificaties online gezet die gebruikers nodig hebben om een eigen modem te gebruiken op het Ziggo-netwerk. Vanaf nu is het dan ook mogelijk voor VodafoneZiggo-klanten om een eigen modem te gebruiken, iets waar het bedrijf zich lang tegen heeft verzet...
  13. Sebas14

    Aanbod TV zenders KPN, Ziggo, Delta, T-Mobile

    Zender KPN Ziggo Delta Odido NPO 1 HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis NPO 2 HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis NPO 3 HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis RTL 4 HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis RTL 5 HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis HD✓ Basis...
  14. René

    Het Complete Ziggo Abonnementen Overzicht

    Internet Alle 'Internet Only' abonnementen van Ziggo. Bijzonder aan dit type abonnement is dat er ook Kabel TV met 50+ zenders bij zit. Dit wordt niet officieel gecommuniceerd, maar het is een extra'tje als gevolg van de technische beperking om Kabel TV volledig uit te zetten. Internet Down...
  15. J

    UBC1318ZG, DECO M4, Eufy Video Deurbel

    Zoals hierboven al aangegeven heb ik in de meterkast een UBC1318ZG in bridgemodus staan met daarachter in totaal 6 Deco M4's. Het modem staat in direct contact met de hoofd deco en vandaar wordt het bekabeld verdeeld over de overige 5. Vervolgens heb ik in en om huis bekabeld en via wifi diverse...
  16. I

    Waar is mijn website gebleven via webspace?

    Schandalig!!!!!!!!! Na telefonisch contact, de vrouw die ik aan de lijn had wist niet eens wat webspace was, dus na wat uitzoekwerk blijkt dat Ziggo zonder iets te melden zomaar gestopt is met de webspace waar mijn website op stond! Ik had daar wen website, non profit voor ons kerkkoor. Tal van...
  17. edwin.w

    TP-link Deco M4 ook buiten Ziggo te gebruiken ?

    Momenteel is bij Ziggo in de aanbieding: het mesh wifi-systeem van TP-Link, te weten de Deco M4 (set van drie wifi-punten) voor slechts 99,95 euro. Ik heb zelf een abonnement bij Ziggo, kan ik deze set ook kopen en bij iemand gebruiken en toepassen die glasvezel internet van KPN heeft ? Hiermee...
  18. D

    Ziggo wifi zorgt voor Outlook performance problemen

    Ik heb deze week een wifi booster geplaatst van Ziggo en de snelheid ligt gemiddeld op 45 mbps als ik deze online test. De snelheid is stabiel. Alleen als ik Outlook opstart duurt het lang om mijn profiel op te halen en met regelmaat hangt Outlook vast wanneer ik een e-mail selecteer. Ik krijg...
  19. Yosh1

    Hulp nodig met bekabeling!

    Beste forumgebruiker, Ik woon in een studentenhuis met 7 studenten. We hebben veel behoefte aan goed internet, vooral nu iedereen thuis moet studeren/werken door CoVid-19. Momenteel hebben we een internetabonnement van 100Mbps download en 30Mbps over DSL. DSL kan ons echter maar maximaal 66Mbps...
  20. zouterover

    Wifi instabiel na plaatsen nieuwe unmanaged switch(es)

    Ik had een stabiel netwerk met Ziggo modem, daarachter een (unmanaged) Unex NexSwitch SD080s, en dan 2 Asus access points voor mijn Wifi. Aangezien de Unex switch tot 100mb/s gaat en ik ineens zag dat mijn Ziggo abbonnement 250mb/s download is leek het me goed een nieuwe switch te gebruiken...
Terug
Bovenaan