philips

  1. vanhaze

    Ziggo CI+ 1.3 module nodig voor een Philips TV 6000 serie.

    Ik heb een vraag namens mijn ouders. Mijn ouders hebben: - Ziggo internet en TV abonnement. - Nieuwe TV: Philips, 6000 serie uit 2020, model 32PFS6855/12 (Ziggo certified). Deze TV is via WIFI met Ziggo internet verbonden. Ze hebben nu een Ziggo CI+ 1.3 module nodig voor in de Philips TV, om...
  2. H

    Next en inleren afstandsbediening van de TV

    Heb sinds vandaag het Next kastje in huis en het installeren en aansluiten ging erg makkelijk. Ik heb een Philips TV (903 serie) en het inleren van de AB voor de Philips ging eigenlijk ook goed en makkelijk. Kan nu het volume regelen van de TV en de TV uitschakelen. Echter elke keer als ik de TV...
  3. B

    Compacte Next IR codes voor Pronto of Arduino

    Sinds een paar dagen heb ik de Next. Fijn, geen hickups en blokken meer. Maar de IR codes waren nergens te vinden op het internet. Dus mijn Logitech Harmony Hub maar weer 's afgestoft en de Arris ingesteld en daarna inleren in mijn Philips Pronto. Dat leverde een lijst opmerkelijk compacte IR...
  4. B

    Geen geluid via HDMI - Philips TV 43PUS7202/12

    Hallo allemaal, Paar dagen geleden een nieuwe Philips TV 43PUS7202/12 gekocht. Echter na het aansluiten bleek dat ik geen geluid kreeg via HDMI en wel via Scart. Ziggo gebeld en hebben een nieuwe digitale tv ontvanger (precies hetzelfde model Pace DCR7111/03) opgestuurd. Echter is het probleem...
Terug
Bovenaan