internet

  1. René

    Internet Only maakt overstappen eenvoudig

    Ik maak nu al een tijdje gebruik van een 'Internet Only' abonnement en dat blijkt meer voordelen te hebben dan ik had gedacht! Het idee is om je abonnement zo simpel mogelijk te maken, geen extra diensten van de provider, alleen een internet verbinding en daarboven op de extra 'provider...
  2. H

    Modem/router Ubee EVW 3226 reset en andere vreemde gevallen

    Mijn router, de EVW 3226, doet raar. Tot voor enkele weken werkte hij feilloos. Nooit problemen, altijd verbinding. Hoefde ik eigenlijk niet naar om te kijken. Totdat ik een JBL Bluetooth koptelefoon ging gebruiken. Dan viel steeds de verbinding na een aantal seconden weg, na 30 seconden of zo...
  3. René

    Ziggo Internet Only Basic

    Ziggo heeft vandaag een nieuw Internet Only abonnement beschikbaar gemaakt: Internet Basic Met een prijs van € 32,50 per maand is dit goedkoopste Internet Only abonnement binnen het portfolio van Ziggo. Net als de overige Internet Only abonnementen is ook dit abonnement vrij lastig te vinden op...
  4. Yosh1

    Hulp nodig met bekabeling!

    Beste forumgebruiker, Ik woon in een studentenhuis met 7 studenten. We hebben veel behoefte aan goed internet, vooral nu iedereen thuis moet studeren/werken door CoVid-19. Momenteel hebben we een internetabonnement van 100Mbps download en 30Mbps over DSL. DSL kan ons echter maar maximaal 66Mbps...
  5. MMS2

    Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

    Beste Ziggoforum, Het bericht zoals hieronder beschreven is hetzelfde als dit bericht in de Ziggocommunity. Ik plaats hem hier ook, omdat ik graag wil weten of er nog anderen zijn die hetzelfde probleem ondervinden.
  6. René

    Nieuw: Internet Start XXL - 150 / 15 Mbps

    Vind je de stap tussen Internet Start (75 Mbps) en Internet Complete (300 Mbps) te groot? Kies dan voor: Internet Start XXL (150 Mbps)! Nu te bestellen: Pakket Snelheid Prijs (p/mnd) Internet Start XXL 150 / 15 Mbps € 47,45 Internet & TV Start XXL 150 / 15 Mbps € 58,45 Alles-in-1...
  7. T

    Afgesloten vanwege hacken

    Ik was dus ook afgesloten omdat er vanaf mijn IP hackpogingen zouden zijn ondernomen. Na een paar keer overleg via mail met 'team abuse' heb ik alleen nog een paar androids en een windows pc in mijn netwerk. En het netwerk onzichtbaar gemaakt, wachtwoord veranderd en alle portforwarding...
  8. D

    Netwerk probleem. Modem?

    Hallo allemaal. Sinds enkele weken (vanaf de laatste grote storing) heb ik het probleem dat als ik op mijn thuisservertje met html5 uploader naar coppermine fotogallery (https://www.coverpalace.eu/) of mijn singeldatabase (https://www.coverpalace.eu/cdbase/) gegevens invoeg, worden telkens alle...
  9. René

    Algemene storingsmeldingen [deel 6]

    In dit topic kun je algemene storingsmeldingen kwijt met betrekking tot je internetverbinding. Met algemene storingen bedoelen we storingen die (mogelijk) regionaal of landelijk zijn. Indien je een storing wilt melden, geef dan ook aan in welke regio of postcode je zit. Voor individuele...
  10. T

    Geen internet (RF signaal upstream uitgevinkt)

    Hi Ziggo gebruikers, Ik heb al een aantal dagen geen internet en een storende televisie. De Ubee ziggo modem/router meerdere malen gereset, kabels gechecked, maar het mag niet baten. De router zelf geeft ook alleen maar constante groene lampjes bij de statussen. Echter wanneer ik op de...
  11. C

    Ervaringen topic Ubee EVW3200 WiFi-modemrouter Ziggo (Deel 2)

    Dit topic is een vervolg op het eerste ervaringen topic van dit Ubee modem. Dit is ondertussen heel groot geworden en daardoor wat onoverzichtelijk geworden. Zeer recent is een nieuwe software versie (9.9.5007) voor dit modem uitgekomen en dat is een goed moment om een nieuw ervaringen topic te...
Terug
Bovenaan