Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Mededelingen

Nieuwsgroepen Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 oktober 2008, 15:56
aenk's schermafbeelding
aenk aenk is offline
Junior Member

Ziggo Internet: multi motorola
DTV: humax ir-fox c
Standaard nog steeds niet gelukt

ik heb alles nagekeken maar na alles krijg ik nog steeds het bericht unable to connect to news.casema.nl:119 (error connecting with SSL) wat kan ik daarmee
Oud 31 oktober 2008, 00:23
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aenk Bekijk bericht
ik heb alles nagekeken maar na alles krijg ik nog steeds het bericht unable to connect to news.casema.nl:119 (error connecting with SSL) wat kan ik daarmee
Je moet SSL uitzetten
Oud 1 november 2008, 14:01
aenk's schermafbeelding
aenk aenk is offline
Junior Member

Ziggo Internet: multi motorola
DTV: humax ir-fox c
Standaard `tsja....

nu is dat probleem opgelost, dus gelukkig weer een stapje verder, maar nu heb ik een 482 authentication rejected... snap er niets van!
Oud 1 november 2008, 14:02
Unknown's schermafbeelding
Unknown Unknown is offline
Senior Member

Ziggo Internet: RTV + Z3 - WebStar
DTV: Geen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aenk Bekijk bericht
nu is dat probleem opgelost, dus gelukkig weer een stapje verder, maar nu heb ik een 482 authentication rejected... snap er niets van!
Gebruik je wel de juiste inloggegevens? Kan je inloggen met diezelfde gegevens op de webmail?
Oud 1 november 2008, 14:13
raymond's schermafbeelding
raymond raymond is offline
Senior Member

Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Unknown Bekijk bericht
Gebruik je wel de juiste inloggegevens? Kan je inloggen met diezelfde gegevens op de webmail?
Nog wat specifieker, is dit je HOOFD account.... ?

Bye,
Raymond.
Oud 1 november 2008, 14:21
mennomulder's schermafbeelding
mennomulder mennomulder is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Ubee EVW3200 modem
DTV: ex 2x IR Fox C nu Samsungs UE27D5000/SMIT CI+ en UE40ES6100/Quantis CI+ en PVR Humax iHDR5200C
Standaard

Raymond,
Veel problemen lijken te ontstaan doordat men niet meer weet met welke hoofd-account men zich destijds bij de voorgangers van Ziggo heeft aangemeld, naderhand zijn andere E-mail-accounts aangemaakt waarvan men later dacht dat dat het hoofd-account was en zo kwamen de problemen in de wereld !

Grouten oet Grunnen
Oud 1 november 2008, 14:27
Senior Member

Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennomulder Bekijk bericht
Raymond,
Veel problemen lijken te ontstaan doordat men niet meer weet met welke hoofd-account men zich destijds bij de voorgangers van Ziggo heeft aangemeld, naderhand zijn andere E-mail-accounts aangemaakt waarvan men later dacht dat dat het hoofd-account was en zo kwamen de problemen in de wereld !
Specifiek bij ex-Casema is het nu alleen mogelijk met het hoofd account in te loggen. Als je niet meer weet wat je hoofd account is moet je even op de portal inloggen. Zie je vrij snel of het om een main of een sister account gaat. Main accounts kunnen extra mailboxen aamaken. Sisters niet. Bij ex-Multikabel kun je met iedere sister ook gewoon inloggen op news. Daarbij deel je het quota. Specifiek bij ex-Casema kan en kon dit niet.

Ik snap je verwarring maar is niet van toepassing, alleen bij ex-Casema, dus. Jij zit hij ex-HOME?

Maar ook hier: Maak een nieuw adres aan op @ziggo en je kunt gewoon met die username/password op news.ziggo.nl newsen...

Bye,
Raymond.
Oud 1 november 2008, 15:17
mennomulder's schermafbeelding
mennomulder mennomulder is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Ubee EVW3200 modem
DTV: ex 2x IR Fox C nu Samsungs UE27D5000/SMIT CI+ en UE40ES6100/Quantis CI+ en PVR Humax iHDR5200C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk bericht
Hi!

Specifiek bij ex-Casema is het nu alleen mogelijk met het hoofd account in te loggen. Als je niet meer weet wat je hoofd account is moet je even op de portal inloggen. Zie je vrij snel of het om een main of een sister account gaat. Main accounts kunnen extra mailboxen aamaken. Sisters niet. Bij ex-Multikabel kun je met iedere sister ook gewoon inloggen op news. Daarbij deel je het quota. Specifiek bij ex-Casema kan en kon dit niet.

Ik snap je verwarring maar is niet van toepassing, alleen bij ex-Casema, dus. Jij zit hij ex-HOME?

Maar ook hier: Maak een nieuw adres aan op @ziggo en je kunt gewoon met die username/password op news.ziggo.nl newsen...

Bye,
Raymond.
Is bekend, wat me nog wel stoort is dat je via de portal van Ziggo niet bij de webspace/Homedrive (https://www.ziggo.nl/mijnziggo/webspace/homedrive )van een @Home E-mailadres kan komen. Dit lukt wel via https://homedrive.home.nl/

Grouten oet Grunnen
Oud 1 november 2008, 15:24
Senior Member

Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennomulder Bekijk bericht
Is bekend, wat me nog wel stoort is dat je via de portal van Ziggo niet bij de webspace/Homedrive (https://www.ziggo.nl/mijnziggo/webspace/homedrive )van een @Home E-mailadres kan komen. Dit lukt wel via https://homedrive.home.nl/
Zijn ook nog niet gemigreerd. Dus tot alle mailsystemen en de member servers (de homepage servers) gemigreerd zijn zul je helaas verschillende ingengen houden. Na migraties, vermoedelijk 1e kwartaal 2009 zal dat meer uniform gaan worden.

Bye,
Raymond.
Oud 5 november 2008, 18:09
angeliena's schermafbeelding
angeliena angeliena is offline
Junior Member

Standaard

hoi,

Ik heb de zelfde probleem als de meeste. ik zat bij @home ik probeer bij newsleecher de nieuwe server address en server nickname te vinden. ik heb geprobeert deze 212.54.40.12 en news.ziggo.nl maar hij geeft of meteen aan dat hij het niet kan vinden of is aan het zoeken.

kun je me helpen?

Angeliena
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten