Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 september 2009, 08:00
Steeg's schermafbeelding
Steeg Steeg is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 extra, motorolla
DTV: Humax
Standaard

Cees,

Ik heb zeker 48 uur gewacht inmiddels.. En krijg delay meldingen..

Wat AliB zegt op zakelijk wachten... Voor een particulier is dit niet echt aantrekkelijk..

Als het script nog draait... Accepteerd het de wijzigingen van mijn kant in elk geval niet.. Ben toch bang dat het een $ 5 accountje wordt bij Rollernet voor de primaire domeinen bij me en gratis voor de niet primaire.. ( moet ff kijken welke domeinen de meeste mail verkeer genereren.. )

Wachten, zie ik niet als probleem.. Echter.. We zijn nu 2 dagen later en er gebeurt nog niks.. Jammer, dat zo'n service uitgeschakeld wordt en er niks voor terug komt...
Oud 11 september 2009, 10:10
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Het lijkt erop dat het updaten nu inderdaad niet meer goed werkt, jammer.

Behalve rollernet zijn er nog wel andere alternatieven. Je zou ook bij dyndns kunnen kijken, die hebben verschillende oplossingen, waaronder ook een relay naar andere poorten met backup mx en zo. Zie hier
Die zijn goedkoper dan rollernet zo te zien.
Oud 11 september 2009, 10:53
Steeg's schermafbeelding
Steeg Steeg is offline
Member

Standaard

Inderdaad, thnx voor de tip Cees..

$ 49,- voor een jaar.. ( zit je er alleen gelijk een jaar aan vast )

Ik denk dat ik dat maar ga regelen voor een jaar.. Betwijfel of er gauw een andere oplossing vanuit ziggo komt.. En, tsja de kosten ( t zijn niet alleen mijn domeinen ) overleg ik ook weer aan de gebruikers..

Voordeel, bij ze is geen limiet tov rollernet die een limiet van 100 MB per dag stelt...
Oud 11 september 2009, 11:14
djcujo's schermafbeelding
djcujo djcujo is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcel71 Bekijk bericht
Zal niet zo gek lang meer duren en de concurenten mogen op het kabelnetwerk, hierover gister een stuk gehoord van collega KPN die bij bijeenkomst was. De consument zal niet snel overstappen want die weten niet beter en reageren op storingen pppff. Voor beheerders en icter's zou dit meer uitkomst bieden, eigenlijk zou men open poort of vaste ipadressen etc kunnen toelaten op gebruikers die er ervaring mee hebben, maar wie dan? icter's die msca, mcse of dergelijk aan papieren hebben, of kunnen aantonen dat zij in de wereld werken, zo weet ziggo dat er geen hobbyisten zijn die met servertje aan klooienzijn. Misschien een ideetje.
Dit is volgens mij niet zo makkelijk hoor... Ik geloof nooit dat ze je op basis van certificaten extra opties kunnen aanbieden Bied het gewoon als extra service aan voor een klein bedrag bv. vast ip voor 1 euro per maand of zo. Gebruikers die er niets mee hebben zullen dat dan ook nooit doen, en degene die er wel wat aan hebben hebben dat er zeker wel voor over.

Nu terug naar de eigen mailserver..
Ik snap zelf deze constructie juist niet helemaal... Poort 25 inkomend dicht gooien ?? WHY ? Draai het juist lekker om... Poort 25 inkomend open en uitgaand dicht behalve naar de smtp servers van ziggo. Wat je binnen krijgt aan mail zal hun niet veel uitmaken lijkt mij.. het gaat juist om wat je eventueel aan spam naar buiten stuurt! Dat zouden ze moeten blokkeren.
Uitgaand kan je dan de ziggo servers gebruiken als smarthost en kunnen hun dus nog eens alles scannen / monitoren om te kijken of er extreem veel mail uit gaat (spam)

Misschien is dit wel te logisch gedacht, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Oud 11 september 2009, 18:41
Steeg's schermafbeelding
Steeg Steeg is offline
Member

Standaard

Ik heb trouwens nog even gekeken naar de tip van Cees.. $ 49 voor 1 jaar voor 1 domein.. Lijkt goedkoop, rollernet ondersteund echter meer domeinen dan 1.....

Totaal.. komt die goedkoper uit.. Ik weet mn switch dus wel....
Oud 12 september 2009, 07:54
MvD's schermafbeelding
MvD MvD is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
Standaard

Heeft er iemand ervaring met www.ffis.nl email redirection incl virusscan en spamfilter voor 6,68 pm

Reseller account (1500MB webruimte, 50GB dataverkeer voor 10 domeinen 14,95 pm) dit is incl mail forwarding. Het is me nog niet duidelijk of ze hiermee de email redirection optie bedoelen.

Elk Webhost reselleraccount komt met zijn eigen administratief DirectAdmin controlepanel. Dit geeft u de mogelijkheid om hostingaccounts op te zetten (of te deleten of aan te passen) in realtime.

U kunt uw klanten accounts aanbieden die met FrontPage support werken, email boxes (POP3), Webmail, Mailman mailinglijsten, SpamAssassin, FTP en cgi-bin access, apache-ASP, SSI, SSL, PHP, en MySQL databases.
Oud 17 september 2009, 09:57
SuperTed-NL's schermafbeelding
SuperTed-NL SuperTed-NL is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Power
DTV: Dreambox 7000S
Thumbs up SMTP Relay Service

Hoi, j2ict is een startende onderneming en we zijn ons productportfolio aan het uitrbeiden, wij hebben voor onder andere Ziggo klanten een basispakket voor smtp relay voor 50* euro per jaar.

*Voor Ziggo klanten hanteren wij een aangepaste prijs, vraag naar de voorwaarden!

1 e-maildomein
Inbound only (alle inkomende mail wordt gescand virus/spam en afgeleverd op een alternatieve poort op je eigen server. Uitgaand verkeer gaat via je provider)
100MB / maand dataverkeer.

Misschien is dat wat (info@j2ict.nl)?

Grt,

Ted Janzen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MvD Bekijk bericht
Heeft er iemand ervaring met www.ffis.nl email redirection incl virusscan en spamfilter voor 6,68 pm

Reseller account (1500MB webruimte, 50GB dataverkeer voor 10 domeinen 14,95 pm) dit is incl mail forwarding. Het is me nog niet duidelijk of ze hiermee de email redirection optie bedoelen.

Elk Webhost reselleraccount komt met zijn eigen administratief DirectAdmin controlepanel. Dit geeft u de mogelijkheid om hostingaccounts op te zetten (of te deleten of aan te passen) in realtime.

U kunt uw klanten accounts aanbieden die met FrontPage support werken, email boxes (POP3), Webmail, Mailman mailinglijsten, SpamAssassin, FTP en cgi-bin access, apache-ASP, SSI, SSL, PHP, en MySQL databases.

Laatst gewijzigd door SuperTed-NL; 30 september 2009 om 14:31 Reden: Toevoeging Ziggo korting op prijs
Oud 17 september 2009, 18:05
Steeg's schermafbeelding
Steeg Steeg is offline
Member

Standaard

Dit riekt toch best wel naar reclame, het voorgaande bericht van Superted..

Zo goedkoop is dit echter niet... 1 domein voor € 50 per jaar..

Rollernet, vraagt $ 5,- voor oneindig veel domeinen met 100 mb traffic per dag! Momenteel heb ik de gratis versie ( met meerdere account's ) die werkt prima voor mijn domeinen!
Oud 17 september 2009, 18:11
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperTed-NL Bekijk bericht
Hoi, j2ict is een startende onderneming en we zijn ons productportfolio aan het uitrbeiden, wij hebben voor onder andere Ziggo klanten een basispakket voor smtp relay voor 50 euro per jaar.

1 e-maildomein
Inbound only (alle inkomende mail wordt gescand virus/spam en afgeleverd op een alternatieve poort op je eigen server. Uitgaand verkeer gaat via je provider)
100MB / maand dataverkeer.

Misschien is dat wat (info@j2ict.nl)?

Grt,

Ted Janzen
100MB per maand? Dat is toch hoop ik een tikfout?
Oud 17 september 2009, 20:05
SuperTed-NL's schermafbeelding
SuperTed-NL SuperTed-NL is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Power
DTV: Dreambox 7000S
Standaard

Reclame? of hoe help ik een startende Nederlandse onderneming?

Even voor wat betreft rollernet...ja werkt prima voor un domeintje waar niet veel mailverkeer naar toe gaat maar als je meer wilt toch echt niet genoeg.

Allen, in ieder geval bedankt voor het bekijken van de (advertentie) euhh posting.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten