Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo WiFiSpots

Mededelingen

Ziggo WiFiSpots Discussies en vragen over Ziggo WiFiSpots

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14 augustus 2013, 17:29   #1
michaell958
Junior Member
 
michaell958's schermafbeelding
Standaard Aanmelden bij HotSpot

Hallo mensen ik heb een vraagje over het aanmelden bij wifi-spots

hoe kan ik de inlog codes vinden en kan ik me mede huisgenoten ook op het hotspot internet laten verbinden?

deze vraag is spoedig.

Gr michael
michaell958 is offline  
Oud 14 augustus 2013, 17:36   #2
Zombymario
Senior Member
 
Zombymario's schermafbeelding
Standaard

Mede-huisgenoten kunnen alleen inloggen als zij ook inlog-codes hebben van Ziggo.

Je kan de inlog-codes (gebruikersnaam en wachtwoord) vinden bij Mijn Ziggo.
__________________
"I believe......... in the miracle of merchandising!" - Dragon Brain, GTA IV
Zombymario is offline  
Oud 14 augustus 2013, 18:12   #3
NetJak
Senior Member
 
NetJak's schermafbeelding
Standaard

2 gelijktijdige gebruikers met dezelfde codes...
NetJak is offline  
Oud 14 augustus 2013, 21:01   #4
Jan B.
Senior Member
 
Jan B.'s schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NetJak Bekijk bericht
2 gelijktijdige gebruikers met dezelfde codes...
Dit zou wel de regel zijn, maar mijn vrouw en ik hebben allebei een smartphone, en ik heb ook nog een tablet, natuurlijk probeerde ik om met alle drie gelijktijdig in te loggen, en dat lukte wonderwel. Trouwens wel op eigen wifispot, hoe het is als er een bijvoorbeeld in Amsterdam ingelogd is, en er twee in eigen omgeving, dat weet ik niet, maar ik heb alle vertrouwen dat dit ook wel mogelijk is.
Jan B. is offline  
Oud 14 augustus 2013, 21:12   #5
NetJak
Senior Member
 
NetJak's schermafbeelding
Standaard

Er kunnen tig apparaten gelijk verbonden zijn, maar er kunnen maar 2 gelijktijdig internetten (met zelfde inlogcodes). De 3e krijgt een foutmelding op de browser.
Wáár in NL doet er niet toe. Een centrale database van Ziggo registreert het gebruik. Na enkele minuten niets doen op een apparaat kan #3 gaan internetten, maar dan is #1 weer tijdelijk zonder internet.
NetJak is offline  
Oud 14 augustus 2013, 23:34   #6
Briolet
Senior Member
 
Briolet's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NetJak Bekijk bericht
De 3e krijgt een foutmelding op de browser.
Dat deel snap ik nooit. Waarom browser. Als ik met mijn tablet inlog zijn er wel een dozijn apps die het internet op kunnen en vaak staat de browser zelfs uit.

b.v. hoe zit het met mail, of een app van de krant?
Briolet is offline  
Oud 15 augustus 2013, 09:31   #7
NetJak
Senior Member
 
NetJak's schermafbeelding
Standaard

Andere toepassingen werken gewoon niet. Alleen een browser kan een HTML pagina weergeven met een foutmelding van Ziggo.

http://wifiportal.ziggo.nl/sessies.html
NetJak is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo WiFiSpots




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl