Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo WiFiSpots

Mededelingen

Ziggo WiFiSpots Discussies en vragen over Ziggo WiFiSpots

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29 juli 2013, 12:51   #1
Ludo7
Junior Member
 
Ludo7's schermafbeelding
Standaard Instellen wifi spots samsung

Hallo,

Mijn vrouw heeft een samsung galaxy y. Hierbij krijgen we de wifispots niet ingesteld.
Er wordt weergegeven verbinding maken en daarna staat er verbinding verbroken.

Moeten er soms instellingen anders ingevoerd worden?

Alvast bedankt.

Ludo
Ludo7 is offline  
Oud 29 juli 2013, 14:57   #2
NetJak
Senior Member
 
NetJak's schermafbeelding
Standaard

Verander de EAP methode in PEAP. Dit is een instelling binnen Android Wifi-netwerk. Druk 2 secs op de netwerknaam Ziggo om deze instellingen aan te passen.
NetJak is offline  
Oud 29 juli 2013, 16:16   #3
Ludo7
Junior Member
 
Ludo7's schermafbeelding
Standaard

EAP methode staat op PEAP,

Andere mogelijkheden TLS, TTLS

verificatie fase 2 staat op geen (PAP, MSCHAP MSCHAPV2 , GTC)

Ca certificaat staat op niet gespecificeerd (geen mogelijkheden)

gebruikerscertificaat staat op niet gespecificeerd (geen mogelijkheden)

identiteit, gebuikersnaam ingevuld

anonieme identiteit, niks ingevuld.

wachtwoord, wachtwoord ingevuld.

als ik de gegevens invul komt er in het scherm
verbinding maken........
na een aantal seconden komt er dan te staan verbinding verbroken
Ludo7 is offline  
Oud 29 juli 2013, 16:31   #4
NetJak
Senior Member
 
NetJak's schermafbeelding
Standaard

Instellingen kloppen.

Verander EAP in iets anders. Sla op.
Verander EAP terug in PEAP, Sla op. Wat gebeurt er dan?
Dit zijn vreemd genoeg de handelingen die ik moet doen na uit- en aanzetten van mijn smartphone.....


En by the way, gebruikersnaam is niet de gebruikersnaam maar dat 8 cijferige nummer.

Laatst gewijzigd door NetJak; 29 juli 2013 om 16:37
NetJak is offline  
Oud 29 juli 2013, 17:31   #5
Ludo7
Junior Member
 
Ludo7's schermafbeelding
Standaard

heb dat al eens geprobeerd,

wat betreft gebruikersnaam en ww, dat weet ik en klopt
Ludo7 is offline  
Oud 29 juli 2013, 17:39   #6
NetJak
Senior Member
 
NetJak's schermafbeelding
Standaard

Laatste optie: vraag een ander wachtwoord op via Mijn Ziggo en wacht 10 minuten alvorens opnieuw te proberen.

PS. Ik heb nog even gekeken.
Bij EAP methode heb ik ook nog SIM, AKA, TLS en TTLS.
Echter alleen als ik hem eerst op SIM zet, opsla en daarna terug naar PEAP doet hij het. Tussentijds naar AKA, TLS, TTLS werkt ook niet.

Zie jij nooit het woord Verifieren staan bij een poging tot verbinden?

Laatst gewijzigd door NetJak; 29 juli 2013 om 18:10
NetJak is offline  
Oud 29 juli 2013, 19:15   #7
Ludo7
Junior Member
 
Ludo7's schermafbeelding
Standaard

Geen van die dingen werken,

wie heeft ook dit probleem?
Ludo7 is offline  
Oud 29 juli 2013, 19:40   #8
CeeS
Legend (✝ 2016)
 
CeeS's schermafbeelding
Standaard

Heb je het programmaatje wat in de eerste post van onderstaand topic genoemd wordt al eens geprobeerd om je android telefoon in te stellen ?
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=44190
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
CeeS is offline  
Oud 29 juli 2013, 19:43   #9
Ludo7
Junior Member
 
Ludo7's schermafbeelding
Standaard

ja ook al gedaan.

Verbinding maken met eigen wifi netwerk werkt wel en ik kan met mijn nokia wel verbinding maken met 'ziggo'
dat is het enige apparaat dat verbonden is met ziggo.
Ludo7 is offline  
Oud 29 juli 2013, 20:03   #10
CeeS
Legend (✝ 2016)
 
CeeS's schermafbeelding
Standaard

Je kunt maar met 2 apparaten verbinding maken met een account. Kan het zijn dat je al met jouw inlog gegevens vaker dan 2 keer ingelogd geweest bent waardoor het systeem denkt dat je met meer dan 2 bezig bent ? Misschien moet je even een tijdje niets doen, zodat er een timeout is op alle eventuele inlogs van apparaten en dan nog eens met 1 apparaat testen wat nu niet werkt ??
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
CeeS is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo WiFiSpots




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl