Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 31 maart 2013, 15:15   #1
Jojo28017
Junior Member
 
Jojo28017's schermafbeelding
Standaard Problemen met Cisco HD recorder

Vorige week heb ik particulier van iemand op mp een Cisco HD recorder gekocht, bij thuiskomst alles aangesloten hij doet het verder goed alleen ik kan niet op tv gemist komen en kan geen films bekijken ook knippert lampje in het dashboard steeds en geeft hij steeds aan dat er een netwerkfout is , nu is mijn vraag wat doe ik verkeerd.we zijn in het bezit van een oude smartcard van @home mijn man denkt dat het probleem daaraan ligt . Wie o wie kan mij verder helpen
Jojo28017 is offline  
Oud 31 maart 2013, 15:31   #2
psygho
Junior Member
 
psygho's schermafbeelding
Standaard

tijd voro de versterker die return geschikt is...
Vroeger kreeg je deze er bij bij je cisco gebakje

Als je lief belt met ziggo, je probleem uitlegt krijg je hem mischien wel...
psygho is offline  
Oud 6 april 2013, 10:32   #3
Mickelse
Junior Member
 
Mickelse's schermafbeelding
Question registreren decoder ??

En wellicht ook in het menu het apparaat registreren voor interactieve TV ?
Ik kan me herinneren dat het groene lampje bij mij lang geknipperd had toen ik m pas had. Dit had te maken met een signaal die door mijn Cisco8485 decoder word opgevangen geloof ik. Dit hield verband Interactieve TV.
Nadat ik Interactieve TV besteld had.. duurde het totdat ik belde met Ziggo. Zij hebben toen iets gedaan.. al dan niet met mij in menu..
Waarna het groene knipperlampje bleef branden. Bravo Ziggo
Mickelse is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl