Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26 februari 2013, 21:48   #1
Robsels81
Junior Member
 
Robsels81's schermafbeelding
Standaard Problemen cisco epc3925

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn modem/router (Cisco EPC3925). Via het draadloos netwerk heb ik namelijk geen internet. Als ik er een kabel tussensteek, dan heb ik wel internet. Het heeft nog een paar keer geholpen om de modem een keer aan en uit te zetten, maar dat werkt nu ook niet meer. Verbinding is er wel met het draadloos netwerk, maar dus zonder internet. Heel af en toe hebben we zo wel even (heel langzaam) internet, maar dat ids maar voor korte duur. Ook inloggen via 192.168.0.1 werkt niet, dan krijg ik de zoekresultaten van google... Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Overigens heb ik dit probleem afgelopen zomer ook gehad, toen viel internet ook regelmatig weg. Daarna een tijd heel goed gegaan, en nu is het echt waardeloos... Ik hoop dat iemand raad weet?

Groeten Rob
Robsels81 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl