Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12 november 2012, 09:49   #1
marjokivit
Junior Member
 
marjokivit's schermafbeelding
Standaard Downloaden spotnet

Na het installeren van de update van Ziggo-internetbeveiliging is het niet meer mogelijk om van Spotnet te downloaden. De website wordt wel geopend doch downloaden is niet mogelijk. Samen met een medewerker van Ziggo helpdesk heb ik tijdelijk de internetbeveiliging uitgeschakeld. Ook dan is het downloaden van Spotnet niet mogelijk. Wie weet welke oplossing er voor dit probleem is?
marjokivit is offline  
Oud 12 november 2012, 11:33   #3
Albertos
Senior Member
 
Albertos's schermafbeelding
Standaard

Ik ken de internetbeveiliging van Ziggo niet, maar in de virusscanner die ik heb kan ik 'scannen van nieuwsgroepen' uitschakelen bij instellingen.

Dan geen probleem meer, behalve dan de problemen met snelheid en corrupte bestanden waar al een draadje over loopt.
Albertos is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl