Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 6 november 2012, 15:53   #1
PerryJ
Junior Member
 
PerryJ's schermafbeelding
Exclamation router wachtwoord vergeten...

Sorry als ik het topic in het verkeerde forum deel plaats.

Ik zit met een probleem met me router me internet hoord 120Mbps tezijn zo 15MB / per Sec en dat is gewoon niet zo, het is zo belabert slecht dat ik me zorgen maak dat iemand op me netwerk zit, ik wou dit gaat uitzoeken maar toen ik naar http://000.0 bla bla ip ging en wilde inloggen bleek het zo dat iemand met wachtword heeft verandert op de inlog pagina van me router, nu heb ik het het vermoeden dat iemand erop zit, heeft iemand ideeen hioe ik dit kan veranderen?

Hoe ik me wachtword kan trug veranderen of naar iets anders kan zetten? Dit is dus niet het wachtword van Mijn Ziggo ofzo ik weet hoe ik dat kan veranderen maar dit probleem heb ik geen oplossing voor kunnen vinden op ziggo.nl.

Kan iemand me hiermee helpen?
Of moet ik me router tegen de muur gooien en vervanging regelen om dit te kunnen oplossen?

Alvast heel erg bedankt voor elke antword want ik weet het echt niet meer wat ik nu moet doen.

Groetjes Perry
PerryJ is offline  
Oud 6 november 2012, 16:02   #2
Harold
Senior Member
 
Harold's schermafbeelding
Standaard

Ik neem aan een Ziggo router?
Op https://www.ziggo.nl/#klantenservice...biel-op-wi-fi/ staat oa:
Citaat:
De vooringestelde WPA2-encryptiesleutel staat vermeld op de onderkant.
Heeft u het wachtwoord eerder aangepast, maar bent u deze vergeten? Reset dan uw router of Wi-Fi modem naar fabrieksinstellingen.
Meer informatie vindt u in de meegeleverde handleiding en op deze pagina.
Harold is offline  
Oud 6 november 2012, 16:29   #3
PerryJ
Junior Member
 
PerryJ's schermafbeelding
Standaard

Dat klopt dat heb ik gevonden, aleen waar/hoe ik dat trug zet naar die instellingen staat nergens vermelt op "deze pagina", daar loopt het spoort weer dood ?:/
PerryJ is offline  
Oud 6 november 2012, 18:05   #4
karel01
Member
 
karel01's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PerryJ Bekijk bericht
Dat klopt dat heb ik gevonden, aleen waar/hoe ik dat trug zet naar die instellingen staat nergens vermelt op "deze pagina", daar loopt het spoort weer dood ?:/
Het resetten van een router kan je vaak doen door het reset knopje een aantal seconden in gedrukt houden. Kan je het knopje niet vinden kijken dan of er een gaatje is waar je met een paperclip de router kan resetten.
Suc6
karel01 is offline  
Oud 6 november 2012, 19:42   #5
PerryJ
Junior Member
 
PerryJ's schermafbeelding
Standaard

Ok, ik heb het knopje kunnen vinden, nadat ik dat dus had gedaan heb ik even gewacht en nadien nogmaals proberen inteloggen met de standaart login code, en dit werkte niet :/
PerryJ is offline  
Oud 6 november 2012, 19:55   #6
PerryJ
Junior Member
 
PerryJ's schermafbeelding
Standaard

Ik heb dit : https://static.ziggo.nl/images/Geava...cm14-20618.pdf

Nu helemaal doorheen gebladdert nixs over het resetten van het password/gebruikers naam.

PerryJ is offline  
Oud 6 november 2012, 20:09   #7
Zapp Brannigan
Senior Member
 
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Standaard

3.2.6 van de gewone handleiding. Resetknopje ingedrukt houden (ca 10 seconde) tot de modem opnieuw opstart.
Zapp Brannigan is offline  
Oud 7 november 2012, 08:56   #8
PerryJ
Junior Member
 
PerryJ's schermafbeelding
Standaard

Werkte niet :/
PerryJ is offline  
Oud 7 november 2012, 11:30   #9
PerryJ
Junior Member
 
PerryJ's schermafbeelding
Standaard

32 sec moest ik hem ingedrukt houden O.o

Het heeft daarna gewerkt, bedankt voor jullie hulp.
Hier kan een slotje op
PerryJ is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl