Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17 juni 2012, 14:04   #1
plekete
Junior Member
 
plekete's schermafbeelding
Standaard IP-adres van WI-Fi modem opent niet

Ik probeer voor mijn draadloze verbinding een ander kanaal in te stellen,die is n.l. zeer slecht. De pc verbind zeer slecht en ook de verbinding van de laptop valt steeds weg. Het standaard IP-adres 129.168.178.1 wil maar niet openen.Waar kan dit aan liggen. Op het ogenblik werk ik bekabelt,mijn modem is Ubee evw3200. Besturingssysteem Windows Vista.
plekete is offline  
Oud 17 juni 2012, 14:14   #2
Zapp Brannigan
Senior Member
 
Zapp Brannigan's schermafbeelding
Standaard

129.168.0.0/16 is eigendom van de NASA. Probeer het eens met http://192.168.178.1.
Zapp Brannigan is nu online  
Oud 17 juni 2012, 16:02   #3
leges
Member
 
leges's schermafbeelding
Standaard

UTP kabel erin en check eens of je Vista machine wel op DHCP de 192.168.178.1 als gateway krijgt.
leges is offline  
Oud 19 juni 2012, 12:28   #4
plekete
Junior Member
 
plekete's schermafbeelding
Standaard

Ik heb het even nagekeken.Blijkt dat er onder IPv4 en IPv6 ?? helemaal geen adresgegevens staan. Ik heb geprobeerd die op te halen maar er gebeurt niets??Beide staan ingesteld op het automatisch ophalen van het ip adres.
plekete is offline  
Oud 19 juni 2012, 16:22   #5
migroen
Senior Member
 
migroen's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plekete Bekijk bericht
Ik heb het even nagekeken.Blijkt dat er onder IPv4 en IPv6 ?? helemaal geen adresgegevens staan. Ik heb geprobeerd die op te halen maar er gebeurt niets??Beide staan ingesteld op het automatisch ophalen van het ip adres.
Trek de stekker eens uit het stopconect van het modem voor 1 minuut en daarna er weer in en probeer het dan nog eens.
migroen is offline  
Oud 22 juni 2012, 15:41   #6
plekete
Junior Member
 
plekete's schermafbeelding
Standaard

Ik heb het even aan Ziggo gevraagd. Die hebben alles weer teruggezet naar de begininstelling. Wi-fi doet het weer de verbinding is echter nog steeds matig. Ik kom weer op de pagina om het kanaal te wijzigen dus beschouw mijn vraag maar als opgelost
plekete is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl