Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17 juni 2012, 14:04   #1
plekete
Junior Member

plekete's schermafbeelding
Standaard IP-adres van WI-Fi modem opent niet

Ik probeer voor mijn draadloze verbinding een ander kanaal in te stellen,die is n.l. zeer slecht. De pc verbind zeer slecht en ook de verbinding van de laptop valt steeds weg. Het standaard IP-adres 129.168.178.1 wil maar niet openen.Waar kan dit aan liggen. Op het ogenblik werk ik bekabelt,mijn modem is Ubee evw3200. Besturingssysteem Windows Vista.
plekete is offline  
Oud 17 juni 2012, 14:14   #2
Zapp Brannigan
Senior Member

Zapp Brannigan's schermafbeelding
Standaard

129.168.0.0/16 is eigendom van de NASA. Probeer het eens met http://192.168.178.1.
Zapp Brannigan is nu online  
Oud 17 juni 2012, 16:02   #3
leges
Member

leges's schermafbeelding
Standaard

UTP kabel erin en check eens of je Vista machine wel op DHCP de 192.168.178.1 als gateway krijgt.
leges is offline  
Oud 19 juni 2012, 12:28   #4
plekete
Junior Member

Standaard

Ik heb het even nagekeken.Blijkt dat er onder IPv4 en IPv6 ?? helemaal geen adresgegevens staan. Ik heb geprobeerd die op te halen maar er gebeurt niets??Beide staan ingesteld op het automatisch ophalen van het ip adres.
plekete is offline  
Oud 19 juni 2012, 16:22   #5
migroen
Senior Member

migroen's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plekete Bekijk bericht
Ik heb het even nagekeken.Blijkt dat er onder IPv4 en IPv6 ?? helemaal geen adresgegevens staan. Ik heb geprobeerd die op te halen maar er gebeurt niets??Beide staan ingesteld op het automatisch ophalen van het ip adres.
Trek de stekker eens uit het stopconect van het modem voor 1 minuut en daarna er weer in en probeer het dan nog eens.
migroen is offline  
Oud 22 juni 2012, 15:41   #6
plekete
Junior Member

Standaard

Ik heb het even aan Ziggo gevraagd. Die hebben alles weer teruggezet naar de begininstelling. Wi-fi doet het weer de verbinding is echter nog steeds matig. Ik kom weer op de pagina om het kanaal te wijzigen dus beschouw mijn vraag maar als opgelost
plekete is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten